دانلود آخرین نسخه ابزارها Digital Wellbeing

دسته:

Digital Wellbeing v1.0.364375698 نظارت و کنترل بر میزان استفاده از گوشی هوشمند و اپلیکیشن ها نسخه اصلی،‌ کامل و بدون تبلیغات برنامه

عصری که ما در آن زندگی می کنیم را می توان عصر گوشی های هوشمند دانست، چرا که این دستگاه های همراه شگفت انگیز، در تمامی جنبه های زندگی ما وارد شده و به یکی از اصلی ترین و مهم ترین همراهان ما تبدیل شده اند. حالا از وقتی که از خواب بیدار می شویم تا وقتی که دوباره به خواب میرویم، اسمارت فون ها همراه ما هستند و بخش بزرگی از زندگی روزانه ما به استفاده از آن ها می گذرد. انواع اپلیکیشن های پیام رسان، شبکه اجتماعی و … به همراه بازی های سرگرم کننده و اعتیاد آور تولید شده اند تا توانایی ترک گوشی خود را نداشته باشیم و هر روز بیشتر و بیشتر به آن وابسته شویم. مسلما مثل هر اعتیاد دیگری، اعتیاد به گوشی هوشمند نیز زیانبار و مخرب است. با وجود گوشی های هوشمند و استفاده مداوم از آن ها، نمی توانیم به تحرکی که بدنمان نیاز دارد برسیم، یا این که به اندازه کافی برای شغل و تحصیل خود وقت و انرژی بگذاریم. گوشی های هوشمند، استرس ها و اضطراب های روزانه ی ما را بسیار بیشتر و شدیدتر می کنند و همین باعث بروز انواع اختلالات روانی، جسمی و اجتماعی در ما می شود، برای همین لازم است که حتما روی نحوه استفاده از گوشی، کنترل داشته باشیم تا بتوانیم زیان های آن را به حداقل برسانیم. امروز با یک اپلیکیشن از گوگل در خدمت شما هستیم که برای کمک به چنین کاری و با هدف دادن چنین کنترلی به کاربران، ایجاد شده است. Digital Wellbeing عنوان یک اپلیکیشن برای مدیریت و کنترل استفاده از گوشی هوشمند و بازیابی سلامت دیجیتال، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Google LLC توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با استفاده از این برنامه می توانید تصویر کاملی از عادات دیجیتال خود مشاهده کرده و در صورت نیاز روش استفاده خود از گوشی را تغییر دهید. با این برنامه می توانید ببینید که هر چند وقت یکبار از برنامه های مختلف استفاده می کنید، چه تعداد اعلان دریافت می کنید، هر چند وقت یکبار تلفن خود را بررسی می کنید یا قفل دستگاه را باز می کنید. این اطلاعات به شما کمک می کند تا بفهمید که چقدر به تلفن خود وابسته هستید و چقدر زمان با آن هدر می دهید. در نهایت برنامه ابزار هایی را در اختیارتان می گذارد تا بتوانید با این اعتیاد و وابستگی مقابله نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Digital Wellbeing اندروید:

  • نمایش میزان استفاده از تلفن و اپلیکیشن های مختلف
  • تایمر برای گذاشتن محدودیت استفاده از برنامه ها
  • یادآوری برای کنار گذاشتن گوشی در هنگام شب با محو کردن صفحه نمایش و خاموش کردن نوتیفیکیشن ها برای داشتن خوابی راحت تر
  • حالت فوکوس به شما کمک می کند تا با یک لمس اپلیکیشن های مزاحم را خاموش کنید و حتی برای انجام این کار زمان بندی تعیین کنید تا به صورت خودکار خاموش شوند.

اپلیکیشن Digital Wellbeing ابزاری عالی و کاربردی برای بالابردن سلامت دیجیتال است که با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.2 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه اصلی، کامل و بدون تبلیغات این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن یاب به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 1.0.364375698

    • Wind Down is now Bedtime mode and has the following new features:
    • • Turn on Bedtime mode automatically with a daily schedule or while your phone is charging at bedtime
    • • Pause Bedtime mode if you need more time before bed
    • • Turn Bedtime mode on or off with a single tap from Quick Settings
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود نسخه آخر Sesame

دانلود نسخه آخر Sesame

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران