دانلود نسخه کامل Brilliant

دسته:

Brilliant v6.1.0 – اپلیکیشن جامع آموزشی و تعاملی اندروید نسخه مود شده و کامل برنامه برای اولین بار در ایران

دانش در زمینه های مختلف روز به روز رشد کرده و افراد گوناگونب در سراسر جهان سعی می کنند تا به تازه ترین علوم دست پیدا نمایند؛ برای افزایش توانایی های ذهنی و دانش خود در زمینه های متنوع نیاز به یک مرجع مشخص می باشد که افراد بسیاری در دسترسی به چنین منابعی ناتوان هستند. اما همان طور که می دانید سیستم جهانی وب یک راه حل مناسب برای دسترسی به هر نوع اطلاعاتی است! Brilliant عنوان یک اپلیکیشن آموزشی و تعاملی مخصوص دستگاه های اندروید می باشد که توسط Brilliant.org توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. اگر بخواهیم این نرم افزار را تنها در چند کلمه برای شما خلاصه کنیم می توان آن را یک راه حل مناسب برای تجربه یک یادگیری تعاملی در ارتباط با علوم مختلف دانست. اپ فوق به کاربران اش کمک می کند تا مهارت های خود را در زمینه های گوناگون افزایش داده، دانش شان را در ارتباط با علم و فن آوری بهبود بخشند، و برای فرزندان خود والدینی باهوش باشند. مجموعه آموزش های موجود در این نرم افزار که متناسب با سنین مختلف طراحی شده اند اجازه خواهد داد تا در هر شرایطی توانایی های خود را بهبود بخشیده و با میلیون های نفر در سراسر جهان به تبادل اطلاعات بپردازید. استفاده مکرر از این استارت اپ تمامی بخش های ذهن شما را تقویت و در زمانی کوتاه یک فرد بسیار باهوش از شما می سازد! نرم افزار فوق کنجکاوی شما را تحریک کرده و از طریق اکتشاف تعاملی مفاهیم و اصول را در زمینه های مختلف انتقال می دهد. اگر می خواهید سطح توانایی و دانش تان را آزمایش کنید تنها کافی است تا در چالش های هفتگی شرکت کرده و خود را با هزاران نفر مقایسه کنید. همان طور که اشاره کردیم مهم نیست که چه سنی داشته و چه توانایی هایی دارید زیرا این نرم افزار مطالبی در سطح شما به نمایش می گذارد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Brilliant اندروید :

  • افزایش مداوم دانش و توانایی های خود در زمینه های مختلف
  • ارائه مطالب آموزشی گوناگون در دسته بندی هایی متنوع
  • فعال سازی و تقویت قسمت های مختلف ذهن کاربر
  • افزایش هوش تنها با تحریک حس کنجکاوی شما
  • سیستم تعاملی بی نظیر برای رسیدن به پاسخ هر سوالی
  • بررسی میزان توانایی ها و هوش خود در زمینه های گوناگون
  • مناسب برای هر فرد در هر سن و سطح دانشی

اپلیکیشن Brilliant با ارائه آموزش هایی دقیق و تعامل برای افزایش میزان هوش و دانش کاربران در سراسر جهان توانسته است امتیاز 4.7 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه اصلی برنامه را از سرور های مستقیم وب سایت پر بازدید اپلیکیشن یاب دریافت نمایید. این برنامه به درخواست شما معرفی شده و هم اکنون کامل ترین و اخرین نسخه اش پیش روی تان قرار دارد.



  • تغییرات نسخه 6.1.0

    • Fixes a crash on some devices when accessing Daily Challenges
    • Updates payment screen to be more clear
  • ویژگی های نسخه مود :

    [*]Premium Subscription Unlocked, [*]As it’s a modded app, third-party login isn’t working. Please use email instead, [*]There MAY be a glitch where courses are randomly shown “locked”. These are not locked, you should be able to click and see them. If a courses won’t open when you click it, please try again. You may have to try twice to open the same course. [*]DARK mode is now in BETA. NOTA BENE: Dark mode is now linked to Android’s Theme (Android 10 ). I activated the dark mode following Google’s documentation. More info at: https://developer.android.com/guide/topics/ui/look-and-feel/darktheme (section “Force Dark”). If it crashes on your phone, use the app w/o dark mode


دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

نسخه کامل و آخر  English Essays برای اندروید

نسخه کامل و آخر English Essays برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران