دانلود نسخه آخر Resso

دسته:

Resso v1.37.0 – اپلیکیشن شبکه اجتماعی استریم موزیک رسو مخصوص اندروید نسخه پرمیوم برنامه به درخواست شما عزیزان

Resso رسو عنوان یک اپلیکیشن شبکه اجتماعی استریم موزیک می باشد که توسط Moon Video Inc توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همه ما به عنوان کاربران اندرویدی در هر سال شاهد معرفی هزاران استارت اپ توسط توسعه دهندگان هستیم؛ اما در این میان برخی از این برنامه ها با استقبال ویژه ای از طرف کاربران رو به رو می شوند. تعداد دانلود بالای یک اپ در مارکت اندروید تنها گویای یک چیز است، آن هم امکانات فوق العاده برنامه مد نظر ما! یکی از موفق ترین استارت اپ هایی که ما می شناسیم تیک تاک می باشد. تیک تاک توانست تنها در مدت زمانی بسیار کوتاه توجه بیش از 200 میلیون کاربر را از سراسر جهان به سمت خود جلب کند. مون ویدئو، شرکت سازنده تیک تاک این بار نیز قصد دارد که طرفداران خود را با برنامه ای جدید به نام رسو آشنا کند. Resso که تا به کنون بیش از 1 میلیون دانلود فعال در گوگل پلی را به خود اختصاص داده است با تیک تاک کاملا متفاوت است و از هیچ جنبه ای نمی توان آن ها را با یکدیگر مقایسه نمود. شاید اولین چیزی که در این پست شما را سردرگم کند عنوان تعیین شده باشد. شبکه اجتماعی استریم موزیک! این دقیقا همان چیزی است که شرکت توسعه دهنده رسو در کنفرانس های خبری مختلف آن را بار ها بیان کرده است. خالق خواهر تیک تاک، اعتقاد دارد که گوش دادن به موزیک، به صورت دسته جمعی بسیار لذت بخش تر از گوش دادن موزیک به، به صورت انفرادی است.

رسو شبکه ای اجتماعی، مبتنی بر موزیک

از طریق این برنامه همانند دیگر سوشال مدیا کاربران قادر خواهند بود که متن ها، نظرات و سایر محتوا را با دیگران به اشتراک بگذارند. تمامی موزیک های موجود در Resso به صورت قطعاتی کامل پخش می شوند و کاربران می توانند آن ها را برای دوستان خود ارسال کنند. چیزی که ممکن است در ابتدای امر شما را غافل گیر کند، پخش خودکار موزیک است! به گونه ای که پس از نصب و اجرای استارت اپ موزیک به صورت استریمی آنلاین پخش خواهد شد. بر خلاف تیک تاک، رسو مسیر برتری را طی می کند و حمایت اسپاتیفای از آن گویای محبوبیت بالا و درخشش کم نظیرش در ماه های آینده است. به صورت پیش فرض هر زمانی که آهنگی پخش می شود یک ویدئو مرتب با آن نیز در پس زمینه نرم افزار اجرا خواهد شد که کمک می کند از موزیک پخش شده لذت ببرید و احساسات موزیک را با تمامی وجود حس کنید. شاید برخی از کاربران تصور کنند که هیچ اختیاری روی موزیک های پخش شده ندارند، اما باید بگوییم که ایجاد تغییرات در آن ها تنها به شما و نظرات تان بستگی دارد.

هوش مصنوعی دیگر دلیل محبوبیت Resso

یکی دیگر از دلایل محبوبیت بالای Resso استفاده هوش مصنوعی در آن می باشد. رشته های عصبی هوش مصنوعی به محض ورود شما به نرم افزار، تمامی آهنگ های پخش شده توسط شما را زیر نظر می گیرند و در نهایت موزیک هایی متناسب با سلیقه تان را پیشنهاد می دهند. همزمان با پخش این موزیک ها شما می توانید متن آن ها را نیز مشاهده کرده و در صورت نیاز قطعاتی از متن را کپی کنید. رسو امکاناتی را در اختیارتان قرار می دهد که متن های کپی شده را به عکس نوشته هایی فوق العاده جذاب تبدیل نمایید. دیگر دلیلی که باعث خاص شدن این نرم افزار شده است توانایی خاص کاربران در بروز احساساتشان می باشد. شما می توانید علاوه بر ثبت کامنت های متنی برای هر موزیک احساسات خود را به وسیله تصاویر، گیف ها و یا ویدئو ها بیان کنید.

لیست های پخش آماده موزیک

در اپلیکیشن محبوب رسو مجموعه ای از لیست های پخش موزیک در دسترس کاربران قرار داده می شود. این لیست ها که معمولا توسط توسعه دهنده و تیم طراح تعیین شده اند احساساتی فوق العاده را به کاربرانشان انتقال می دهند. علاوه بر این برنامه اندروید پیش رو به طور مستمر بهترین پلی لیست های ایجاد شده توسط کاربران را تشخیص داده و آن ها را به شما و سایر یوزر ها پیشنهاد می کند. در هر صورت اگر به دنبال کسب تجربه ای جدید هستید Resso را از دست نداده و با دریافت اش به دنیایی خارق العاده و سرشار از احساسات وارد شوید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Resso اندروید:

  • برقراری ارتباط با سایر کاربران به وسیله احساسات و موزیک های مورد علاقه شان
  • بیان نظرات و احساسات خود در ارتباط با هر موزیک به کمک متن ها، تصاویر، گیف ها و ویدئو ها
  • نمایش متن هر موزیک همزمان با پخش آن
  • ایجاد عکس نوشته هایی جذاب به کمک متن نمایش داده شده موزیک ها
  • لیست های پخش گوناگون برای تمامی کاربران با احساسات منحصر به فردشان
  • ارائه پیشنهادات خاص متناسب با روحیات و سلیقه کاربر
  • دسترسی داشتن به تمامی موزیک ها به صورت کامل

اپلیکیشن Resso با توجه به مجموعه امکانات و به کار گیری خلاقیت در برقراری ارتباط بین کاربران اینترنت، مسیری رو به رشد را در پیش گرفته و توانسته است تنها در چند ماه توجه میلیون ها کاربر را در گوگل پلی به خود جلب کند. این نرم افزار امتیاز 4.3 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده و هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه VIP آن را از سرور های قدرتمند اپلیکیشن یاب دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.37.0

    • برای این نسخه تغییراتی توسط تیم توسعه دهنده ذکر نشده.
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود نسخه جدید و آخر WhatsTool: Toolkit for WhatsApp

دانلود نسخه جدید و آخر WhatsTool: Toolkit for WhatsApp

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران