نسخه جدید و آخر Sense flip clock & weather (ad-free) برای اندروید

دسته:

Sense Flip Clock & Weather (Ad-free) v5.91.7 اپلیکیشن نمایش ساعت و وضعیت آب و هوای دقیق مخصوص اندروید نسخه پولی و خریداری شده برنامه با قیمت 6.49 دلار در گوگل پلی

مواقع بسیاری وجود دارد که ما نیاز پیدا می کنیم از وضعیت آب و هوا در آینده اطلاع داشته باشیم. هنگامی که می خواهیم به سفر برویم، هنگامی که می خواهیم ساخت و سازی را شروع کنیم یا وقتی که می خواهیم خودرو خود را به کارواش ببریم، این ها و مواردی از این دست نیاز به اطلاع از وضعیت آب و هوا در آینده ای نزدیک دارند و اگر بدون اطلاع از آب و هوا درباره آن ها تصمیم گرفته شود، ممکن است منجر به بروز ضرر های مالی و جانی زیادی شود. پیش بینی آب و هوا از طریق رادار های آب و هوایی که در سرتاسر دنیا وجود دارد انجام می شود. آن ها با توجه به حرکت باد، وضعیت ابر ها و … به پیش بینی آب و هوا اقدام می کنند. راه های مختلفی برای دسترسی به این گونه اطلاعات وجود دارد. خوشبختانه اطلاعات آب و هوایی رایگان هستند و برای دسترسی به آن ها نیازی به پرداخت هزینه نیست. انواع سایت ها به زبان های مختلف وجود دارد که می توان این گونه اطلاعات را از آن ها دریافت کرد. یکی از جدید ترین راه های اطلاع از وضعیت آب و هوا استفاده از اپلیکیشن های پیش بینی آب و هوا است که بسیار پرطرفدار و پر استفاده نیز هستند. امروز نیز با یک اپلیکیشن دقیق هواشناسی اندروید در خدمت شما هستیم. Sense Flip Clock & Weather (Ad-free) عنوان یک اپلیکیشن نمایش ساعت و پیش بینی آب و هوا مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری MACHAPP Software Ltd توسعه و با قیمت 6.49 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه به صورت خودکار مکان شما را به وسیله GPS پیدا میکند و به صورت اتوماتیک هر ۱۵ دقیقه و یا با توجه به تنظیماتی که شما برایش تعریف کرده اید وضعیت آب و هوا را به روز رسانی کند. در وضعیت آب و هوا جزییات زیادی برای شما نمایش داده میشود که رطوبت، فشار هوا، احتمال بارش باران، وضوح دید، شرایط باد،شاخص UV، درجه هوای کنونی از جمله این ویژگی ها است. پس زمینه برنامه نیز با توجه به شرایط آب و هوایی و روز و شب تغییر حالت میدهد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Sense Flip Clock & Weather (Ad-free) اندروید :

  • نمایش ساعت و پیش بینی آب و هوا
  • دارای ویجت های مختلف با امکان تغییر پوسته
  • نمایش ساعت با چندین فونت مختلف
  • نشان دادن ساعت هشدار(Alarm) بعدی
  • مکان یابی خودکار به وسیله GPS
  • به روز رسانی خودکار وضعیت آب و هوا
  • نمایش جزییات مختلف آب و هوا
  • پیش بینی وضعیت آب و هوا تا یک هفته
  • پیش بینی وضعیت باد تا ۲۴ ساعت

اپلیکیشن Sense Flip Clock & Weather (Ad-free) یک برنامه عالی برای دستیابی به اطلاعات هواشناسی دقیق در گوشی های هوشمند و تبلت هاست که به وسیله آن می توان ساعت دستگاه را نیز به صورت کامل مدیریت کرد. Sense Flip Clock & Weather (Ad-free) با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.4 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت کند. هم اکنون می توانید نسخه پولی و خریداری شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن یاب به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

توجه : برنامه فقط بر روی دستگاه های با پردازنده Arm64-v8a نصب می شود.



  • تغییرات نسخه 5.91.7

    • - Fixed issue with default alarm app
نسخه آخر و کامل  Foreca برای موبایل

نسخه آخر و کامل Foreca برای موبایل

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران