دانلود برنامه Compress Photo Puma

دسته:

Image Compressor Puma: Image Resizer Photo Resizer v1.0.36 – اپلیکیشن فشرده ساز تصاویر پوما مخصوص اندروید نسخه پرمیوم و کامل برنامه به ارزش 15.99 دلار برای اولین بار در ایران

Image Compressor Puma: Image Resizer Photo Resizer عنوان یک اپلیکیشن فشرده ساز حرفه ای تصاویر می باشد که توسط farluner apps & games توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. کمبود حجم فضای ذخیره سازی اطلاعات یکی از مشکلاتی است که امروزه کاربران بسیاری با آن رو به رو هستند. اصلی ترین دلیل این کمبود فضا کیفیت فوق العاده بالای فایل ها و هم چنین افزایش توانمندی اسمارت فون ها می باشد. گرچه چنین مشکلاتی در پرچمداران اندروید یا ios دیده نمی شود اما معمولا کاربران گوشی های میان رده و یا سطح پایین پس از گذشت مدتی از خرید دیوایس جدیدشان آن را احساس می کنند. یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از بروز چنین مشکلی استفاده از اس دی کارت ها است! اما متاسفانه برخی از تولید کنندگان فضای اسلات سیم کارت دوم و هم چنین کارت حافظه را مشترک می سازند که در این شرایط، کاربر ترجیح می دهد از سیم کارت ثانویه بهره ببرد. با این وجود دیده می شود که افراد زیادی اقدام به حذف فایل های شان می کنند اما این موضوع نیز تا حدی امکان پذیر است و پس از آن، به همه فایل های خود نیاز داریم! در این شرایط یکی از بهترین راه ها فشرده سازی فایل های مالتی مدیا به شمار می رود. فشرده سازی این نمونه از فایل ها کمک می کند که به فضای زیادی از ذخیره سازی اطلاعات دست پیدا کنید.

Image Compressor Puma حرفه ای ترین اپلیکیشن فشرده سازی عکس ها

از آنجایی که تصاویر جزو بیشترین فایل های موجود در حافظه به شمار می روند؛ در صورت مواجهه با کمبود فضا می توانیم آن ها را فشرده سازی کنیم. همان طور که در توضیحات فوق نیز اشاره کردیم Image Compressor Puma یکی از بهترین و برترین گزینه های موجود در این زمینه می باشد. نرم افزار فوق با داشتن چندین متد اختصاصی برای فشرده سازی عکس ها شرایطی را فراهم می کند تا بخش زیادی از حافظه ذخیره سازی اطلاعات را آزاد کنید. با نصب و مشاهده محیط برنامه یکی از اولین مواردی که توجه تان را به خودش جلب می کند ساده بودن محیط این استارت اپ می باشد. پس از انتخاب عکس هایی که قصد فشرده سازی آن ها را دارید حال نوبت به انتخاب روش کمپرس می رسد! در این حالت ما به سه روش مختلف دسترسی خواهیم داشت که هر کدام شان به نوعی نیاز های ما را برطرف خواهند کرد. در نسخه منتشر شده توسط اپلیکیشن یاب هیچ گونه محدودیتی در دسترسی به این متد ها نبوده و ما آن ها را بارها و بارها تست کرده ایم.

حفظ کیفیت تصاویر در کنار فشرده سازی آن ها

یکی از جالب توجه ترین مسائلی که کاربران را شیفته Image Compressor Puma کرده است کاهش چشم گیر حجم تصاویر پس از فشرده سازی و حفظ کیفیت آن ها در کنار این فشرده سازی فوق العاده می باشد. متد هایی که در توضیحات فوق به آن ها اشاره کردیم هر کدام شان به نوعی کیفیت تصاویر را حفظ می نمایند. در سخت ترین حالت فشرده سازی که تصاویر تا حد زیادی کمپرس می شوند عکس ها 70 درصد وضوح اولیه خود را حفظ می کنند که به نسبت برنامه های مشابه فوق العاده است. پس از انتخاب عکس ها و انجام پردازش های مورد نیاز اختلاف حجم عکس ها نمایش داده می شود که در مقایسه با کیفیت شان هر کسی را حیرت زده می کند.

محافظت از حریم خصوصی در کنار ارائه بهترین کارایی

دیگر موضوعی که Image Compressor Puma را نسبت به رقبایش خاص تر جلوه می دهد حفظ حریم خصوصی کاربران است. بر خلاف دیگر ابزار موجود در مارکت اندروید برای فشرده سازی عکس ها هیچ گونه نیازی به دسترسی اینترنت نبوده و تمامی پردازش ها به صورت کاملا آفلاین صورت می پذیرد. همین موضوع یکی از دلایلی است که باعث شده میلیون ها کاربر تنها در مدت چند ماه اقدام به نصب و استفاده از پوما کنند. علاوه بر این برای صرفه جویی در زمان و وقت تان تصاویری که قصد فشرده سازی آن ها را دارید به صورت گروهی انتخاب کرده و مطمئن باشید که انتخاب گروهی هیچ تاثیر منفی بر نتیجه نهایی نخواهد گذاشت.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Image Compressor Puma: Image Resizer Photo Resizer اندروید :

  • فشرده سازی فوق حرفه ای تصاویر به صورت کاملا آفلاین
  • بهره مندی از سه متد خاص و بی نظیر برای فشرده سازی عکس ها
  • نبود هیچ گونه محدودیتی در انتخاب متد ها
  • گزینه ای برای انتخاب حجم فایل خروجی پس از فشرده سازی
  • ارائه اطلاعاتی دقیق از دو فایل اصلی و فشرده شده پس از پایان پردازش
  • حفظ اطلاعات exif در هنگام انجام عملیات فشرده سازی
  • تعیین دایرکتوری ذخیره سازی تصاویر فشرده شده
  • حفظ کیفیت تصاویر پس از انجام عملیات کمپرس
  • گزینه ای برای فشرده سازی گروهی تصاویر

اپلیکیشن Image Compressor Puma: Image Resizer Photo Resizer با بهره مندی از قابلیت هایی خاص و سه متد مختلف برای فشرده سازی عکس ها توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 15.99 دلاری در گوگل پلی منتشر و امتیاز 4.7 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم و تست شده آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از وب سایت بزرگ اپلیکیشن یاب دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.0.36

    • Added: Simple compression mode - Small, Medium, Large.
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران