نسخه کامل و آخر Image Size برای اندروید

دسته:

[Image Size – Photo Resizer v6.8 [Pro – اپلیکیشن تغییر اندازه سریع تصاویر اندروید نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 3.49 دلار تقدیم شما

هر کدام از تصاویری که ما روزانه ان ها را مشاهده می کنیم دارای اندازه های خاصی هستند؛ گاه پیش می آید هنگام استفاده از عکس هایمان با محدودیت های سایز رو به رو می شویم به صورتی که سایت و یا فردی که می خواهیم تصویر را برایش ارسال کنیم تنها اجازه می دهد تا عکس ها در اندازه های خاصی باشند. جدا از نرم افزار های موجود در ویندوز ابزار های مختلف و متنوعی در سیستم عامل اندروید برای تغییر اندازه تصاویر موجود می باشد که قصد معرفی یکی از ساده ترین ان را داریم. Image Size – Photo Resizer Pro عنوان یک اپلیکیشن خاص برای تغییر سایز سریع تصاویر مخصوص اندروید می باشد که توسط Codenia توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. تنها کافیست که تصویر خود را انتخاب و اندازه اش را مشخص کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن آن را با سایز دلخواهتان دریافت نمایید. یکی از برترین نقاط قوت این برنامه به نسبت دیگر ابزار های مشابه موجود در مارکت اندروید، چهار حالت اندازه گیریش می باشد که علاوه بر تغییر پیکسل به حالت های میلی متر، اینج و سانتی متر دسترسی خواهید داشت. علاوه بر این برای حفظ نسبت بین ابعاد تنها کافیست که بر روی علامت زنجیر موجود بر روی نمایشگر کلیک کنید تا با مشخص ساختن یک اندازه، اندازه دیگر متناسب با آن و به صورت کاملا خودکار تغییر نماید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Image Size – Photo Resizer اندروید :

  • محیط کاربری بسیار ساده و آسان
  • دریافت خروجی سریع بالافاصله پس از ذخیره سازی
  • دارای گزینه ای برای حفظ نسبت بین ابعاد موجود
  • پشتیبانی از چهار واحد مختلف برای تغییر سایز
  • چاپ و یا به اشتراک گذاری تصاویری تغییر سایز داده شده

اپلیکیشن Image Size – Photo Resizer با پشتیبانی از واحد های مختلف و گوناگون و هم چنین یک محیط بسیار ساده توانسته است با پرداخت درون شبکه 3.49 دلاری خود امتیاز 4.2 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را از سایت بزرگ اپلیکیشن یاب دریافت نمایید ؛ نسخه ما همه قابلیت ها را به صورت رایگان در اختیارتان قرار میدهد .



  • تغییرات نسخه 6.8

    • Bug fixes and improvements
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

نسخه آخر و کامل  Deep Art Effects برای موبایل

نسخه آخر و کامل Deep Art Effects برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران