دانلود نسخه جدید و آخر FilmBox

دسته:

FilmBox v1.7 – فیلم باکس – تبدیل نگاتیو به عکس برای دستگاه های اندروید نسخه پرمیوم برنامه با دسترسی به تمامی امکانات و قابلیت ها

تا پیش از ظهور دوربین های دیجیتال و همگانی شدن آنها دوربین های آنالوگ فرمانروای بلامنازع دنیای عکاسی بودند. دوربین های آنالوگ تصویر را بر روی یک فیلم که اصطلاحا به آن نگاتیو گفته می شد، ثبت می کردند. این نگاتیو ها در استودیو های عکاسی تبدیل به تصاویر قابل چاپ روی کاغذ های مخصوص می شدند. معمولاً پس از چاپ تصویر نگاتیو ها هم نگهداری می شدند تا در آینده بتوان تصاویر را دوباره چاپ و استفاده کرد. بسیاری از ما عکس های چاپ شده زیادی از آن دوران داریم که نگاتیو های آنها را هم نگهداری کرده ایم. به طور معمول برای تبدیل این نگاتیو ها به عکس های دیجیتال باید ابتدا آنها را به صورت چاپی درآورده و با اسکن تصاویر چاپ شده عکس های دیجیتال بسازیم. اما امروز با برنامه ای در خدمت شما هستیم که می تواند این کار را بدون طی کردن این مراحل انجام دهد. FilmBox عنوان یک اپلیکیشن اندروید برای تبدیل نگاتیو تصاویر به عکس های دیجیتال با کیفیت، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Photomyne Ltd. توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه قادر است به طور مستقیم از نگاتیو ها با استفاده از گوشی هوشمند عکس گرفته و آنها را به تصاویری با کیفیت و واضح تبدیل کند. برای انجام این کار نیاز به هیچگونه تجهیزاتی نیست، تنها کافی است روی صفحه نمایش کامپیوتر و روی یک قسمت سفید رنگ نگاتیو خود را قرار داده و با استفاده از این برنامه از آن عکسبرداری کنید. پس از عکسبرداری برنامه به صورت خودکار رنگ نگاتیو ها را اضافه کرده و آن ها را به عکس های با کیفیت تبدیل می کند. علاوه بر این امکان برش تصویر را هم در اختیار کاربرانش قرار می دهد. در طراحی این برنامه از هوش مصنوعی استفاده شده است تا رنگ دهی به نگاتیو ها با بالاترین دقت و کیفیت انجام شود، بنابراین بدون نگرانی از کیفیت تصاویر می توانید از این برنامه استفاده کنید و نگاتیو های خود را به عکس های دیجیتال و قابل اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی تبدیل کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه FilmBox اندروید:

  • تبدیل نگاتیو های قدیمی به عکس های دیجیتال با کیفیت
  • استفاده از هوش مصنوعی برای رنگ دهی به نگاتیو ها
  • برش و افزایش خودکار کیفیت تصاویر پس از عکس برداری
  • بدون نیاز به هیچ گونه تجهیزات خاص و انجام تمامی کار ها با گوشی هوشمند
  • قابلیت برش تصاویر در اندازه دلخواه

اپلیکیشن FilmBox یک ابزار بی نظیر و بسیاری کاربردی برای زنده کردن عکس های قدیمی و تبدیل آن ها به عکس های دیجیتال قابل استفاده در فضای وب است که با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته امتیاز 4.4 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه آنلاک شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن یاب به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

دستورالعمل نصب و اجرای برنامه FilmBox :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.photomyne.filmbox را در مسیر Android / Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– برنامه را اجرا نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.7

    • No Changelog.
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

نسخه جدید و آخر Sweet Selfie

نسخه جدید و آخر Sweet Selfie

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران