جدیدترین نسخه Cooking Team

دسته:

Cooking Team v7.0.4 Mod – بازی تیم آشپزی – رستوران سرآشپز راجر اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Cooking Team – Chef’s Roger Restaurant Games – تیم آشپزی – رستوران سرآشپز راجر عنوان یک بازی در ژانر آرکید است که توسط استودیو بازی سازی Snail House Games برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. Cooking Team – Chef’s Roger Restaurant Games اولین بازی از استودیو بازی سازی Snail House Games است که توانسته با یک گیم پلی جذاب و سرگرم کننده تجربه ای فراموش نشدنی را به ارمغان بیاورد. همانطور که از نامش پیداست، این بازی در سبک بازی های رستوران داری و مدیریت منابع است. بنابراین اگر شما هم به این سبک بازی ها علاقه دارید و عاشق غذا ها و خوراکی های خوشمزه هستید این بازی می تواند همان چیزی باشد که مدت ها به انتظارش نشسته بودید! سرآشپز راجر از کودکی دوست داشت به بزرگ ترین سرآشپز دنیا تبدیل شود و اکنون شما باید به او کمک کنید بتواند رستوران خودش را توسعه دهد و جهانی شود و رؤیای کودکی خودش را محقق کند. مطمئناً این کار آسان نخواهد بود و در بین راه با چالش های زیادی رو به رو خواهید شد. در ابتدا یک تیم آشپزی دارید و به تعدادی از اقلام و دستگاه های آشپزی و لیستی از غذا های ابتدایی دسترسی دارید. هر روز تعدادی مشتری به رستوران شما می آیند و غذا های خودشان را سفارش می دهند. با تهیه و آماده کردن غذای مشتریان و جلب رضایت آنها می توانید پاداش دریافت کنید و در ادامه از همین پاداش ها برای خریداری اقلام و دستگاه های آشپزی استفاده کنید و به این طریق لیست غذا های خود را بیشتر کنید. به این ترتیب مشتریان بیشتری به رستوران شما می آیند و می توانید درآمد بیشتری برای خودتان کسب کنید و رستوران خودتان را سر زبان ها بیندازید. رفته رفته می توانید از لحاظ ظاهری هم رستوران خودتان را زیبا تر کنید و طراحی داخلی و دکوراسیون آن را تغییر دهید.

روی هم رفته می توان نمره خوبی برای بازی Cooking Team – Chef’s Roger Restaurant Games در نظر گرفت. از لحاظ ظاهری این بازی از گرافیک پر زرق و برقی استفاده می کند و افکت ها و انیمیشن ها و به طور کلی طراحی هنری جهان بازی هر گیمری را به وجد می آورد. کاراکتر ها بسیار یونیک هستند و به صورت کاراکتر های کارتونی طراحی شده اند. صداگذاری ها عالی کار شده اند و صداهای محیطی اتمسفر یک رستوران واقعی را به خوبی القاء می کنند. از لحاظ گیم پلی این بازی دارای مراحل و سطوح زیادی است. خط داستانی بازی یونیک و بسیار هیجان انگیز است و دارای پیچ و تاب های زیادی است که در بازی های مشابه کمتر دیده می شود. ماموریت ها بسیار متنوع و گوناگون هستند و علاوه بر ماموریت های اصلی ماموریت های روزانه ای هم به عهده شما گذاشته می شوند که حالت بونس دارند و در نوع خودشان جالب هستند. سطح دشواری بازی از تعادل خوبی برخوردار است و مراحل پایین کمی ساده تر و مراحل بالا کمی دشوار تر خواهند بود. بر خلاف بسیار از بازی های این سبک روند بازی از سرعت بالایی برخوردار است و اصلاً کسل کننده و ملالت آور نیست. خوشبختانه کنترل ها بسیار ساده هستند و در روند و سرعت بالای بازی اختلال ایجاد نمی کنند. شاید در ابتدا به دلیل عدم آشنایی با مکانیزم ها کمی دچار سردرگمی شوید اما بخش آموزشی بازی و کمی آزمون و خطا به شما کمک می کنند به راحتی در بازی پیش روی کنید و تجربه دلچسبی را از این بازی داشته باشید. Cooking Team – Chef’s Roger Restaurant Games توانسته از میان آراء گیمر ها در مارکت اندروید امتیاز 4.4 از 5.0 را به خودش اختصاص دهد و با بیش از 1.000.000 نصب فعال مورد استقبال گیمر ها از سراسر جهان قرار بگیرد. به همین دلیل تیم اپلیکیشن یاب قصد دارد این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در انتهای همین مطلب می توانید نسخه اصلی این بازی را به همراه نسخه مود شده اش و بدون هیچ گونه محدودیتی از سرور های ما دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 7.0.4

    • * Cooking Team *
    • - option to choose furniture in the restaurant
    • - improved animations
نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

دانلود نسخه آخر Sky Roller

دانلود نسخه آخر Sky Roller

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران