دانلود Anubis Black - Icon Pack - نسخه تیره آیکون پک آنوبیس اندروید

دسته:

Anubis Black – Icon Pack v1.9 – اپلیکیشن نسخه تیره آیکون پک آنوبیس اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 1.99 دلار

Anubis Black – Icon Pack عنوان نسخه تیره آیکون پک آنوبیس می باشد که توسط Eatos توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. حتما می دانید که سیستم عامل اندرویدی یکی از گسترده ترین سیستم عامل ها در زمینه شخصی سازی رابط کاربری می باشد. اندروید به گونه ای عمل می کند که می توانید هر آن چه را که می بینید تغییر داده و متناسب با سلیقه تان تنظیم نمایید. اپ های متنوعی در زمینه شخصی سازی به کمک کاربران می آیند که هر کدام شان به نوعی نیاز های شما را برطرف می کنند. از جمله پر طرفدار ترین راه های شخصی سازی صفحه نمایش استفاده از آیکون پک ها می باشد. آیکون پک ها با فراهم سازی دسترسی کاربران به مجموعه ای از نماد ها اجازه می دهد که آیکون های صفحه نمایش را تغییر داده و از بهترین گزینه های موجود در این زمینه استفاده کنید. با این وجود ما تا به کنون تلاش کرده ایم که بهترین آیکون ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. نرم افزار Anubis Black – Icon Pack یک نسخه تیره از آیکون پک آنوبیس می باشد که در پست های گذشته نسخه اصلی و نسخه سفید را نیز در اختیار تان قرار دادیم. همانند دیگر نسخه ها، در این نرم افزار نیز شما به بیش از 2900 آیکون متنوع دسترسی دارید، آیکون هایی که از بهترین پالت های رنگی در آن ها استفاده شده و رنگ و لعاب شان جذابیت صفحه نمایش را دو چندان می کند. ترکیب پس زمینه تیره با مرکزی رنگارنگ بسیار جذاب بوده و زیبایی نمایشگر را دو چندان می کند. در این نسخه نیز بیش از 100 تصویر زمینه از پیش طراحی شده نیز وجود دارد که از هماهنگی بسیار بالایی با آیکون ها برخوردار هستند! اگر در هنگام مرور آیکون پک نتوانستید آیکون دلخواه خود را بیابید تنها کافی است درخواست خود را برای تیم طراح ارسال نموده تا در آپدیت های بعدی شاهد نماد مورد نظر تان باشید. توسعه دهنده تلاش می کند که این آیکون پک را به طور مستمر به روز رسانی کرده و جدید ترین نماد ها را در اختیار شما کاربران قرار دهد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Anubis Black – Icon Pack اندروید :

  • دسترسی به مجموعه ای از 2900 آیکون زیبا با پس زمینه ای تیره
  • مجموعه ای از طرح های فوق العاده زیبا همانند نسخه اصلی برنامه
  • استفاده از بهترین رنگ ها در کنار پس زمینه های تیره
  • همراه بودن آیکون ها با مجموعه ای از 100 والپیپر اختصاصی طراحی شده توسط توسعه دهنده
  • چندین آیکون داینامیک برای تقویم گوگل
  • پشتیبانی از محبوب ترین لانچر های اندرویدی
  • به روز رسانی های مداوم برای دسترسی داشتن به جدید ترین آیکون ها
  • جست و جو در میان لیست آیکون های دیتابیس

اپلیکیشن Anubis Black – Icon Pack با بهره مندی از امکانات و قابلیت های گوناگون خود توسط توسعه دهنده اش با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده و امتیاز 4.9 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را با دسترسی به تمامی امکانات از سرور های پر سرعت وب سایت اپلیکیشن یاب دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.9

    • 55 New icons
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود آخرین نسخه آیکون پک Paper Cut

دانلود آخرین نسخه آیکون پک Paper Cut

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران