دانلود نسخه جدید Unscripted

دسته:

Unscripted – Posing Guide for Photographers v3.3.7 مجموعه ایده های عکاسی حرفه ای نسخه پرمیوم برنامه با دسترسی به تمامی قابلیت ها

عکاسی یکی از شاخه های هنر تصویری است که بسیار طرفدار دارد و صد ها هزار نفر در سراسر جهان در این رشته مشغول فعالیت هستند. در گذشته که عکاسی نیاز به تجهیزات گران قیمت و پر هزینه داشت، تعداد عکاسان و کسانی که به طور آماتور در این رشته فعالیت می کردند بسیار کم بود اما حالا با وجود گوشی های هوشمند که دوربین های بسیار قدرتمندی دارد و همچنین پایین آمدن هزینه تجهیزات عکاسی، افراد زیادی به صورت آماتور و حرفه ای به عکاسی،‌ مخصوصا عکاسی هنری می پردازند. از مشکلاتی که عمده عکاسان با آن ها مواجه هستند، نداشتن ایده برای عکاسی، قادر نبودن به پیدا کردن سوژه ها، پیدا نکردن ژست های مناسب عکاسی و مسائل مشابه است. حالا با وجود دوربین های دیجیتالی عکاسان می توانند بدون صرف هیچگونه هزینه ای، هزاران عکس با دوربین خود بگیرند و از بین آن ها بهترین ها را برگزینند. اما حتی گرفتن تعداد زیادی عکس هم، تضمینی برای پیدا شدن عکس مناسب نیست. اگر کار عکاسان دیگر را دیده باشید، حتما متوجه شده اید که چگونه از یک قطار کهنه، سوژه ای برای ثبت عکس های عالی ایجاد می کنند و یا چگونه با ترکیب ژست های مختلف، بهترین عکس ها را می گیرند. عکس هایی که جایزه های بسیاری را از آن خود می کند. اگر می خواهید به منبع کاملی از ایده ها برای عکاسی داشته باشید و خود را از سردرگمی نجات دهید، برنامه ای که امروز در اپلیکیشن یاب معرفی می کنیم را نباید از دست بدهید. Unscripted – Posing Guide for Photographers عنوان یک اپلیکیشن راهنمای ژست های عکاسی، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Unscripted توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با استفاده از این برنامه می توانید عکس ها را با احساسی که در بیننده ایجاد می کنند، بگیرید و بیشترین احساس را در عکس های خود ثبت کنید. ژست های بسیار زیادی در برنامه وجود دارد که می توانید آن ها را با دسته بندی هایی بر اساس حالت بدن، پیدا کنید. این برنامه ژست های عکاسی را برای نوزاد، سالمند، عروس، مادر و … به طور کامل پوشش می دهد و با آن دیگر نیازی به فکر کردن برای رسیدن به بهترین و حرفه ای ترین ژست نخواهید داشت. تنها کافی است این برنامه را در جیب خود داشته باشید تا هر زمان که حس کردید ایده ای ندارید، آن را باز کرده و ذهنتان را پر از ایده های جدید کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Unscripted – Posing Guide for Photographers اندروید:

  • پوشش کامل طیف وسیعی از ژست های عکاسی برای نوزاد، مادر، عروس و ….
  • دسته بندی ژست ها بر اساس حالت بدن
  • کاملا آفلاین و بدون نیاز به اینترنت
  • امکان ایجاد لیست علاقه مندی ها از ژست های جالب
  • ارائه آپدیت های منظم و اضافه شدن محتوای بیشتر به برنامه

اپلیکیشن Unscripted – Posing Guide for Photographers یک برنامه عالی و بسیار مفید برای تمامی عکاسان است و توانسته است امتیاز 3.1 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه پرمیوم این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن یاب به صورت کاملا رایگان دریافت کنید. این برنامه به درخواست شما معرفی شده و هم اکنون جدیدترین نسخه اش پیش روی تان قرار دارد.



  • تغییرات نسخه 3.3.7

    • Accept client credit cards, send invoices, contracts and questionnaires all through the app!
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

نسخه جدید و آخر Sweet Selfie

نسخه جدید و آخر Sweet Selfie

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران