دانلود نسخه جدید Merlen برای موبایل

دسته:

Merlen Icon Pack v2.5.0 – اپلیکیشن آیکون پک زیبا و پر طرفدار مرلن اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 0.99 دلار

Merlen Icon Pack عنوان آیکون پک زیبا و پر طرفدار مرلن می باشد که توسط 3vo l ve توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. اگر ابزار شخصی سازی صفحه نمایش اسمارت فون های اندرویدی را در یک جدول بر اساس محبوبیت دسته بندی کنیم، نرم افزار های تغییر آیکون ها جزو اولین گزینه های محبوب به شمار می روند. بر خلاف آن چه که تصور می کنید این استارت اپ ها نه تنها نیاز به تیم توسعه دهنده دارند، بلکه نیازمند تیم های طراح حرفه ای نیز هستند. به طور معمول کاربرانی که از اپ های ساخت آیکون برای ایجاد تغییرات در نماد ها استفاده می کنند دچار مشکلات مختلفی می شوند، که اصلی ترین این مشکل ها را می توان عدم توانایی کار با گزینه های پیشرفته طراحی دانست. با این وجود اگر شما نیز جزو کاربران مبتدی هستید، برای ایجاد تغییرات در آیکون ها، ما استفاده از آیکون پک ها را به شما عزیزان پیشنهاد می دهیم. آیکون پک ها به کاربران خود کمک می کنند که بدون هیچ گونه محدودیتی به مجموعه ای از نماد های خاص دسترسی داشته و در کوتاه ترین زمان ممکن تغییرات بزرگی را در رابط کاربری گوشی خود ایجاد کنند. در این میان یکی از بهترین بسته های موجود در این زمینه Merlen Icon Pack می باشد. این بسته با داشتن صد ها آیکون زیبا اجازه خواهد داد که به راحتی نماد ها را تغییر داده و زیبایی صفحه نمایش اسمارت فون تان را دو چندان کنید. هر آن چیزی که برای شخصی سازی صفحه نمایش به آن نیاز داشته باشید در این بسته یافت می شود که از اصلی ترین دلایل محبوبیت آن است.

آیکون هایی زیبا و جذاب در نرم افزار Merlen Icon Pack

هر برنامه با توجه به اهدافش دارای چندین ویژگی خاص می باشد. یکی از اصلی ترین ویژگی های آیکون پک Merlen Icon Pack، نماد های متنوع موجود در آن است. در حال حاضر، که در حال نگارش این پست هستیم این نرم افزار بیش از 1200 آیکون گوناگون را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد که برای دسترسی به آن ها با هیچ گونه محدودیتی رو به رو نیستید. تیم طراح نه تنها تلاش کرده است که طراحی فوق العاده ای را از خود ارائه کند، بلکه سعی کرده که از بهترین پالت های رنگی بهره ببرد. شما هنگام مشاهده آیکون های موجود در این مجموعه جذب رنگ های پویا شده و مطمئن خواهید بود که بهره مندی از آن ها جذابیت نمایشگر تان را افزایش می دهد.

پشتیبانی از لانچر های گوناگون

از جمله مشکلاتی که کاربران آیکون پک ها به طور معمول با آن رو به رو هستند عدم پشتیبانی نرم افزار از لانچر اسمارت فون شان می باشد. تیم توسعه دهنده برنامه Merlen Icon Pack با دانستن این موضوع حداکثر تلاش خود را به کار برده از لانچر های مختلفی پشتیبانی نماید. در لیستی که توسط سازنده برنامه منتشر شده است می توانید نام لانچر های محبوبی نظیر ADW، Apex، Go Launcher و Solo Launcher را مشاهده کرد.

تصاویر زمینه خاص و مختلف

کاربران آیکون پک Merlen Icon Pack پس از نصب، نه تنها به مجموعه ای از آیکون ها دسترسی دارند، بلکه تصاویر زمینه متنوع و گوناگونی نیز در اختیار شان قرار داده می شود که این تصاویر از هماهنگی بسیار بالایی نسبت به نماد ها برخوردار هستند. علاوه بر این از دیگر مشکلات کاربران در برنامه های مشابه عدم اضافه شدن آیکون های جدید می باشد. تیم توسعه دهنده این نرم افزار به طور مداوم تلاش می کند که دیتابیس خود را در بازه های زمانی کوتاه مدتی به روز رسانی کرده و نماد های جدیدی را در اختیارتان قرار دهد. اگر در هنگام استفاده از آیکون ها نتوانستید آیکون برنامه مورد نظرتان را بیابید تنها کافی است تا یک درخواست برای سازنده ارسال کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Merlen Icon Pack اندروید :

  • دسترسی به مجموعه ای از 1200 آیکون متنوع و گوناگون
  • پشتیبانی از انواع برنامه ها و بازی های سیستم و نصب شده
  • گزینه ای برای ارسال درخواست ساخت آیکون برنامه دلخواه تان
  • استفاده از بهترین پالت های رنگی در آیکون ها
  • مجموعه ای از آیکون های داینامیک برای تقویم اندروید
  • دسترسی داشتن به ده ها تصویر زمینه اختصاصی طراحی شده توسط توسعه دهنده
  • به روز رسانی های مکرر و دائمی برای دسترسی به نماد های جدید
  • پشتیبانی از لانچر های محبوب اندرویدی

اپلیکیشن Merlen Icon Pack با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود در زمینه دسترسی به آیکون های جدید توسط توسعه دهنده اش با قیمت 0.99 دلار منتشر و امتیاز 4.6 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است. هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده این اپ هوشمند را بدون هیچ گونه محدودیتی در دسترسی به امکانات و ویژگی ها از وب سایت محبوب اپلیکیشن یاب دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 2.5.0

    • 42 New Icons
    • Lots of new Activities
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود آخرین نسخه آیکون پک Paper Cut

دانلود آخرین نسخه آیکون پک Paper Cut

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران