دانلود جدیدترین نسخه DefleMask

دسته:

DefleMask v1.0.7 ساخت آهنگ های نوستالژیک و قدیمی Chiptune در دستگاه های اندرویدی نسخه خریداری شده برنامه با قیمت 6.99 دلار در گوگل پلی

آهنگ هایی وجود دارد که در عین سادگی بسیار خاطر انگیز هستند و هنگامی که آن ها را می شنویم حس نوستالژی قدرتمندی در ما زنده می شود. آهنگ هایی که روی کنسول های بازی و کامپیوتر های قدیمی و حتی اسباب بازی ها، آن ها را می شنیدیم. آهنگ هایی که تنها از چند نت ساده تکرار شونده تشکیل شده بودند و به صورت گسترده در انواع وسایل الکترونیکی استفاده می شدند. این آهنگ ها را اصطلاحا چیپ تیون (Chiptune) یا موزیک ۸ بیتی می نامند. این آهنگ ها را امروزه بیشتر در فایل های کیجن نرم افزار های کامپیوتری مشاهده می کنیم. آهنگ های تولید شده به این روش حجم بسیار کمی دارند و سخت افزار های بسیار ساده نیز قادر به پخش آن ها می باشند. آغاز این چنین آهنگ هایی به دهه هشتاد میلادی و دوران شروع کامپیوتر های شخصی باز می گردد و دوران اوج آن ها نیز دهه نود میلادی و همراه بازی های کامپیوتری معروفی مثل قارچ خور بود. این سبک از موسیقی تاثیر به سزایی در سبک موسیقی الکترونیک گذاشته است. برای ساخت چنین آهنگ هایی از نرم افزار های کامپیوتری مخصوصی که بیشتر با نام chiptune tracker شناخته می شود، استفاده می کنند. می توان گفت که در این روش به جای تولید صدا و ضبط آن و نهایتا گرفتن خروجی به صورت فایل های موسیقی، آهنگ ها به صورت کد و برنامه نویسی شده تولید می شوند و با اجرا شدن این کد ها، آهنگ پخش می شود. امروز با نسخه اندرویدی یکی از معروف ترین نرم افزار های chiptune tracker در خدمت شما هستیم. DefleMask عنوان یک اپلیکیشن chiptune tracker کامل با قابلیت اتصال دستگاه های MIDI، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Leonardo Demartino توسعه و با قیمت 6.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. این اپلیکیشن اندرویدی در تلاش بوده تا تمامی قابلیت های نسخه کامپیوتری خود را در دستگاه های اندرویدی نیز ارائه دهد و می توان گفت که در این راه موفق هم عمل کرده است و با نصب این برنامه می توان به یک chiptune tracker کامل در دستگاه های اندرویدی خود دسترسی داشت.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه DefleMask اندروید :

  • شبیه سازی لحظه ای soundchip‌ های پشتیبانی شده
  • ویرایشگر پویا برای fm / macros / wavetable / sample instuments
  • ترتیب الگو های مستقل برای هر کانال با استفاده از pattern matrix
  • تمامی صدا های تولید شده با استفاده از شبیه سازی چیپ صدا های واقعی ساخته می شوند و می توان از آن ها برای سخت افزار های واقعی خروجی گرفت.
  • امکان سوئيچ بین چیپ صدا های مختلف برای تولید آهنگ هایی که روی دستگاه های مورد نظر قابل اجرا باشد.
  • امکان اتصال دستگاه های midi

اپلیکیشن DefleMask با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز عالی 4.2 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت کند. هم اکنون می توانید نسخه پولی و خریداری شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن یاب به صورت کاملا رایگان دریافت کنید. این برنامه به درخواست جمعی از شما عزیزان معرفی شده است و جدیدترین نسخه اش پیش روی تان قرار دارد.



  • تغییرات نسخه 1.0.7

    • * Fixed unintended reset of macros loop point.
    • * Fixed a stereo issue on EXT.CH3 and EXT.CH2 mode of Genesis and NeoGeo.
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

جدیدترین نسخه edjing Mix

جدیدترین نسخه edjing Mix

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران