دانلود نسخه جدید و آخر Vidio Cloob

دسته:

VidioCloob v1.0.8 اپلیکیشن دانلود فیلم، سریال و آهنگ با قابلیت پخش آنلاین مخصوص اندروید نسخه اصلی، رسمی و بدون تبلیغات برنامه

بیشترین مصرف کاربران ایرانی از اینترنت به غیر از شبکه های اجتماعی، دانلود فیلم، سریال و موزیک است و بسیاری از کاربران حتی از شبکه های اجتماعی هم استفاده نمی کنند و تنها استفاده آن ها از اینترنت برای دانلود است. معمولا برای این کار هم باید از کامپیوتر استفاده کرد چرا که دانلود فیلم و موزیک و … روی گوشی و تبلت با توجه به صفحه نمایش کوچک و نبود دانلود منیجر کارآمد، بسیار مشکل است. اما اپلیکیشنی که امروز معرفی می کنیم دقیقا برای رفع این گونه نیاز های کاربران ایرانی طراحی شده است و تمامی نیاز های آن ها را پوشش می دهد. VidioCloob عنوان یک اپلیکیشن جامع برای دسترسی به تمامی آهنگ ها،‌ فیلم ها و سریال های روز ایران و جهان مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری VidioCloob توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با نصب این اپلیکیشن به هزاران فیلم و سریال ایرانی و خارجی دسترسی خواهید داشت و می توانید بدون نیاز به دانلود آن ها را به صورت آنلاین تماشا کنید یا آن که با لینک مستقیم فایل آن ها را دانلود و در زمان دیگری مشاهده کنید. می توانید به تمامی اطلاعات فیلم ها و سریال ها همراه با امتیازات، میزان محبوبیت، نقد و بررسی ها و خلاصه ای از داستان آن ها دسترسی داشته باشید. امکان دانلود فیلم در کیفیت های مختلف تا کیفیت فول اچ دی فراهم شده است. در قسمت آهنگ های برنامه نیز می توانید تمامی آهنگ های روز ایرانی و خارجی را به صورت جداگانه مشاهده کرده و در صورت نیاز آن ها را آنلاین گوش کرده و یا در کیفیت های مختلف دانلود کنید. با نصب این اپلیکیشن کار شما برای دانلود فایل های فیلم و موسیقی بسیار راحت تر شده و دسترسی سریع و بی دردسری به آن ها خواهید داشت. البته برای استفاده از امکانات برنامه باید اشتراک ویژه آن را خریداری کنید. این برنامه از هوش مصنوعی برای شخصی سازی خود استفاده می کند به این صورت که شما با لایک کردن فیلم ها، سریال ها و آهنگ هایی که دوست دارید، این امکان را برای برنامه فراهم می کنید که شما را بهتر و بیشتر شناخته و پس از آن مطابق با سلیقه شما محتواهایی که ممکن است دوست داشته باشید را پیشنهاد دهد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه VidioCloob اندروید :

  • آرشیو کامل فیلم و سریال حتی فیلم های هندی، سریال های ترکی و کره ای
  • پخش آنلاین و دانلود با سرعت بالا و لینک مستقیم
  • اطلاعات کامل بازیگران فیلم و سریال به همراه گالری تصاویر
  • دسترسی به تریلر ها به همراه تصاویر پشت صحنه!
  • آرشیو بزرگی از آهنگ های ایرانی و خارجی
  • دارای نوتیفیکیشن برای اعلام برنامه های جدید
  • جستجوی و مرتب سازی فیلم و سریال بر اساس ژانر و سال و امتیاز IMDb
  • لیست علاقه مندی
  • سیستم هوشمند برای پیشنهاد بهترین فیلم های سینمایی و سریال ها بر اساس سلایق شما توسط هوش مصنوعی

اپلیکیشن VidioCloob یک برنامه عالی و بسیار کاربردی برای علاقه مندان به فیلم، سریال و موسیقی است و می تواند دسترسی آسانتر و راحت تری برای آنان فراهم کند. این برنامه با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز عالی 4.7 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت کند. هم اکنون می توانید نسخه اصلی، رسمی و بدون تبلیغات این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن یاب به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 1.0.8

    • رفع برخی از اشکالات
دانلود نسخه کامل MyRightel

دانلود نسخه کامل MyRightel

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران