دانلود نسخه جدید Favo برای موبایل

دسته:

FAVO ICON PACK v1.0.5 – اپلیکیشن آیکون پک زیبا و گرادینت فاوو اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 1.49 دلار

FAVO ICON PACK عنوان آیکون پک زیبا و گرادینت فاوو می باشد که توسط FLATEDGE توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. طبق نظر سنجی های انجام شده، اندروید جزو یکی از پر طرفدار ترین سیستم عامل ها در سراسر جهان به شمار می رود، این محبوبیت دلایل گوناگونی دارد که در میان آن ها می توان به اپ های مختلف و متنوع، امکان ایجاد تغییرات در هسته اندروید و هم چنین شخصی سازی رابط کاربری اشاره کرد. امکاناتی که اندروید برای شخصی سازی اینترفیس، در اختیار کاربرانش قرار می دهد، به ندرت در دیگر سیستم عامل ها دیده می شود. ابزاری که به کمک آن می توانید صفحه نمایش گوشی های اندرویدی را به طور دلخواه تان شخصی سازی کنید به چندین دسته مختلف تقسیم می شوند که هر کدام شان به نوعی بر بخشی از نمایشگر اثر می کنند. یکی از پر طرفدار ترین این اپ ها را می توان آیکون پک ها دانست. همان گونه که از نام این دسته از نرم افزار ها مشخص است؛ آیکون پک ها بسته ای از نماد ها هستند که اجازه می دهند آیکون ها را تغییر داده و شخصی سازی رابط کاربری را به حداکثر ممکن برسانیم. ما در وب سایت اپلیکیشن یاب تا به کنون تلاش کرده ایم که بهترین این بسته های فوق العاده را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با این وجود در این پست نیز قصد داریم شما را با عنوانی دیگر آشنا کنیم. آیکون پک FAVO ICON PACK بدون شک جزو اپ هایی است که زیبایی UI گوشی هوشمند شما را چندین و چند برابر می کند. توسعه دهنده در این بسته از نماد هایی مربع شکل با گوشه هایی خمیده طراحی کرده است که به نوبه خود بسیار زیبا و جذاب هستند. به هر حال این آیکون پک دارای ویژگی های خاصی است که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

FAVO ICON PACK بسته ای با طراحی خاص و جذاب

همان طور که در توضیحات فوق نیز اشاره کردیم یکی از اصلی ترین ویژگی های آیکون پک FAVO ICON PACK طراحی ویژه نماد های آن است. از طرفی هیچ یک از نماد های موجود در این بسته با استفاده از هوش مصنوعی طراحی نشده و توسعه دهنده تلاش کرده است که از بهترین پالت های رنگی استفاده نماید. گوشه های گرد این آیکون ها نمایی خاص به اینترفیس اسمارت فون ها می بخشد و به گونه ای تنظیم و طراحی شده اند که با بسیاری از والپیپر ها همخوانی دارند. با این وجود علاوه بر آیکون ها به چندین و چند تصویر زمینه بر پایه سرور های ابری دسترسی دارید که استفاده از آن ها با هیچ گونه محدودیتی رو به رو نیست و توسط سازنده ایجاد شده اند.

تنوع بسیار بالای آیکون ها

در حال حاضر که در حال نگارش این پست هستیم و نسخه اولیه نرم افزار را منتشر نموده ایم؛ بیش از 1480 آیکون گوناگون در دیتابیس، در دسترس کاربران قرار دارد. تنوع این نماد ها بسیار بالا بوده و از اپ ها و بازی های متنوعی پشتیبانی می شود. علاوه بر این تیم سازنده ذکر کرده است که دیتابیس به طور مستمر و در بازه های زمانی کوتاه مدتی به روز رسانی شده و به طور مداوم آیکون های جدیدی عرضه می شوند. اگر در هنگام استفاده از این آیکون پک نتوانستید نماد مورد علاقه و یا دلخواه خود را بیابید تنها کافی است از طریق منو نرم افزار درخواستی برای تیم توسعه دهنده ارسال کنید تا در آپدیت های بعدی آیکون مورد نظرتان در دسترس شما عزیزان قرار گیرد.

پشتیبانی از لانچر های پر طرفدار

یکی از لازمه های استفاده از آیکون پک ها، پشتیبانی لانچر ها از این بسته ها می باشد. متاسفانه بار ها دیده این که بسیاری از آیکون پک ها علی رغم داشتن تنوع بالا در نماد های شان تنها از لانچر هایی خاص پشتیبانی می کنند. لانچر هایی که گاها چندین دلار قیمت داشته و تهیه آن ها برای بسیاری از ما دشوار است. با این وجود استارت اپ FAVO ICON PACK با پشتیبانی از لانچر هایی پر طرفدار، طیف وسیعی از کاربران را در بر می گیرد. ما به شما پیشنهاد می دهیم که برای استفاده حداکثری از امکانات این آیکون پک، از Nova Launcher استفاده کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه FAVO ICON PACK اندروید :

  • دسترسی به مجموعه ای از آیکون های زیبا با طرح هایی خاص
  • بیش از 1480 نماد گوناگون و طراحی شده با پالت های رنگی جذاب
  • گزینه ای برای ارسال درخواست ساخت آیکون دلخواهتان
  • پشتیبانی از پر طرفدار ترین لانچر های اندرویدی
  • دسترسی داشتن به چندین والپیپر اختصاصی بر پایه سرور های ابری
  • به روز رسانی های مداوم برای دسترسی داشتن به آیکون هایی جدید
  • پشتیبانی از نرم افزار ها و بازی های گوناگون اندرویدی
  • مشاهده پیش نمایشی، قبل از انتخاب قطعی آیکون ها

اپلیکیشن FAVO ICON PACK با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود توسط توسعه دهنده اش با قیمت 1.49 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. توجه داشته باشید که این برنامه تا به کنون فروشی نداشته و با دریافت آن از وب سایت اپلیکیشن یاب بدون شک جزو اولین کاربرانش در ایران و جهان خواهید بود.



  • تغییرات نسخه 1.0.5

    • 70 icons added.
    • Activity fixes.
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود آخرین نسخه آیکون پک Paper Cut

دانلود آخرین نسخه آیکون پک Paper Cut

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران