دانلود نسخه جدید Vocal Remover برای اندروید

دسته:

Vocal Remover for Karaoke 1.3.2 – اپلیکیشن حذف صدای خواننده از آهنگ مخصوص اندروید نسخه بدون تبلیغات و کامل برنامه تقدیم شما عزیزان

Vocal Remover for Karaoke عنوان یک اپلیکیشن کاربردی حذف صدای خواننده از آهنگ می باشد که توسط Kas i dej K توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همه ما علاقه داریم که در هر روز چندین دقیقه به آهنگ های مورد علاقه مان گوش دهیم؛ با این وجود برخی اندکی فراتر رفته و با توجه به استعدادی که دارند تلاش می کنند که همراه با موزیک خوانندگی کرده و تکنیک ها را یاد بگیرند! به طور معمول بهترین راه برای تمرین، خوانندگی بر روی موزیک های محبوب کارائوکه می باشد. ما در وب سایت اپلیکیشن یاب در دیگر پست های گذشته خود اپ های مختلفی را در زمینه کارائوکه و تمرین خوانندگی معرفی کرده ایم، اما نکته ای که باید به آن توجه کنیم دیتابیس ضعیف این نرم افزار ها در زمینه برقراری دسترسی کاربران به بیت آهنگ های فارسی است. در چنین شرایطی ما می توانیم موسیقی متن را از آهنگ های مورد علاقه خود انتخاب کنیم! یکی از بهترین راه های ممکن حذف صدای خواننده از موزیک ها می باشد. این ویژگی کمک می کند که در هنگام استفاده از اپ های کارائوکه با هیچ گونه محدودیتی رو به رو نبوده و به مرور زمان توانایی مان را در خوانندگی افزایش دهیم. بدون شک استارت اپ Vocal Remover for Karaoke یکی از بهترین گزینه های موجود در این زمینه می باشد. این نرم افزار به شما عزیزان اجازه می دهد که به سادگی هر چه تمام تر صدای خواننده را از آهنگ ها حذف کرده و تنها یک موزیک بی کلام داشته باشید. به هر حال این نرم افزار دارای امکانات و قابلیت های ویژه دیگری نیز می باشد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

حذف صدای خواننده از آهنگ به کمک Vocal Remover for Karaoke

همان طور که در توضیحات فوق نیز اشاره کردیم برنامه Vocal Remover for Karaoke به شما عزیزان اجازه می دهد که صدای خواننده را از موزیک ها حذف کرده و یک موسیقی متن برای تمرینات خوانندگی داشته باشید. نکته مثبتی که در ارتباط با این اپ هوشمند توجه شما را به خودش جلب می کند توانایی فوق العاده بالای آن می باشد؛ به گونه ای که بر خلاف دیگر ابزار مشابه پس از پردازش هیچ گونه صدایی از خواننده احساس نمی شود. علاوه بر این اگر تصور کردید که قدرت حذف صدای اعمال شده بسیار بالاست می توانید میزان شدت آن را به راحتی کم و یا زیاد نمایید.

نبود هیچ گونه محدودیتی در انتخاب موزیک ها

نرم افزار های کارائوکه معمولا دیتابیسی مشخص داشته که در بازه های زمانی بلند مدتی به روز رسانی می شوند؛ یکی از بهترین ویژگی های برنامه Vocal Remover for Karaoke حذف صدای خواننده از آهنگ های انتخابی شما است. این بدان معناست که به هیچ عنوان مهم نیست چه موزیکی را انتخاب کرده اید، بلکه سیستم هوشمند صدا ها را تشخیص داده و پس از تفکیک، حذف شان می کند. از طرفی کاربران قادر خواهند بود که صدا ها را به صورت real time در زمان واقعی حذف نموده و کیفیت را در لحظه بسنجند!

ذخیره موزیک بی کلام در قالب فایلی جداگانه

در برخی از استارت اپ های مشابه که کاربران صدای خواننده را از موزیک ها حذف می کنند، متاسفانه قادر به دریافت فایل خروجی به صورت جداگانه نبوده و باید در همان برنامه از موسیقی بی کلام استفاده نمایند. بر خلاف این دسته از نرم افزار ها به کمک Vocal Remover for Karaoke قادر خواهید بود که پس از حذف صدای خواننده از آهنگ، موسیقی بی کلام را به عنوان یک فایل جداگانه ذخیره کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Vocal Remover for Karaoke اندروید :

  • حذف صدای خواننده از موزیک ها تنها با یک اشاره
  • تنظیم میزان شدت حذف صدای خواننده از آهنگ های انتخابی
  • نبود هیچ گونه محدودیتی در موزیک هایی که انتخاب می کنید
  • نمایش کاور مویک های انتخاب شده
  • حذف صدای خواننده از موزیک به صورت لحظه ای ( real time )
  • ذخیره سازی موسیقی بی کلام خروجی به عنوان یک فایل صوتی
  • کنترل فرآیند پخش موزیک ها

اپلیکیشن Vocal Remover for Karaoke با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با تبلیغات داخلی منتشر شده است که شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه بدون تبلیغاتش را از سرور های قدرتمند و پر سرعت وب سایت اپلیکیشن یاب دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.3.2

    • Add Privacy Policy link.
    • Add EU User Consent ads setting.
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

جدیدترین نسخه edjing Mix

جدیدترین نسخه edjing Mix

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران