دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه Flip Rider

دسته:

Flip Rider – BMX Tricks v2.28 Mod – بازی ورزشی سرگرم کننده و بسیار جذاب “دوچرخه سوار حرفه ای” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (سکه و الماس بی نهایت آنلاک بودن تمام آیتم ها) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Flip Rider – BMX Tricks – دوچرخه سوار حرفه ای: حرکات نمایشی یک بازی بسیار زیبا و جذاب دیگر از شرکت بازی سازی معروف و خوش نام Miniclip.com سازنده بازی های محبوب و پرمخاطبی مثل Soccer Stars , 8 Ball Pool , Football Strike و … است که در سبک ورزش دوچرخه سواری از نوع BMX و حرکات نمایشی طراحی و توسعه یافته است. مثل همیشه و برای باری دیگر با افتخار اعلام می کنیم که اپلیکیشن یاب به عنوان اولین وب سایت ایرانی در سطح وب اقدام به تهیه، آماده سازی و بررسی یک بازی جذاب و مهیج دیگه برای شما عزیزان کرده و آخرین نسخه آن را در کنار یک نسخه مود شده برای دانلود فراهم آورده است. Flip Rider – BMX Tricks مثل تمام دیگر بازی های ساخته شده به وسیله استودیوی Miniclip بسیار خلاقانه طراحی شده است. در این بازی هیچ خبری از المان های پیچیده نیست و از طرف دیگر، گرافیک چشم نواز و گیم پلی داینامیک و بسیار پویای بازی تجربه ای کاملاً منحصر به فرد را برای شما فراهم می کنند. در ادامه با اپلیکیشن یاب همراه باشید تا نگاهی کلی به ویژگی های این بازی جالب و مهیج داشته باشیم.

Flip Rider – BMX Tricks در نگاه اول یک بازی تفننی به نظر می رسد اما اگر بخواهیم منصفانه آن را مورد بررسی قرار دهیم باید گفت که این بازی برخلاف ایده ساده و گیم پلی به ظاهر آسانی که دارد، یک بازی ورزشی حرفه ای و هیجان انگیز است. در این بازی مهارت های زمان بندی شما به چالش کشیده می شود. در Flip Rider – BMX Tricks شما در نقش دوچرخه سواران حرفه ای BMX هستید و این امکان را دارید تا با جمع آوری پول و الماس شخصیت های بیشتر، مهارت ها و حرکات نمایشی متنوع و همچنین دوچرخه های حرفه ای تر را خریداری کنید. کار شما جمع آوری امتیاز و ثبت رکورد با انجام حرکات نمایشی در زمین های مخصوص دوچرخه سواری است. با شروع بازی دوچرخه سوار شما به سمت نقطه پرش حرکت می کند و شما باید در زمان مناسب حرکت نمایشی دلخواه را انجام داده و سعی کنید فرود صحیحی داشته باشید در غیر این صورت دوچرخه سوار با زمین برخورد می کند. اگر به زمین برخورد کنید بازنده خواهید بود و تمام امتیازها و رکوردهای شما از بین می رود. حرکات نمایشی موجود در بازی متعدد و متنوع هستند و می توانند حسابی جذاب و سرگرم کننده باشند. بازی در نقشه ها و مکان های مختلفی جریان خواهد داشت اما روند کلی گیم پلی بازی در همه این نقشه ها یکسان خواهد بود. بدون شک در کنار این گیم پلی و روند جذاب، گرافیک عالی و طراحی های واقع گرایانه بازی هم نقطه قوت دیگر بازی هستند. اگر می خواهید بیشتر با این بازی زیبا آشنا شوید می توانید ویدئوی تریلر معرفی آن را ببینید و سپس در صورت تمایل از بخش دانلود باکس اپلیکیشن یاب اقدام به دانلود بازی به شکل معمولی یا مود شده کنید.



  • تغییرات نسخه 2.28

    • The BEST BMX GAME on Mobile has arrived:
    • - Explore challenging Half Pipes around the world!
    • - Boost your score with insane tricks!
    • - Challenge yourself by completing daily quests!
    • - Collect and upgrade unique bikes!
    • - Unlock and upgrade the coolest characters around!
نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

دانلود آخرین نسخه 3D Pool Ball

دانلود آخرین نسخه 3D Pool Ball

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران