دانلود Spiral Roll - بازی آرکید مارپیچ چوبی" اندروید مود

دسته:

Spiral Roll v1.13.0 Mod – بازی آرکید متفاوت مارپیچ چوبی اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Spiral Roll – مارپیچ عنوان یک بازی در ژانر آرکید است که توسط استودیو بازی سازی VOODOO برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی VOODOO یکی از معروف ترین استودیو های بازی سازی بازی های موبایلی است که پیش از این هم بازی های خوب زیادی را در مارکت اندروید برای گیمر ها عرضه کرده است. Spiral Roll هم یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که توانسته با 50.000.000 نصب فعال مورد استقبال استثنائی گیمر ها از سراسر جهان قرار بگیرد و بار دیگر رکورد جدیدی را برای VOODOO به ثبت برساند. مطمئناً چنین استقبالی اتفاقی نیست و نشان از محبوبیت بالای یک بازی دارد. اما وقتی وارد بازی شوید متوجه می شوید که با یک گیم پلی غیر معمولی مواجه هستید. ایده گیم پلی Spiral Roll ایده عجیبی است و تاکنون هیچ بازی دیگری سراغ آن نرفته است. بازی های ژانر آرکید همیشه باید از یک ایده خلاقانه و جدید استفاده کنند تا بتوانند مورد توجه گیمر ها قرار بگیرند. در مورد بازی پیش رو باید گفت گاهی این ایده جدید می تواند یک چیز غیر معمولی و عجیب و غریب هم باشد که تا به حال کسی فکرش به آن نرسیده است. این بازی از چنین ایده ای استفاده کرده است که مشابه آن در گیم پلی برخی بازی های دیگر VOODOO مثل Draw Joust و Draw Climber هم دیده می شود. از آنجایی که Spiral Roll اولین بازی تیم توسعه دهنده نیست و کوله باری از تجربه را با خود به یدک می کشد، گیم پلی بسیار رضایتبخشی را ارائه می کند که این موضوع قابل ستایش است. در این بازی داستان خاص و قابل ملاحظه ای وجود ندارد و تمام گیم پلی بازی به طور کلی بر پیشرفت در مرحله ها و عبور کردن از موانع با بیشترین امتیاز و در نهایت صعود به مراحل بعدی تمرکز دارد. این ساختار گیم پلی تا انتهای بازی و در تمام مراحل به همین صورت حفظ می شود و حتی مدت زمانی که در هر مرحله سپری خواهید کرد هم تقریباً یکسان است و فرق چندانی با یکدیگر ندارند.

در هر مرحله از بازی Spiral Roll یک ابزار چوب بری نجاری در اختیار تان قرار می گیرد که شما باید با استفاده از آن یک مارپیچ چوبی درست کنید و سپس به وسیله آن سعی کنید از موانع عبور کنید و بیشترین امتیاز را از آن خود کنید. توانایی شما در ایجاد اندازه مارپیچ، زمان ایجاد مارپیچ، زمان رهاسازی مارپیچ، و سرعت عمل و دقت تان، و همچنین چاشنی تجربه، مواردی هستند که میزان شانس شما در عبور از موانع و کسب امتیاز بیشتر را در این بازی تعیین می کنند. با کسب امتیاز های بیشتر و پیشروی در مراحل، قادر خواهید بود به مجموعه ای از ابزار یراق دسترسی داشته باشید و بتوانید آنها را هم آنلاک کنید و از آنها استفاده کنید. در مجموع باید گفت مرحله ها بسیار خلاقانه هستند و موانع استفاده شده در آنها تنوع و گوناگونی جالبی دارند. درجه سختی بازی از تعادل مناسبی برخوردار است و چالش خوبی را برای گیمر ها در تمام سطوح خواهد داشت. کنترل ها بسیار ساده هستند و تمام عملکرد های بازی به راحتی قابل یادگیری می باشند و به جز چند ضربه روی صفحه نمایش دستگاه تان نیاز نیست کار دیگری انجام دهید. روند بازی سرعت قابل قبولی دارد و تجربه ای هیجان انگیز و اعتیاد آور را به ارمغان می آورد که ارزش تکرار پذیری بازی را افزایش می دهد. از بعد بصری، فضای گرافیکی بازی بسیار زیبا و چشم نواز است و در کنار موسیقی متن جذاب بازی اتمسفری را به وجود می آورد که هر گیمری علاقه داشته باشد یک بار هم که شده آن را امتحان کند. افکت ها و انیمیشن ها و صداگذاری ها بسیار حرفه ای کار شده اند و جذابیت های بازی را چندین برابر کرده اند. Spiral Roll توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را از میان آراء گیمر ها در مارکت اندروید به خود اختصاص دهد و تیم اپلیکیشن یاب قصد دارد نسخه اصلی این بازی را به همراه نسخه مود شده اش و بدون هیچ گونه محدودیتی به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. همین حالا می توانید این بازی را از سرور های ما دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

تغییرات نسخه v1.13.0 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی



نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

دانلود نسخه آخر Sky Roller

دانلود نسخه آخر Sky Roller

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران