نسخه جدید و آخر Calculator برای اندروید

دسته:

HideU: Calculator Lock v2.1.5 – اپلیکیشن مخفی کردن فایل ها، تصاویر، ویدئو ها و قفل برنامه ها اندروید نسخه حرفه ای برنامه به ارزش 9.99 دلار تقدیم شما عزیزان

همه ما در اسمارت فون های خود عکس ها، فیلم ها و یا فایل هایی داریم که نمی خواهیم هیچ گاه کسی جز خودمان به آن ها دسترسی داشته باشد. گرچه سیستم عامل اندروید به طور پیش فرض ابزار و امکانات کافی را برای محافظت از این فایل ها در اختیارمان قرار می دهد، اما گاهی نرم افزار های جانبی می توانند در این زمینه کمک بیشتری به ما بکنند. HideU: Calculator Lock عنوان یک اپلیکیشن امنیتی برای مخفی سازی فایل ها، تصاویر و ویدئو های موجود در حافظه موبایل های اندرویدی می باشد که توسط تیم Smart Utils Dev Team توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همان گونه که می دانید این برنامه به کاربران خود اجازه می دهد تا به سادگی هر چه تمام تر از تمامی فایل های مهم خود در یک فضای موازی خصوصی نگهداری کرده و هیچ گاه کسی به غیر از خودشان نتواند به آن ها دسترسی داشته باشد. یکی از مهم ترین نکات موجود شیوه کار این برنامه می باشد ؛ به نوعی بسیاری از افراد پس از نصب تصور می کنند که اپ را اشتباهی نصب نموده اند؛ زیرا پس از گذشتن از مراحل نصب با یک ماشین حساب رو به رو می شوند! اما باید بگوییم که در پس زمینه این ماشین حساب یک فضای خصوصی قرار دارد که بدون شک امن ترین محل ممکن برای نگه داری فایل های خصوصی می باشد. برای دسترسی به این فایل ها تنها کافی است پسوورد تعیین شده را وارد کرده تا به همه فایل های تان دسترسی داشته باشید. دیگر نکته موجود که توجه ما را به خودش جلب می کند؛ داشتن ویدئو پلیر و گالری داخلی است ؛ بدین منظور دیگر نیازی به نگرانی در زمینه نقض حریم خصوصی به وسیله برنامه های شخص ثالث نخواهید بود و به طور مستقیم و از طریق همین اپلیکیشن قادر به اجرای هر نوع فایل مخفی شده خواهید بود. اگر نگران هستید که فایل های محافظت شده شما به طور اتفاقی حذف شوند، حالت پشتیبان گیری را فعال نمایید. با فعال سازی حالت پشتیبان در برنامه HideU: Calculator Lock، نرم افزار به طور خودکار از تمامی فایل های موجود یک نسخه پشتیبان تهیه می کند و آن ها را در سرور های ابری ذخیره می کند تا در صورت بروز هر گونه مشکلی یک دسترسی دوباره به آن ها داشته باشید. علاوه بر این باید به این موضوع اشاره کنیم که شما نه تنها می توانید از فایل های تان محافظت کنید، بلکه این قابلیت فراهم شده است تا از برنامه ها و یا بازی های نصب شده نیز محافظت نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه HideU: Calculator Lock اندروید:

  • محافظت از تمامی فایل ها، تصاویر و یا ویدئو های تان
  • نگه داری از فایل ها مورد نظر شما در یک فضای موازی محافظت شده
  • پلیر و گالری داخلی برای پخش فایل های ذخیره شده به طور مستقیم از طریق برنامه
  • فراهم سازی ویژگی مرور خصوصی در صفحات وب، بدون به جا ماندن ردپایی از شما
  • جلوگیری از نقض حریم خصوصی کاربران با محافظت از برنامه های آن ها
  • ایجاد نسخه پشتیبان از فایل های تان در سرور های ابری
  • گزینه ای برای تغییر آیکون برنامه، به نماد دلخواه خود
  • مجموعه ای از گزینه های مختلف برای رساندن امنیت فایل ها به حداکثر ممکن

اپلیکیشن HideU: Calculator Lock با بهره مندی از ویژگی هایی گوناگون در زمینه حفظ حریم خصوصی کاربران اسمارت فون های اندرویدی، توسط توسعه دهنده خود به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 9.99 دلاری منتشر شده و امتیاز 4.6 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از وب سایت اپلیکیشن یاب دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 2.1.5

    • تغییراتی در دسترس نیست!
نسخه جدید و آخر Calculator برای اندروید
دانلود آخرین نسخه قفل کننده + مخفی ساز AppLock

دانلود آخرین نسخه قفل کننده + مخفی ساز AppLock

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران