نسخه کامل و آخر QR Reader برای اندروید

دسته:

QR Code & Barcode Scanner Premium v3.2.1- برنامه اسکن آسان و سریع بارکد برای اندروید نسخه آنلاک شده و کامل برنامه تقدیم شما عزیزان

QR & Barcode Scanner از قدرتمندترین و بهترین برنامه های ساخت بارکد و خواندن بارکدها از استودیوی QR Easy برای اندروید است که به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه شده و هم اکنون جدیدترین نسخه پریمیوم آن با در دسترس بودن همه قابلیت ها پیش روی تان قرار دارد. شاید تا به حال چندین برنامه اسکنر بارکد QR کد را نصب و استفاده کرده اید، اما به شما قول می دهیم که هیچکدام مشابه برنامه QR & Barcode Scanner محصولی از گروه QR EASY نخواهند بود. این برنامه با سرعت و دقت بی نظیر خود به شما تجربه ای بی نظیر خواهد داد. با حجم کم، به صرفه بودن و ویژگی های فراوان آن دیگر نیازی به برنامه های جانبی ندارید. QR & Barcode Scanner تمرکز اصلی خود را بر اسکن کردن انواع QRکدها و بارکدها، آن هم با سرعت فوق العاده بالا و تجربه ی کاربردی دلچسب برای تمامی کاربران اندروید قرار داده است، استفاده از این برنامه از آنچه که فکر می کنید بسیار راحت تر است، برنامه تنها از دوربین دستگاه برای خواندن اطلاعات مورد نیاز استفاده می کند و به شما اجازه می دهد که تنظیمات مورد نظر خود را اعمال کنید. با استفاده از این آپ به سرعت به اطلاعاتی نظیر شماره تماس، ایمیل، وبسایت، محصول، شماره پیامک، تنظیمات وای فای، اعلان تقویم، موقعیت جغرافیایی و… که در بارکد و یا QR کد مورد نظرتان وجود دارد دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این می توانید کشوری که محصول مد نظرتان آن را تولید کرده است را نیز پیدا کرده و شانس خرید محصولات بی کیفیت و بدون اصل و نسب و نامطمئن را کاهش بدهید.

این برنامه به هیچ دسترسی خاصی از اطلاعات تلفن شما نیازمند نیست، هیچ اطلاعاتی از شما و یا حافظه دستگاه شما، لیست مخاطبین شما و یا هرچیز دیگری که مربوط به شماست ذخیره نمیکند. QR & Barcode Scanner یک برنامه ساده است که تنها هدف آن کمک به شما برای اسکن سریع بارکدها و QR کدها در هر زمان و هر مکان است. یکی دیگر از ویژگی های جذاب این برنامه داشتن قابلیت ایجاد QR کد است که به شما اجازه میدهد QR کد مخصوص به خود را آن هم به انواع گوناگونی بسازید. برای اسکن بارکد یا QR کد مورد نظرتان، کافیست برنامه را باز کنید، دوربین دستگاه را رو به روی کد قرار بدهید، برنامه به صورت خودکار آن را خوانده و اطلاعات موجود در آن را به شما نمایش می دهد. برای اسکن تصاویر موجود در دستگاه تان یا حتی محتویات موجود در برنامه های دیگر، از قسمت Share موجود در سیستم عامل اندروید استفاده کنید، تصویر مورد نظر را در گالری خود انتخاب کنید، سپس بر روی Share و در نهایت قابلیت Scan Image با QR & Barcode Scanner را انتخاب نمایید. برای ساخت QR کد مختص خودتان هم می توانید از قسمت Generate برنامه استفاده کنید. انواع زیادی از QR کد وجود دارد که بر اساس نیاز خود میتوانید از بین آنها مورد مدنظر خود را انتخاب کنید از آدرس وبسایت گرفته تا رمز وایفای. پس از آن برنامه به شما امکان این را می دهد که کد ساخته شده را در گالری دستگاه خود ذخیره نمایید و یا آن را به سادگی با دیگران به اشتراک بگذارید. اپلیکیشن یاب به عنوان بروزترین مرجع اندروید در ایران، جدیدترین نسخه پریمیوم / آنلاک شده این برنامه را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیارتان قرار داده است.



  • تغییرات نسخه 3.2.1

    • - Support android 13
    • - Improve user experience
نسخه کامل و آخر QR Reader برای اندروید
Text Scanner

Text Scanner

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران