Soccer Manager 2023 - دانلود بازی ورزشی مدیر فوتبال 2023 اندروید! بازیهای پیشنهادی

دسته:

Soccer Manager 2023 – Football v3.2.0 – بازی مدیریتی و شبیه ساز “مدیر فوتبال 2023” برای اندروید نسخه مخصوص سال 2023 از مجموعه Soccer Manager تست شده با اجرای آنلاین

Soccer Manager 2023 – Football – مدیر فوتبال 2023 نسخه مخصوص سال 2023 از سری بازی های Soccer Manager از استودیوی انگلستانی Invincibles Studio Ltd است که طبق روال سال های قبل به شکل رایگان برای دستگاه های اندرویدی عرضه شده است. اپلیکیشن یاب بعد از تست و بررسی های کامل و بعد از انتشار نسخه نهایی اقدام به آماده سازی و انتشار این بازی در سطح وب کرده و آخرین نسخه رسمی آن را در اختیار شما عزیزان قرار داده است. این استودیو در سال های قبل نسخه های Soccer Manager 2022 و Soccer Manager 2021 را نیز توسعه داده بود. Soccer Manager 2023 – Football با همان زبان طراحی قسمت های قبلی ساخته شده است. شباهت این نسخه ها در طراحی ها، روند و مکانیزم های بازی آنقدر نزدیک است که شاید در نگاه اول هیچکسی نتواند تفاوت آن ها را متوجه شود. درواقع مهمترین تغییر بازی Soccer Manager 2023 – Football به نسبت نسخه های قبلی در بحث نقل و انتقالات، کیت های تیم ها و اطلاعات کلی باشگاه های فوتبال خلاصه می شود. اگرچه که از نظر کلی در بخش گرافیک، طراحی ها و گیم پلی عملاً هیچ تغییر خاصی دیده نمی شود اما بروزرسانی تیم ها و اطلاعات مربوط به بازیکن ها می تواند مهم ترین عامل ساخت نسخه های جدید از این نوع بازی ها باشد.

در Soccer Manager 2023 – Football شما در نقش یک مدیر باشگاه فوتبال هستید و می بایست یک تیم و تمام بازیکنان آن را به طور حرفه ای مدیریت کنید. بازی دارای دو بخش اصلی است. یکی از این بخش ها شامل ساخت یک تیم از صفر است که در آن شما قادر هستید تا با انتخاب اسم یک باشگاه، طراحی کیت لباس ها و … تیم شخصی خودتان را بسازید. اما بخش جذاب بازی همان بخش مدیریت تیم های پیش فرض است. در بازی مدیر فوتبال 2023 شما می توانید تیم های فوتبال از باشگاه های مطرح جهان در لیگ های مختلف را انتخاب کرده و تیم مورد نظرتان را مدیریت کنید. امکان شرکت در رقابت های لیگ وجود دارد و این شما هستید که می توانید تغییرات لازم برای هر بازی را قبل از شروع انجام دهید. با شروع بازی ها شما صرفاً فقط می توانید روند بازی را با سرعت زیاد دنبال کنید و شاهد همکاری های تیمی بازیکنانتان باشید و به همین شکل استراتژی های خود را تقویت کنید. بازی Soccer Manager 2023 – Football تحت لیسانس FIFPRO بوده و به صورت رسمی حق استفاده از نام تیم ها و بازیکنان را دارد. بیشتر از 900 تیم باشگاهی از 35 لیگ معتبر جهان به همراه 25000 فوتبالیست در این نسخه طراحی و بازسازی شده اند که به نوبه خود برای یک بازی موبایلی بسیار تحسین برانگیز است! اگر از علاقه مندان به بازی های مدیریتی و ورزشی هستید و می خواهید یک بازی به روز از نظر اطلاعات تیم ها و بازیکنان را در اختیار داشته باشید Soccer Manager 2023 – Football یکی از بهترین انتخاب های شما خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با این عنوان می توانید ویدئوی تریلر معرفی و تصاویر اسکرین شات آن را مشاهده کرده و سپس از طریق بخش دانلودباکس اپلیکیشن یاب اقدام به دریافت این بازی برای دستگاه اندرویدی تان کنید.

نکات تکمیلی:

  1. بازی Soccer Manager 2023 – Football فقط روی دستگاه های 64 بیتی از نوع arm64-v8a قابل نصب و اجرا است.
  2. بازی کاملاً آنلاین بوده و امکان اجرای آن به شکل آفلاین وجود ندارد.
  3. برای اتصال صحیح به سرورهای بازی باید ابتدا IP خودتان را تغییر دهید.
  4. قبل از اجرای بازی از بروز بودن Google Play Games و متصل بودن حساب کاربری گوگل خود مطمئن شوید.
  5. به خاطر سیستم امنیتی قوی و آنلاین بودن، این بازی به هیچ وجه مود یا هک نمی شود.



  • تغییرات نسخه 3.2.0

    • Soccer Manager 2023 - Football now offers full support for Malay and Thai languages in-game, along with all of our other genre-leading features!
    • Take a look, and please enjoy!
Soccer Manager 2023 - دانلود بازی ورزشی مدیر فوتبال 2023 اندروید! بازیهای پیشنهادی
نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

دانلود آخرین نسخه 3D Pool Ball

دانلود آخرین نسخه 3D Pool Ball

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران