دانلود نسخه آخر VlogU

دسته:

Vlog video editor maker: VlogU Vip 6.7.8 – اپلیکیشن ویرایش و ساخت حرفه ای ولاگ مخصوص اندروید نسخه وی آی پی – VIP به ارزش 29.99 دلار

بسیاری از پیج ها و کانال های، پلتفرم هایی نظیر یوتیوب، ویدئو های متنوعی را به اشتراک می گذارند. در بین محبوب ترین این ویدئو ها می توان به ولاگ ها اشاره نمود که طرفداران خاص خود را دارد و از جذابیت هایی خاص برخوردار هستند. گرچه ماهیت ولاگ ها چیز مشخصی است و می توان تنها با یک دوربین آن ها را ضبط نمود و با دیگران به اشتراک گذاشت، اما افزودن المان ها و گزینه های مختلف به آن ها جذابیت شان را چندین برابر می کند. Vlog video editor maker: VlogU VIP عنوان یک اپلیکیشن ویرایش و ساخت حرفه ای ولاگ می باشد که توسط MyMovie Inc توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. مجموعه ابزاری که این نرم افزار در اختیارتان قرار می دهد به نوعی برای کسانی طراحی شده است که ولاگ های مختلفی را ضبط کنند و آن ها را با دیگران در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند. هر آن چیزی که برای ساخت یک ولاگ حرفه ای به آن نیاز دارید در اختیارتان قرار دارد. به سادگی یک فایل ویدئویی را فراخوانی کنید، قسمت های اضافی آن را برش دهید و یا اینکه چند کلیپ کوتاه را به یک دیگر متصل کرده و یک ویدئو جامع دریافت کنید. همان طور که اشاره کردیم، ابزار متنوعی توسط اپ فوق ارائه می شود، که از بهترین شان می توان به افکت ها اشاره نمود. استفاده از افکت های مختلف، جلوه ای خاص به ولاگ های تان می بخشد و ترکیب آن ها با فیلتر ها یک خروجی منحصر به فرد را ایجاد می کند. با توجه به توانایی های تان این امکان فراهم شده است تا قاب ها، فیلتر ها و افکت ها را با یکدیگر ترکیب کنید و اوج خلاقیت خود را در ویرایش ویدئو ها به رخ دیگران بکشید. حتما تا به کنون به این موضوع توجه کرده اید، که در ابتدای ولاگ ها از شما می خواهند کانال شان را سابسکرایب کرده و یا اینکه آن ها را دنبال کنند، در هنگام بیان چنین مطالبی لوگو هایی از شبکه های اجتماعی به نمایش در می آید! برنامه Vlog video editor maker: VlogU مجموعه ای از استیکر های مختلف را در این زمینه ارائه نموده است که در ابتدا و یا انتهای ولاگ های تان می توانید از آن ها استفاده کنید. برای اینکه ولاگ های خود را جذاب تر کنید، امکان افزودن موزیک ها به آن ها وجود دارد، علاوه بر این قادر خواهید بود تا صدای خود را ضبط کنید و در قسمت های مختلف ویدئو تان قرار دهید. دیگر نکته موجود در ارتباط با این برنامه کیفیت بالای فایل های خروجی پس از ویرایش می باشد. انتخاب کیفیت خروجی فقط و فقط به نیاز های سما بستگی دارد و می توانید به سادگی آن را تغییر دهید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Vlog video editor maker: VlogU اندروید:

  • مجموعه ای از ابزار ویرایش حرفه ای ویدئو برای داشتن ولاگ هایی خاص
  • ایجاد برش در فایل های ویدئو، تقسیم کلیپ ها به چند قسمت و تدوین حرفه ای شان
  • انیمیشن های ساپورت تولید کننده محتوا نظیر سابسکرایب کردن کانال و یا فالو کردن پیج
  • دسترسی داشتن به ده ها فیلتر متنوع و گوناگون
  • افزودن افکت هایی خاص به کلیپ های تان برای افزایش جذابیت آن ها
  • افزودن متن های متحرک به کلیپ ها
  • تنظیم سرعت پخش متناسب با سلیقه خود
  • افزودن انواع موزیک ها و آهنگ ها به ولاگ های تان

اپلیکیشن Vlog video editor maker: VlogU با بهره مندی از امکانات ویژه خود در زمینه ساخت ولاگ های حرفه ای و کمک به تولید کنندگان محتوای ویدئویی، توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 29.99 دلاری منتشر شده و امتیاز 4.6 از 5.0 را توسط کاربران دریافت نموده است. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه وی آی پی آن را از وب سایت اپلیکیشن یاب دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 6.7.8

    • Hope you enjoy the New VolgU video editor and Make more creative Vlog videos!
دانلود نسخه آخر VlogU
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود برنامه ویرایش ویدئو  VideoShow

دانلود برنامه ویرایش ویدئو VideoShow

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران