نسخه جدید و کامل ToonArt

دسته:

ToonArt: Cartoon Yourself v2.0.0.8 – برنامه ساخت عکس آواتار حرفه ای اینستاگرام نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 54.99 دلار تبدیل عکس سلفی شما به تصویر کارتونی

تبدیل تصاویر به عکس های کارتونی چندین سال است که پر طرفدار بوده و هر گاه که به یک سایت مراجعه می کنید؛ اپی که این کار را انجام می دهد جزو استارت اپ های برتر آن سایت می باشد. با این وجود همه این برنامه ها قابل اطمینان نیستند و نمی توان به طور مداوم آن ها را تست کرد ؛ زیرا آسیب جدی به سخت افزار اسمارت فون های تان وارد می شود. ToonArt: Cartoon Yourself یک اپلیکیشن ویرایشگر کارتونی تصاویر می باشد که توسط Lyrebird Studios توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. هر آن چیزی که برای یک ویرایش بدون نقص و تبدیل تصاویر به عکس های کارتونی به آن نیاز دارید، توسط این برنامه در اختیارتان قرار داده می شود. برای بهره مندی از ویژگی هایش تنها کافی است تا پس از نصب یک تصویر از حافظه اسمارت فون خود انتخاب کنید و یا اینکه به کمک دوربین سلفی سریعا یک عکس ثبت کنید. یکی از اصلی ترین نقاط قوت این برنامه اندروید که می توان آن را جزو اصلی ترین دلایل محبوبیت آن در بین کاربران دانست استفاده آن از هوش مصنوعی می باشد. بهره مندی برنامه ToonArt: Cartoon Yourself از هوش مصنوعی باعث می شود تا نتایج خروجی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد و فرآیند ویرایش تنها در مدت زمانی کوتاه انجام شود. همان گونه که در توضیحات فوق نیز اشاره کردیم، اپ های اولیه منتشر شده با این قابلیت، خروجی شان بسیار بی کیفیت بود، اما هم اکنون هوش مصنوعی دست به کار شده تا هر گونه کمبود و محدودیتی را برای کاربران اندروید از بین ببرد. دیگر قابلیت فوق العاده این اپلیکیشن مجموعه فیلتر های کارتونی آن می باشد ؛ در حال حاضر که این پست را نگارش می کنیم؛ بیش از 100 فیلتر و افکت کارتونی گوناگون در اختیارتان قرار دارد که تصاویر سلفی تان را به گونه ای خاص دگرگون می کند. اگر توجه کرده باشید بسیاری از کاربران سوشال مدیا از آواتار هایی برای عکس پروفایل کاربری شان استفاده می کنند. برنامه ToonArt: Cartoon Yourself این امکان را به شما می دهد تا بدون نیاز به ابزار جانبی و تنها در چند دقیقه بهترین آواتار ها را از چهره تان ایجاد کرده و آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه ToonArt: Cartoon Yourself اندروید:

  • گزینه ای مناسب برای تبدیل عکس های شخصی به تصاویر کارتونی
  • استفاده از هوش مصنوعی برای تبدیل هر چه سریع تر و دریافت یک خروجی بدون نقص
  • کیفیت بسیار بالای فایل های خروجی به نسبت دیگر برنامه ها
  • بیش از 100 افکت و فیلتر خاص برای ایجاد تصاویر کارتونی متنوع
  • ساخت آواتار شخصی تان تنها در چند دقیقه
  • محافظت از حریم خصوصی کاربران با حذف فایل ها از سرور برنامه تنها چند دقیقه پس از دریافت خروجی

اپلیکیشن ToonArt: Cartoon Yourself با ارائه مجموعه ای از امکانات متنوع و قابلیت های اختصاصی خود توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 54.99 دلاری منتشر شده و امتیاز 4.5 از 5.0 را توسط کاربران دریافت نموده است. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را از وب سایت اپلیکیشن یاب دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 2.0.0.8

    • تغییراتی در دسترس نیست!
نسخه جدید و کامل ToonArt
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

نسخه آخر و کامل  Deep Art Effects برای موبایل

نسخه آخر و کامل Deep Art Effects برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران