دانلود Idle Gang - بازی کلیکر - شبیه ساز جالب دعوای خیابانی گنگسترها" اندروید مود

دسته:

Idle Gang v0.2 Mod – بازی تفننی و مدیریتی “دعوای خیابانی گنگسترها” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (دریافت جوایز بدون نیاز به مشاهده تبلیغات) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Idle Gang – دعوای خیابانی گنگسترها نام یک بازی سرگرم کننده و جالب در سبک کلیکر و مدیریتی از دسته بازی های شبیه سازی برای سیستم عامل اندروید است که به شکل رایگان اما با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای توسط استودیوی ویتنامی NoPowerup در گوگل پلی عرضه شده و در دسترس بازیکنان اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته است. مثل صدها بازی دیگر، Idle Gang نیز به صورت انحصاری و برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی از اپلیکیشن یاب معرفی و منتشر شده است. شما عزیزان می توانید آخرین ورژن این بازی را به شکل رایگان در دو نسخه معمولی و مود از سرورهای اپلیکیشن یاب دریافت کنید و یک بازی تفننی و سرگرم کننده دیگر را روی دستگاه اندرویدی تان تجربه کنید. Idle Gang یک بازی کم حجم با روندی ساده اما بسیار جذاب و در عین حال چالش برانگیز است. این بازی با پیروی کردن از قوانین بازی های کلیکر و Idle طراحی شده و تمام استانداردهای لازم برای این قبیل از بازی ها را دارا است. بنابراین باید گفت که در بازی Idle Gang با یک عنوان کاملاً خوش ساخت و استاندارد رو به رو هستیم که برخلاف خیلی از بازی های هم سبک، با گرافیک ایده آل اما حجم بهینه شده و بسیار مناسب ساخته شده است. اگر از دوست داران این سبک از بازی ها هستید، در ادامه با اپلیکیشن یاب همراه باشید تا با همدیگر نگاهی به خصوصیت های کلی این بازی زیبا بی اندازیم.

بازی Idle Gang یا دعوای خیابانی گنگسترها یک عنوان کاملاً مدیریتی و در عین حال تفننی در قالب یک بازی کلیکر و شبیه سازی است که در آن شما در نقش رهبر یک گروه گنگستر خیابانی هستید و وظیفه اصلی شما مبارزه و غلبه بر دیگر گنگسترها و گروه های خیابانی است تا با شکست دادن آن ها مناطق تحت تصرف آن ها را در اختیار بگیرید و از مزایای این کار مثل درآمدهای فروشگاه های آن مناطق استفاده کنید. روند بازی بسیار ساده طراحی شده اما این سادگی با یک سیستم ارتقاءرسانی حرفه ای ترکیب شده که باعث می شود برای دریافت بهترین نتایج شما به خوبی با مدیریت منابع مالی و ارتقاء بخش های مورد نیاز آشنا باشید. این یعنی اگر صرفاً به ارتقاء بدون فکر بخش های بازی بپردازید دیری نمی گذرد که با شکست رو به رو بشوید. بنابراین در بازی Idle Gang باید با مدیریت صحیح و استراتژی مناسب اقدام به ارتقاء نیروها و قسمت های متنوع کنید. این ارتقاء می تواند در بخش های گوناگون مثل قدرت بدنی، سرعت، آسیب رسانی بیشتر، سلامتی بیشتر و … باشد. شما قبل از شروع هر نبرد می توانید مدیریت های لازم را روی اعضای گروه گنگستری خود انجام دهید و سپس با زدن دکمه Fight به سراغ نبرد آن مرحله بروید. بدیهی ست که در هر مرحله جدیدتر چالش های شما بیشتر شده و دشمنان شما نیز قوی تر و سرسخت تر خواهند شد. بنابراین سعی کنید قبل از شروع هر مرحله به خوبی نیروها و بخش های مختلف را مدیریت کرده باشید. Idle Gang با طراحی های سه بعدی ساده از نمای بالا و مثل بازی های استراتژیک دنبال می شود. قسمت های متنوع زیادی در بازی هستند که نیاز به رسیدگی های لحظه ای و مدیریتی شما دارند بنابراین حجم کم و طراحی های نه چندان پیچیده بازی را به پای ساده بودن و پیش پا افتاده بودن آن نگذارید. همین حالا می توانید از طریق لینک های مستقیم سایت اپلیکیشن یاب اقدام به دریافت نسخه نهایی بازی به شکل معمولی یا مود کنید.

نکته: در نسخه مود می توانید بدون نیاز به مشاهده تبلیغات ویدئویی، جوایز مربوط به آن ها را دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 0.2

    • Minor bug fixes
نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

آخرین نسخه شبیه سازی RCT Touch

آخرین نسخه شبیه سازی RCT Touch

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران