دانلود نسخه کامل Network Signal Pro

دسته:

WiFi Signal Strength Meter Pro (no Ads) v1.6 – اپلیکیشن اندازه گیری قدرت سیگنال وای فای اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 0.99 دلار برای اولین بار در ایران

تمامی کاربران دستگاه های هوشمند اندرویدی از راه های مختلفی برای دسترسی به اینترنت استفاده می کنند که یکی از رایج ترین آن ها متصل شدن به شبکه های وای فای است. اگر توجه کرده باشید امروزه در بیشتر منازل و یا ادارات روتر های وای فای وجود دارد که با روشن کردن این قابلیت در دیوایس خود به لیستی از تمامی شبکه های اطرافتان دسترسی خواهید داشت. اما گاه برای ما این سوال پیش می آید که کدام یک از این سیگنال ها دارای قدرت و سرعت بیشتری در جابجایی اطلاعات هستند ؛ در چنین مواقعی ابزار های ساده و کاربردی می توانند بهترین گزینه موجود به شمار روند که قصد داریم یکی از آن ها را در اختیار شما کاربران اپلیکیشن یابی قرار دهیم. WiFi Signal Strength Meter Pro (no Ads) عنوان یک اپلیکیشن فوق العاده برای اندازه گیری میزان قدرت سیگنال های وای فای مخصوص اندروید می باشد که توسط Phuongpn توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار با داشتن حجمی بسیار پایین به کاربرانش کمک می کند تا در چشم بر هم زدنی بهترین و قدرتمند ترین سیگنال را پیدا کرده و به آن متصل شوند. یکی از دلایلی که باعث تمایز این استارت اپ با دیگر برنامه های مشابه شده است سیستم رفرش خودکار و مداوم می باشد؛ به گونه ای که نرم افزار فوق به صورت کاملا اتوماتیک در بازه های زمانی مشخصی اطراف شما را اسکن کرده و در هر زمانی بهترین و قوی ترین آن ها را معرفی می کند. در هر بار جست و جو اطلاعات مک آدرس، فرکانس، سرعت و شدت سیگنال هر کدام از شبکه ها نشان داده شده و می توانید متناسب با نیاز های خود هر کدام از آن ها را انتخاب نمایید.

اپلیکیشن WiFi Signal Strength Meter Pro (no Ads) با بهره بردن از یک قابلیت فوق العاده کاربردی در محیط کاربری بسیار آسان توانسته است با قیمت 0.99 دلاری خود امتیاز 4.5 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را از دیتابیس عظیم سایت اپلیکیشن یاب دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 1.6

    • - Upgrade UI;
    • - Add Cellular Signal Strength Meter: 2G, 3G, 4G, 5G signal;
    • - Add WiFi Roaming Viewe
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود نسخه جدید SpeedTest Master Pro برای موبایل

دانلود نسخه جدید SpeedTest Master Pro برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران