دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه ColEm Deluxe

دسته:

ColEm Deluxe – Complete ColecoVision Emulator v5.6.2 – اپلیکیشن شبیه ساز کنسول کولکوویژن مخصوص اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 4.99 دلار برای اولین بار در وب سایت های فارسی زبان

کنسول های بازی را می توان دستگاه هایی هوشمند دانست که از ابتدای عرضه در بازار تا به کنون توجه میلیون ها نفر را در سراسر جهان به خود جلب کرده اند. این کنسول ها با گذشت زمان پیشرفته تر شده و تولید کنندگان شان تلاش کرده اند با ارائه ویژگی ها و گرافیکی خاص توجه علاقه مندان را به خود جلب کنند. گرچه امروزه کنسول هایی نظیر پلی استیشن 5 و یا ایکس باکس در دسترس هستند اما به دلیل خاطره انگیز بودن کنسول های قدیمی، این دسته از کنسول ها هم چنان دارای طرفداران خاص خود هستند. میکرو، سگا، رایانک، آتاری و … جزو کنسول هایی هستند که هیچ گاه از خاطر ما پاک نمی شوند. کنسول ها بر اساس توانایی و بازی های شان به چند نسل مختلف تقسیم می شوند. یکی از بهترین کنسول های نسل دوم کولکوویژن می باشد که در عصر خود اش سیستم کنترل بازی ها و گرافیک شان نظر هر کسی را جلب می کرد! با این وجود امروزه این سری از کنسول ها دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرند و اگر کسی از گذشته یک کنسول نسل اولی و یا دومی داشته باشد تنها برای حفظ خاطرات از آن نگهداری می کند. با این وجود قصد داریم تا بار دیگر تجربه بازی های جذاب کولکوویژن را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم! ColEm Deluxe – Complete ColecoVision Emulator عنوان یک اپلیکیشن شبیه ساز کنسول کولکوویژن می باشد که توسط Garage Research Emulators توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همان طور که اشاره کردیم این نرم افزار به شما اجازه می دهد که بدون هیچ گونه محدودیتی بازی های کولکوویژن را در اسمارت فون اندرویدی تان اجرا کرده و بار دیگر خاطرات خود را زنده کنید. کدنویسی فوق العاده این شبیه ساز اجازه می دهد که بازی ها را همانند نسخه اصلی کنسول اجرا کرده و در حین بازی با هیچ گونه مشکلی نظیر لگ و یا خطا ها رو به رو نشوید. کاربران این استارت اپ قادر اند که به چند روش مختلف توسط جوی استیک ها کاراکتر های بازی را کنترل کرده و به هدف نهایی شان برسند. در این نسخه از برنامه بر خلاف کنسول اصلی خواهید توانست بازی ها را در حالت نسوز اجرا کرده تا بتوانید تجربه به پایان رسیدن آن ها را کسب کنید. هنگامی که از بازی ها خارج می شوید تمامی آیتم ها ذخیره شده تا در صورت تمایل به بازی دوباره ادامه آن را شروع نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه ColEm Deluxe – Complete ColecoVision Emulator اندروید :

  • اجرای بازی های کنسول کولکوویژن در اسمارت فون های اندرویدی
  • اجرای روان بازی ها بدون هیچ گونه لگ و یا تاخیری
  • استفاده از صفحه لمسی، گیم پد بلوتوثی، گیم پد moga و جوی استیک i – Cade برای کنترل کاراکتر ها
  • حالت های نسوز برای بازی های مختلف
  • ذخیره سازی بازی در هر زمانی تنها با یک اشاره

اپلیکیشن ColEm Deluxe – Complete ColecoVision Emulator با قابلیتی فوق العاده و شبیه سازی یک کنسول خاطره انگیز توسط توسعه دهنده اش با قیمت 4.99 دلار منتشر و امتیاز 4.7 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده ان را بدون هیچ گونه محدودیتی از دیتابیس عظیم وب سایت اپلیکیشن یاب دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 5.6.2

    • * Added support for newer Android TV versions using SAF.
    • * Fixed lost file handle issue detected by FDSAN.
    • * Added Chinese translation made by David Chen.
    • * Switched to Android Build Tools 30.0.3.
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

جدیدترین نسخه Snes9x EX+

جدیدترین نسخه Snes9x EX+

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران