دانلود آخرین نسخه LazyBoard

دسته:

LazyBoard – Phrase Keyboard v2 – اپلیکیشن مدیریت کلیپ بورد و پاسخ سریع به پیام ها در اندروید نسخه پرمیوم و کامل برنامه به ارزش 1.99 دلار برای اولیم بار در ایران

LazyBoard – Phrase Keyboard عنوان یک اپلیکیشن هوشمند برای مدیریت کلیپ بورد و پاسخ سریع به پیام های دریافت شده می باشد که توسط Elsayed Husse i n توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همه کاربران دستگاه های هوشمند اندرویدی در طول هر روز پیام های مختلفی را از اطرافیان خود دریافت می کنند. گاها ما ساعت ها با برخی از آن ها چت می کنیم و از هر ابزاری برای پاسخ سریع استفاده می نماییم! از طرفی جدای از کاربران معمولی، افرادی برای گسترش کسب و کارشان از اسمارت فون ها استفاده می کنند؛ این بدان معنی است که متناسب با کسب و کارشان ممکن است در طول هر روز صد ها و یا حتی هزاران نفر پیام های متنوعی را برای آن ها ارسال کنند. یکی از روش های موجود برای دادن پاسخ هایی سریع به این دسته از پیام ها، استفاده از اپ های پاسخ خودکار می باشد. گرچه این نرم افزار ها در برخی از مواقع کاربردی هستند، اما در مواردی نیست دچار مشکلاتی شده و نمی توانند پیام مناسب و متناسب با سوالات را ارسال نمایند. بدین منظور یکی از بهترین روش ها برای افزایش سرعت پاسخ دهی به سوالات و پیام ها استفاده از پیام های آماده از پیش تنظیم شده و برخی از کلمات خاص می باشد. برخی از کیبورد های اندرویدی این ویژگی را به صورت پیش فرض در اختیار ما قرار می دهند، اما در این پست قصد داریم که شما عزیزان را با یک ابزار شخص ثالث آشنا کنیم. برنامه LazyBoard – Phrase Keyboard با بهره مندی از ویژگی هایی فوق العاده کمک می کند که به پیام های دریافت شده به سرعت پاسخ داده و یا اینکه طولانی ترین جملات را تنها با چند بار لمس صفحه نمایش تایپ کنیم. پس بهتر است که این استارت اپ را از دست ندهید و برای دریافت آن با ما همراه باشید.

تایپ سریع به کمک برنامه LazyBoard – Phrase Keyboard

پیش از هر توضیحی ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که برنامه LazyBoard – Phrase Keyboard یک کیبورد نیست، بلکه یک ابزار جانبی بوده که در هنگام اجرای کیبورد ها فعال شده و می توانید سرعت تایپ خود را به کمک آن افزایش دهید. شما عزیزان متناسب با پیام های ارسالی و یا فعالیت های تان می توانید برخی از جملات و یا کلمات را تنها با یک اشاره وارد کرده و مطمئن باشید که در هر روز می توانید به پیام های دریافتی از طرف هزاران نفر پاسخ دهید. مهم نیست که از پیام های متنی استفاده کرده و یا اینکه قصد دارید مجموعه ای از ایموجی ها را به عنوان یک پیام آماده ارسال کنید، زیرا هر آن چیزی که نیاز داشته باشید در اختیارتان قرار داده می شود.

مدیریت هوشمندانه کلیپ بورد

دیگر نکته ای که توجه ما را به برنامه LazyBoard – Phrase Keyboard جلب می کند، سیستم هوشمند مدیریت حرفه ای کلیپ بورد می باشد. به کمک این قابلیت، تمامی متن هایی که توسط شما کپی می شوند، در حافظه اسمارت فون شما ذخیره شده و در هر زمانی می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید. همانند بسیاری دیگر از اپ های مشابه می توانید مشخص کنید که پیام های ذخیره شده در کلیپ بورد گوشی اندرویدی تان تا همیشه در حافظه محفوظ بمانند و یا طی شرایط تنظیم شده به صورت خودکار حذف شوند.

دسته بندی تمامی جملات

اگر شما نیز جزو کسانی هستید که پیام های مختلفی را دریافت می کنید، استارت اپ LazyBoard – Phrase Keyboard به شما عزیزان اجازه می دهد که تمامی جملات مد نظرتان را در قالب یک کلمه ذخیره نمایید. این ویژگی اجازه خواهد داد که با هیچ گونه محدودیتی رو به رو نشده و با دقتی بالا به پیام ها پاسخ دهید. از دیگر موارد مورد توجه ما قالب های آماده کاربردی می باشد. این قالب ها برای پیام های رسمی و یا ایمیل ها تنظیم شده و شما می توانید قالب دلخواه تان را به سادگی هر چه تمام تر ایجاد نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه LazyBoard – Phrase Keyboard اندروید :

  • ارسال پاسخ سریع و آسان برای پیام های دریافت شده
  • مناسب برای کاربران عادی و یا افرادی که از گوشی خود برای کسب و کارشان استفاده می کنند
  • دسته بندی تمامی جملات و کلمات در گروه های متنوع
  • نبود هیچ گونه محدودیتی در ایجاد دسته بندی ها و یا کلمات
  • مدیریت هوشمندانه کلیپ بورد و محافظت از پیام های کپی شده
  • امکان استفاده از ایموجی در پیام های تان
  • مجموعه ای از گزینه های مدیریتی و تنظیمات مختلف

اپلیکیشن LazyBoard – Phrase Keyboard با بهره مندی از امکانات و قابلیت های گوناگون خود توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 1.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.2 از 5.0 را به وسیله کاربران گوگل پلی دریافت نموده است. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم و کامل آن را از طریق سرور های پر سرعت و نیم بها وب سایت اپلیکیشن یاب دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 2

    • Redesign LazyBoard main app, to add and preview your phrases easily and fast.
    • Adjust LazyBoard keyboard in landscape mode.
    • Fix issue of auto choosing Clipboard folder after insert phrase.
    • Fix crash when import phrases.
    • Fix issue of sorting.
    • Fix broken privacy url.
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود نسخه جدید Bundle برای موبایل

دانلود نسخه جدید Bundle برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران