نسخه کامل و آخر Meeyo برای اندروید

دسته:

Meeyo icon pack – Flat Style MeeGo Squircle Icons v4.8.2 – اپلیکیشن آیکون پک مدرن و زیبا میگو اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 2.99 دلار

Meeyo icon pack – Flat Style MeeGo Squircle Icons عنوان آیکون پک مدرن و زیبای میگو می باشد که توسط Yeye the Devil توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. شخصی سازی یکی از مهم ترین ویژگی های سیستم عامل اندروید می باشد؛ یک ویژگی فوق العاده که اجازه می دهد اینترفیس را متناسب با نیاز های خود تغییر داده و آن را زیبا تر کنید. یکی از اصلی ترین فاکتور های تاثیر گذار بر رابط کاربری آیکون ها می باشند. آیکون ها بخش بزرگی از صفحه نمایش را می پوشانند که همین موضوع دلیلی بر اهمیت بسیار بالای آن ها است. ما از چند روش مختلف می توانیم تغییرات دلخواه مان را در آیکون ها ایجاد کنیم. یکی از این روش ها استفاده از آیکون پک ها می باشد. نرم افزار Meeyo icon pack – Flat Style MeeGo Squircle Icons یکی از بهترین آیکون پک هایی است که هر کسی می تواند به وسیله آن صفحه نمایش گوشی هوشمند اش را دگرگون کند. طرح های منحصر به فرد موجود جلوه ای خاص داشته و زیبایی صفحه نمایش را دو چندان می کند. تمامی طرح های موجود در این مجموعه به صورت کاملا دستی طراحی شده و بهترین رنگ ها با کیفیتی فوق العاده بالا در آن ها دیده می شود. همراه با این آیکون ها مجموعه ای از تصاویر زمینه نیز در اختیار شما قرار داده می شود، که نیاز شما را به ابزار جانبی والپیپر از بین خواهد برد. بر خلاف بسیاری از نرم افزار های مشابه تیم توسعه دهنده تضمین می کند که در بازه های زمانی مختلفی آپدیت ها را به صورت کاملا مرتب عرضه کند. این آپدیت ها کمک می کنند که دیگر نیازی به هیچ گونه آیکون پکی نداشته و تنها با دانلود یک پ به طور مداوم نماد ها را تغییر دهید. داشبورد استارت اپ فوق به گونه ای طراحی شده که می توانید به سادگی تمامی آیکون ها را مرور کرده و با استفاده از گزینه جست و جو نماد دلخواه تان بیابید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Meeyo icon pack – Flat Style MeeGo Squircle Icons اندروید :

  • دسترسی به مجموعه ای از آیکون های متنوع با کیفیت بسیار بالا
  • ساخت آیکون ها به صورت دستی دون دخالت هوش مصنوعی
  • مجموعه ای از تصاویر زمینه با کیفیت بسیار بالا
  • داشبورد مدرن برای جست و جو در لیست آیکون ها و انتخاب بهترین شان
  • به روز رسانی های تضمیمی برای دسترسی داشتن به نماد های جدید
  • گزینه ای برای ارسال درخواست ساخت آیکون دلخواه تان به تیم توسعه دهنده

اپلیکیشن Meeyo icon pack – Flat Style MeeGo Squircle Icons با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود توسط توسعه دهنده اش با قیمت 2.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده و امتیاز 4.4 از 5.0 را به وسیله کاربران گوگل پلی دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از وب سایت بزرگ اپلیکیشن یاب دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 4.8.2

    • - Regular icon requesting is disabled in open beta versions (to keep mailbox organised). It will be back when promoted to production version.
    • - Add some new icons
    • - Fix missing icons
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود آخرین نسخه آیکون پک Paper Cut

دانلود آخرین نسخه آیکون پک Paper Cut

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران