دانلود نسخه جدید Tincat Pro

دسته:

Tincat Browser – With M3U8 Video Downloader v4.1.1 – اپلیکیشن مرورگر ساده و قدرتمند تینکت اندروید نسخه بدون تبلیغات و کامل برنامه برای اولین بار در ایران

میلون ها کاربر علاقه مند به حوزه تکنولوژی برای دسترسی به جدید ترین اخبار روزانه از وب سایت های گوناگون بازدید کرده و اخبار را دنبال می کنند. برای مشاهده این وب سایت ها و دسترسی به جدید ترین مطالب نیاز است که از نرم افزار هایی خاصی به نام مرورگر ها استفاده کنیم. مرورگر های مختلفی برای سیستم عامل های گوناگون وجود دارد که هر کدام شان دارای امکانات خاصی هستند. سرعت لود صفحات وب سایت های رابطه مستقیمی با این مرورگر ها دارد. به هر اندازه ای که مرورگر های ما قوی باشند سرعت بارگیری صفحات بالا بوده و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانیم مطالب مورد نظر مان را مشاهده و مطالعه کنیم. وب سایت اپلیکیشن یاب به عنوان بهترین وب سایت اندرویدی فارسی زبان مرورگر های مختلفی را در اختیار کاربران ایرانی قرار می دهد که در این پست قصد داریم شما را با یک اپ جدید آشنا کنیم. Tincat Browser – With M3U8 Video Downloader عنوان مرورگر ساده و قدرتمند تینکت می باشد که توسط Netsky Tech توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این مرورگر در عین سادگی به شما عزیزان کمک می کند که از حداکثر پهنای باند موجود استفاده کرده و به آسانی صفحات مختلف وب سایت ها را مرور کنید. برای افزایش سرعت مرور قادر خواهید بود چندین تب را اجرا کرده و در هر یک از تب ها یک سایت و یا صفحه خاص را اجرا کنید. یکی از مهم ترین امکانات برنامه فوق توانایی دانلود ویدئو ها می باشد به گونه ای که خواهید توانست فیلم های M3U8 موجود در سایت ها را تنها با یک اشاره دریافت و در حافظه اسمارت فون تان ذخیره سازید. حالت تمام صفحه شرایطی را فراهم می سازد که در هنگام مطالعه تمرکز خود را از دست نداده و نهایت بهره را از مرور تان ببرید. اگر به جست و جوی شبانه علاقه دارید و پیش از خواب به سایت های مورد علاقه تان مراجعه می کنید از حالت شب استفاده کرده تا کمترین آسیب به چشمان تان وارد شود. در نهایت باید اشاره کنیم که تینکت یکی از سبک ترین و کم حجم ترین مرورگر های اندرویدی می باشد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Tincat Browser – With M3U8 Video Downloader اندروید :

  • مرور صفحات وب سایت های گوناگون با حداکثر سرعت ممکن
  • استفاده از حداکثر پهنای باند برای یک مرور سریع و آسان
  • حجم بسیار پایین به نسبت دیگر مرورگر های اندروید ی
  • توانایی دانلود فیلم های M3U8 و لایو استریم ها با بهترین کیفیت ممکن
  • پشتیبانی از مرور با چند تب همزمان و علامت گذاری سایت های مورد علاقه خود
  • حالت تمام صفحه برای داشتن یک مرور و مطالعه با تمرکز بالا
  • تم تاریک برای مرور در شب

اپلیکیشن Tincat Browser – With M3U8 Video Downloader با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده و امتیاز 4.1 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه کامل آن را از سرور های قدرتمند و پر سرعت وب سایت اپلیکیشن یاب دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 4.1.1

    • 1.fixed download bugs.
    • 2.support http auth.
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود جدیدترین نسخه Aloha

دانلود جدیدترین نسخه Aloha

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران