دانلود برنامه پزشکی و سلامت Calm

دسته:

Calm – Meditate, Sleep, Relax v5.15 رسیدن به آرامش، تمرکز و خودآگاهی نسخه آنلاک شده و کامل برنامه

مراقبه و مدیتیشن یکی از مفید ترین و کارآمد ترین راه ها برای تمرین ضمیر ناخوداگاه انسان و رسیدن به آرامش با کنترل افکار و احساسات است. در مراقبه شخص، بیشترین تمرکز و توجه را متوجه خود می کند و از دنیای اطراف، اخبار و حوادث آن دور می شود به این صورت شخص می تواند با تمرین و ممارست در مقابل اتفاقات ، مقاوم شده و به راحتی توسط عوامل خارجی دچار استرس و اضطراب نشود. مراقبه هزاران سال است که در بین انسان ها رواج دارد و میلیون ها نفر در طول تاریخ با استفاده از آن به آرامش و خودآگاهی رسیده اند. اما هیچ زمانی مثل امروز، به مراقبه احتیاج نبوده است. در دنیای ما، هر روزه ده ها حادثه ناگوار اتفاق می افتد که به صورت مستقیم و غیر مستقیم روی ما تاثیر می گذارند. علاوه بر این وجود مشغله ها و استرس های فراوان روزانه، زندگی ما را مشکل کرده و هر یک از انسان ها را به انواع اختلالات روانی و بیماری های جسمی دچار نموده است. امروز با برنامه ای در خدمت شما هستیم که به میلیون ها نفر برای رسیدن به آرامش و کاهش استرس کمک کرده است. Calm – Meditate, Sleep, Relax عنوان یک اپلیکیشن برای آموزش کامل مراقبه و مدیتیشن برای رسیدن به آرامش و داشتی خوابی راحت تر، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Calm.com, Inc. توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه شامل مستر کلاس ها، راهنمایی ها، روش های تنفس، موزیک های آرامش بخش و قصه های خواب است و توسط بهترین روانشناسان، تراپیست ها و متخصصان سلامت روان توصیه شده است. کالم برنامه ای کامل برای رسیدن به ذهن‌آگاهی برای تازه کارهاست. اما همچنین برای کاربران متوسط و پیشرفته هم صد ها برنامه تمرینی دارد. جلسات مراقبه در زمان های ۳، ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و ۲۵ دقیقه ای ارائه شده اند تا بسته به زمان خود، مناسب ترین آن ها را انتخاب کرده و استفاده نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Calm – Meditate, Sleep, Relax اندروید:

  • یکی از بهترین برنامه های مدیتیشن و مراقبه برای اندروید
  • دارای انواع جلسات تمرینی با زمان های مختلف برای جا گرفتن در برنامه روزانه شما
  • مناسب برای تازه کار ها، همچنین دارای صد ها برنامه تمرینی برای کاربران حرفه ای تر
  • مناسب برای افزایش تمرکز، کاستن از استرس و اضطراب، رسیدن به خود آگاهی و آرامش و همچنین داشتن خوابی بهتر
  • دارای تمرینات تنفس برای مبتدی ها و حرفه ای ها
  • دارای ۱۰۰ داستان مناسب بزرگسالان،‌ برای مطالعه پیش از خواب
  • دارای انواع موزیک های آرامش بخش
  • توصیه شده توسط بهترین متخصصان سلامت روان

اپلیکیشن Calm – Meditate, Sleep, Relax شما را به آرامش و تمرکزی می رساند که تا کنون تجربه آن را نداشته اید. این برنامه با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.4 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه کامل این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن یاب به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 5.15

    • Thanks for using Calm! This update contains multiple bug fixes and performance improvements. As always, you can expect an original Daily Calm every day, new music and Sleep Stories every week, and new Meditation programs every month.
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود نسخه جدید My Tracker برای اندروید

دانلود نسخه جدید My Tracker برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران