دانلود بازی شبیه سازی Sports City

دسته:

Sports City Tycoon v1.11.0 Mod – بازی سرمایه دار شهر های ورزشی اندروید نسخه معمولی نسخه مود (خرید رایگان) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Sports City Tycoon – Idle Sports Games Simulator – سرمایه دار شهر های ورزشی عنوان یک بازی در ژانر شببیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی Pixodust Games برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. همانطور که از نامش پیداست، Sports City Tycoon – Idle Sports Games Simulator در سبک آیدل است. بازی های سبک آیدل مدت هاست که با گیمر ها همراه هستند و امکان ندارد اهل بازی های موبایلی باشید و یک بار نام آیدل را نشنیده باشید. این سبک بازی ها عموماً گیم پلی ساده ای دارند و نیاز نیست کار خاصی در آنها انجام دهید. هرچند المان های مدیریت منابع این بازی ها که مربوط به بخش سرمایه داری آنها می شوند چالش اصلی شما به حساب می آیند. این بازی هم دقیقاً همینطور است و کاملاً به گیم پلی ژانر و سبک خودش وفادار مانده است. کار هایی که در Sports City Tycoon – Idle Sports Games Simulator باید انجام دهید چیز خاصی نیستند که قبلاً مشابه آن را ندیده باشید اما ایده بازی همان چیزی است که نبوغ سازندگان در آن به وضوح دیده می شود. اگر عاشق ورزش باشید، بی برو برگرد عاشق این بازی خواهید شد و به محض امتحان کردنش از پای آن جدا نمی شوید. این بازی، در حقیقت، بازی های مدیریت ورزش را با بازی های مدیریت منابع و سرمایه گذاری تلفیق کرده است و از شما می خواهد که به یک سرمایه دار ثروتمند تبدیل شوید. کار شما این است که میلیونر شوید، میلیاردر شوید، تریلیارد شوید و به ثروتمند ترین کارآفرین ورزشی تبدیل شوید. برای اینکار هم باید بتوانید شهر های ورزشی بنا کنید. کسب و کار شما ورزش است و شما باید استادیوم های ورزشی را مدیریت کنید تا بتوانید طرفداران رشته های ورزشی مختلف را به استادیوم های خودتان و مسابقات خارق‌ العاده ای که در آنها انجام می شوند جذب کنید. شما میزبان طرفداران رشته های ورزشی مختلف از سرتاسر جهان خواهید بود. البته، در حالی که سعی می کنید امپراطوری ورزشی خودتان را بسازید و ثروتمند شوید با چالش های زیادی هم مواجه خواهید شد. ساختن شهر ورزشی،‌ مدیریت استادیوم ها، پول به دست آوردن، سرمایه گذاری درآمد ها، خرید ساختمان ها و استادیوم های جدید، آوردن رشته های جدید ورزشی به شهر، چیزی نیستند که به راحتی بتوانید از پس آنها بر بیاید.

درست است که پیش تر گفتیم در بازی Sports City Tycoon – Idle Sports Games Simulator گیم پلی ساده ای در انتظار تان است و نیاز نیست کار خاصی انجام دهید اما نگفتیم همه چیز مثل آب خوردن خواهد بود! در ابتدا با یک استادیوم کوچک شروع به کار می کنید و ویزیتور های مختلف را به شهر جذب می کنید. با فروش بلیت به آنها پول به دست می آورید و سپس از این پول ها برای توسعه شهر و استادیوم ها و ساختمان ها و آوردن رشته های ورزشی جدید استفاده می کنید. هر شهری که می سازید استراتژی منحصر به فرد خودش را خواهد داشت. به طور مثال، شما می توانید شهر ورزشی ساحلی بسازید. جایی که ورزشکاران می توانند موج سواری کنند، قایقرانی کنند، و یا والیبال ساحلی و فوتبال ساحلی بازی کنند. همچنین شما می توانید شهر ورزشی زمستانی بسازید. جایی که ورزشکاران می توانند هاکی و اسکی بازی کنند. برای طرفداران آدرنالین هم می توانید شهر ورزشی دیگری بسازید که ورزشکاران بتوانند در آن اسکیت بازی کنند، سخره نوردی کنند،‌ و حتی اسکای دایوینگ کنند. روی هم رفته باید گفت این بازی گیم پلی بسیار آسانی دارد اما حرفه ای شدن در آن دشوار است. درجه سختی بازی از تعادل خوبی برخوردار است و یک تجربه عالی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. سیستم پول بازی بسیار پیشرفته است و حتی در زمانی که در بازی نیستید هم می توانید پول به دست بیاورید و با مدیریت منابع خودتان بیشترین میزان درآمد و پول را ایجاد کنید. امکان دسترسی به آپگرید های زیادی برای استادیوم ها فراهم است و دائماً می توانید صندلی ها و ظرفیت های آنها را افزایش دهید. رشته های ورزشی بسیار زیادی در بازی وجود دارند که شامل تنیس،‌ گلف، فوتبال آمریکایی، فوتبال، ماشین سواری، شنا، اسکیت، اسکای دایوینگ، موج سواری، اسکی، قایقرانی، والیبال و فوتبال ساحلی، و بسیاری رشته های ورزشی دیگر می شوند. از لحاظ ظاهری ، گرافیک بازی تمام عیار است و جلوه بصری ۳ بعدی بازی همان چیزی است که از یک بازی خوب انتظارش را دارید. صداگذاری ها هم به خوبی کار شده اند و جذابیت های بازی را چند برابر می کنند. مکانیزم ها و عملکرد های بازی ساده هستند و به راحتی از طریق بخش آموزشی و کمی آزمون و خطا قابل یادگیری می باشند. Sports City Tycoon – Idle Sports Games Simulator توانسته امتیاز خوب 4.4 از 5.0 را به خود اختصاص دهد و تیم اپلیکیشن یاب قصد دارد این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. همین حالا می توانید نسخه اصلی این بازی را به همراه نسخه مود شده اش از سرور های ما دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 1.11.0

    • Bug fixes and improvements.
نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

آخرین نسخه شبیه سازی RCT Touch

آخرین نسخه شبیه سازی RCT Touch

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران