نسخه جدید و کامل ZigZag

دسته:

ZigZag v1.34 Mod – بازی آرکید و بسیار سرگرم کننده “زیگ زاگ” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

ZigZag – زیگ زاگ یک بازی سرگرم کننده و بسیار جالب در سبک آرکید و تفننی است که به وسیله استودیوی بسیار مطرح و مشهور Ketchapp تولید و توسعه داده شده است و به شکل رایگان در دسترس کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته است. اپلیکیشن یاب این بازی جالب و مهیج را به صورت تست شده در دو ورژن معمولی و مود شده تهیه و معرفی می نماید تا شما عزیزان بتوانید یک بازی چالش برانگیز و جذاب را به راحتی دانلود کرده و لذت ببرید. استودیوی Ketchapp که یکی از قوی ترین استودیوهای بازی سازی در سبک عناوین آرکید است به خاطر ساخت بازی های سرگرم کننده و خلاقانه به شهرت رسیده است و تا کنون ده ها بازی مختلف در این زمینه عرضه کرده است که برخی از مهمترین آن ها Hazy Race , Car vs Cops , Dunk Shot , Knife Hit , Mr Gun و Summer Sports می باشند. بازی جالب و سرگرم کننده ZigZag نیز یکی از همین نوع بازی هاست که به وسیله همین شرکت بازی سازی تولید و ارائه شده است. این بازی کلیتی بسیار ساده و به دور از هرگونه پیچیدگی دارد اما این سادگی مانعی برای سرگرم کننده بودن این بازی نیست. زیگ زاگ در عین سادگی بسیار سرگرم کننده، تفننی و صد البته چالش برانگیز است. در این بازی که شاید آسان به نظر برسد، شما باید برای کسب رکوردهای خوب تلاش کنید. سبک بازی درست مثل نام آن، یک روند زیگ زاگ مانند می باشد که در آن شما می بایست یک توپ را در مسیری زیگ زاگ مانند حرکت دهید.

در ZigZag اولویت اصلی فقط حفظ کنترل توپ و نگه داشتن آن در مسیر می باشد. این مسیر به شکل یک دیوار معلق می باشد که شما باید توپ را روی این دیوار حرکت دهید. در زیگ زاگ خبری از محافظ نیست و این یعنی مسیر حرکت این توپ خطوط باز می باشد که در نتیجه آن اگر فقط یک لحظه غفلت کنید، توپ از روی دیوار به پایین خواهد افتاد و شما بازنده می شوید. ZigZag یک بازی بسیار چالش برانگیز است که می تواند مهارت تمرکز و کنترل شما را به چالش بکشد. این بازی به نوعی بی پایان است و ملاک اصلی آن دوام آوردن شما در این مسیر سخت است. این مسیرها به صورت زیگ زاگی می باشند و فقط برخی از بخش های آن ها به صورت صاف هستند. بازی زیگ زاگ با طراحی های فانتزی و ساده خود می تواند حسابی شما را سرگرم کند. این بازی حتی می تواند یک بازی رقابتی باشد تا شما بتوانید آن را با دیگران انجام داده و برای رکورد بهتر با آن ها به رقابت بپردازید. در طول این مسیر می توانید آیتم های امتیازی نیز جمع آوری کنید و رکورد بهتری به جای بگذارید. سادگی طراحی های بازی ZigZag باعث شده تا حجم نهایی آن مناسب بوده و گرافیک بهینه شده آن نیز قابل اجرا روی تقریباً همه دستگاه های اندرویدی باشد. پس اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده، کم حجم، تفننی، رکوردزنی و چالش برانگیز هستید، زیگ زاگ را از دست ندهید و همین حالا آخرین ورژن آن را به صورت تست شده از اپلیکیشن یاب دانلود کنید. قابل ذکر است که این عنوان تا کنون بیشتر از 50 میلیون بار در گوگل پلی دانلود داشته است!

تغییرات نسخه ی v1.34 :

* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات بازی



نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران