نسخه کامل و آخر Hey Japan برای اندروید

دسته:

Learn basic Japanese Word and Grammar – HeyJapan v1.62 – اپلیکیشن یادگیری سریع و آسان ژاپنی مخصوص اندروید نسخه پرمیوم و کامل برنامه به ارزش 19.99 دلار تقدیم شما عزیزان

زبان اصلی ترین راه ارتباطی بین انسان ها می باشد؛ به گونه ای که به وسیله آن می توان علم و دانایی را به دیگران انتقال داد. هر کسی متناسب با مکان جغرافیایی اش با زبانی خاص صحبت می کند! اما گاها به دلیل موقعیت های شغلی و یا سفر هایی که داریم نیازمند صحبت با یک زبان دیگر هستیم تا بتوانیم با دیگر افراد سایر کشور ها ارتباط نزدیکی داشته باشیم. زبان ژاپنی یکی از پر طرفدار ترین زبان ها در آسیا به شمار می رود که متاسفانه در ایران آموزشگاه های محدودی به آموزش این زبان خاص می پردازند! به همین دلیل افراد علاقه مند به ژاپنی با مشکلات گوناگونی رو به رو هستند که در این پست قصد داریم این مشکلات را تا سطح بسیار مطلوبی کاهش دهیم. Learn basic Japanese Word and Grammar – HeyJapan عنوان یک اپلیکیشن یادگیری سریع و آسان زبان ژاپنی می باشد که توسط EUP Co., Ltd توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار با داشتن یک متد خاص آموزشی به علاقه مندان کمک می کند تا در مدت زمانی بسیار کوتاه با لغات و گرامر زبان ژاپنی آشنا شده و به سادگی هر چه تمام تر قادر به برقراری ارتباط با دیگران باشند! همان طور که اشاره کردیم برای بهره مندی از آموزش ها تنها کافی است که در هر روز 20 تا 40 دقیقه از وقت خود را صرف یادگیری کنید و تنها در 2 ماه به موفقیت برسید. استفاده مداوم از این نرم افزار نه تنها دایره لغات شما را قوی تر می کند بلکه با مرور هایی هدفمند کمک خواهد کرد تا معانی را در حافظه بلند مدت تان جای دهید. کلمات و اصطلاحات پر کاربرد ژاپنی در گروه های مختلفی دسته بندی شده اند که متناسب با نیاز های خود می توانید هر کدام را انتخاب و شروع به یادگیری نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Learn basic Japanese Word and Grammar – HeyJapan اندروید :

  • یادگیری زبان ژاپنی در مدت زمانی بسیار کوتاه
  • یادگیری تنها با صرف 20 تا 40 دقیقه از وقت خود به مدت دو ماه
  • دسترسی به مجموعه ای از لغات پر کاربرد زبان ژاپنی
  • آموزش هایی کامل از گرامر ژاپنی در کنار یادگیری لغات
  • سیستم مرور لغات برای ثبت معانی آن ها در حافظه بلند مدت
  • متد آموزشی خاص برای داشتن حداکثر بازده
  • سوالات متنوع در پایان هر درس برای سنجش میزان توانایی های تان

اپلیکیشن Learn basic Japanese Word and Grammar – HeyJapan با بهره مندی از امکانات و مجموعه آموزش های خاص خود توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 19.99 دلاری منتشر شده و توانسته امتیاز 4.5 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از وب سایت بزرگ اپلیکیشن یاب دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.62

    • We update the app regularly to provide you with the best learning experience. Please upgrade to the new version with new improvements. Thank you for supporting HeyJapan.
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران