نسخه جدید و آخر Triglav

دسته:

Triglav v1.4.489 Mod – بازی نقش آفرینی جالب و پرطرفدار “ترایگلاو” اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای افلاین

Triglav – ترایگلاو یک بازی نقش آفرینی فوق العاده زیبا و محبوب از استودیوی بازیسازی SmokymonkeyS برای تبلت و گوشی های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود با پول بی نهایت برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست! ابتدا توضیحات کلی توسعه دهنده در مورد بازی اش را عینا بیان می کنیم: “برج Triglav متشکل از 50 طبقه است! باید تمام تلاش تان را به کار بگیرید تا بتوانید درب های هر طبقه را باز کنید و در نهایت شاهزاده خانوم اسیر شده در یکی از طبقات بالا را نجات دهید!” بله … در بازی Triglav شما در نقش کارکتر اصلی با در دست گرفتن سلاح های مختلف وارد یک سیاه چال پیکسلی می شوید که قرار است در ان طیف گسترده ای از دشمنان را از بین ببرید و سپس شاهزاده خانم را نجات دهید. امکان انتخاب شخصیت اصلی از میان سه کلاس مختلف فراهم است، از میان سه کلاس SwordMaster، AxeMaster یا DaggerMaster یکی را انتخاب کنید و یک ماجراجویی تمام عیار را آغاز کنید. اگر به دنبال یک بازی نقش آفرینی فوق العاده با داستان و گیم پلی خاص اید بدون شک Triglav نظرتان را جلب میکند و ارزش امتحان کردن را دارد .

بازی Triglav تا به امروز 10 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.2 از 5.0 را کسب کند. ما امروز در اپلیکیشن یاب جدیدترین و آخرین نسخه بازی را به همراه مود با پول نامحدود برای دانلود عرضه نموده ایم که قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی اش را مشاهده کنید و در نهایت در صورت تمایل با یک کلیک اقدام به دانلودش بکنید .



  • تغییرات نسخه 1.4.489

    • - Added a new record "Reached 50F without item storage" on The Path.
    • - Fixed a problem that you cannot pick up a chest nearby the vendor on the F27.
نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

دانلود نسخه آخر SAO MD

دانلود نسخه آخر SAO MD

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران