آخرین نسخه پزشکی و سلامت Blood Sugar & Blood Pressure Tracker

دسته:

Blood Sugar & Blood Pressure Tracker v1.0.3 – اپلیکیشن ردیاب قند خون و فشار خون مخصوص اندروید نسخه پرمیوم و کامل برنامه به ارزش 2.49 دلار

Blood Sugar & Blood Pressure Tracker عنوان یک اپلیکیشن ردیاب و پایگاه داده از اطلاعات قند خون و فشار خون می باشد که توسط SM Infotech توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. داشتن یک زندگی سالم جزو خواسته های تمامی انسان ها در سراسر جهان می باشد. همه ما می خواهیم که در طول زندگی مان با هیچ مشکلی رو به رو نشده و هیچ گاه به پزشک مراجعه نکنیم. در بین تمامی بیماری ها برخی از آن ها بسیار دیر هنگام خود را بروز می دهند که دلیل اصلی آن را می توان مقاوم بودن بدن دانست. با این وجود بیماری هایی نظیر قند خون، فشار خون و اختلالات ضربان قلب ممکن است در صورت عدم توجه مشکلات جبران ناپذیری را برای هر کسی به وجود آورد. بهترین راه برای مبتلا شدن به بیماری ها پیشگیری از آن ها می باشد! نرم افزار Blood Sugar & Blood Pressure Tracker با مجموعه امکانات خاص خود به کاربران اش اجازه می دهد، به صورت روزانه داده های فشار خون، قند خون و ضربان قلب خود را اندازه گیری نموده و در اطلاعات این استارت اپ ذخیره نمایند. ذخیره مداوم چنین اطلاعات در دو حالت مختلف می تواند به ما کمک می کند. در حالت اول ممکن است شما درگیر این بیماری ها باشید، که این اندازه گیری ها کمک می کنند بدانید که به اندازه ای بهبود یافته اید! در حالت دوم شما به طور مداوم هر یک از فاکتور ها را اندازه گیری نموده و از ابتدا به چنین مشکلاتی جلوگیری می نمایید. اطلاعات موجود در دیتابیس به صورت نمودار هایی گرافیکی نمایش داده می شوند؛ که این نمودار ها شما را به درکی عمیق می رسانند. برای مشاهده اطلاعات تنها کافی است بازه زمانی مورد نظر تان را انتخاب نموده و همه چیز را به این استارت اپ بسپارید. علاوه بر این شما قادر خواهید بود که تمامی دیتابیس را با مجموعه اطلاعات اش با دوستان و یا پزشک خصوصی خود به اشتراک بگذارید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Blood Sugar & Blood Pressure Tracker اندروید :

  • ذخیره اطلاعاتی از قند خون، فشار خون و ضربان قلب در برنامه
  • گزینه ای برای مشخص کردن میزان سن
  • نمایش تمامی آمار ثبت شده در قالب نمودار هایی گرافیکی
  • مشاهده آمار تنها در یک بازه زمانی خاص طبق نظر خودتان
  • محدود کردن اطلاعات تنها به یک گزینه خاص
  • امکان به اشتراک گذاری تمامی داده های ثبت شده با دوستان خود و یا پزشک تان
  • محیط کاربری ساده و آسان برنامه اندروید

اپلیکیشن Blood Sugar & Blood Pressure Tracker با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 2.49 دلاری در گوگل پلی منتشر شده است. هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه این نرم افزار را بدون هیچ گونه محدودیتی از سرور های پر سرعت وب سایت اپلیکیشن یاب دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.0.3

    • Info Screen Content Changes.
    • Solved minor bugs & errors.
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود نسخه جدید My Tracker برای اندروید

دانلود نسخه جدید My Tracker برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران