نسخه کامل و آخر Shadows of Kurgansk برای اندروید

دسته:

Shadows of Kurgansk v1.3.61.59 Mods – بازی ماجراجویی – بقا هیجان آور مخصوص اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول نامحدود) مگامود به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Shadows of Kurgansk بازی جدید و سرگرم کننده در سبک بازیهای ماجراجویی – بقا از استودیوی بازی سازی Gaijin Distribution برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازیهای بقا معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! Shadows of Kurgansk بازی ماجراجویی است که شما باید در یک مکان پر از خطر و مرموز سعی کنید که زنده بمانید! هدف شما این است که زنده بمانید و راهی برای فرار از این مکان پیدا کنید! برای زنده ماندن باید شکار کنید، پناهگاه بسازید، تجهیزات جمع کنید و با زامبی ها مبارزه کنید! سیستم Crafting نیز در بازی وجود دارد که به شما این امکان را می دهد که برای خود تجهیزات و وسایل مورد نیاز بسازید! دنیای بازی بسیار بزرگ است و مکان های زیادی در آن برای گردش وجود دارد و با آمدن شب شرایط کاملا تغییر می کند! بازی به صورت اول شخص طراحی شده است و شما در نقش کارکتر اصلی بازی به ایفای نقش می پردازید، با جوی استیک سمت چپ صفحه نمایش به هر مکانی که دوست دارید حرکت کنید و با دکمه های موجود در سمت راست صفحه نمایش زامبی ها را بکشید و کارهای دیگری را انجام دهید! طیف گسترده ای از آیتم ها پیش روی شماست که می توانید ان ها را جمع آوری کنید! در حین ماجراجویی باید توجه تان به سلامتی و .. کارکتر باشد تا از پای در نیاید! اگر از دوستداران بازیهای بقا هستید و دوست دارید برای ساعت ها سرگرم باشید به هیچ وجه Shadows of Kurgansk را از دست ندهید!

بازی Shadows of Kurgansk هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.4 از 5.0 است که ما در اپلیکیشن یاب اولین نسخه ان را به همراه مود در اختیار شما قرار داده ایم که قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود کنید! همانطور که در بالای پست قید شده، بازی Shadows of Kurgansk توسط ما تست شده و به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت اجرا شده است.



  • تغییرات نسخه 1.3.61.59

    • Multiple improvements;
  • ویژگی های نسخه مگامود

    Infinite Gold Tokens Infinite Crystals Infinite Skill Points Infinite Plasma Points Characters Purchased Maps Purchased


نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

نسخه جدید و آخر Modern Combat 5

نسخه جدید و آخر Modern Combat 5

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران