نسخه کامل و آخر Card Crawl برای اندروید

دسته:

Card Crawl v2.4 Mod – بازی کارتی و سرگرم کننده “کارت های سیاه چاله” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Card Crawl – کارت های سیاه چاله یک بازی سرگرم کننده و یکی از عناوین کارتی خوش ساخت و منتخب گوگل پلی از سوی استودیوی آلمانی Arnold Rauers که پیش تر با نام TiNYTOUCHTALES شناخته می شد می باشد. این بازی به شکل رایگان تولید و توسعه داده شده و در گوگل پلی منتشر شده است. Arnold Rauers سازنده آثاری مثل Card Thief و ENYO می باشد و تمرکز اصلی این توسعه دهنده روی ساخت بازی های کارتی و فانتزی می باشد. بازی Card Crawl عنوانی است که تجربه زیادی پشت ساخت آن قرار دارد و به همین خاطر این بازی یکی از محبوب ترین بازی های این استودیو به شمار می رود. Card Crawl نیز مثل بازی های دیگر این استودیو به خصوص Card Thief سبک و سیاقی مشابه دارد و کلیت آن به خصوص طراحی های گرافیکی و گیم پلی کلی آن شباهت زیادی به این عناوین دارد. در این بازی شما به یک سیاه چال بزرگ سفر می کنید. جایی که محل زندگی انواع و اقسام هیولاها است. کار شما این است که با کمک رقابت های کارتی سعی کنید بر هیولاها غلبه کرده و آن ها را شکست دهید. برای این کار باید از دسته کارت هایی که در اختیار دارید به صورت استراتژیکی و حرفه ای استفاده کنید. هر دسته در هر بازی 54 کارت را شامل می شود. این دسته از کارت های زیادی تشکیل شده است و هر کارت ویژگی ها و قابلیت های خاص خود را دارد. مثل هر بازی کارتی دیگر، شما باید سعی کنید از قابلیت های انحصاری هر کارت و نیروها و برتری های آن ها علیه دیگر کارت ها استفاده کنید.

در بازی Card Crawl شما یک فهرست موجودی از آیتم های خاص داخل بازی دارید. این فهرست جایگاه های محدودی دارد بنابراین نمی توانید هرچقدر که می خواهید در آن آیتم جمع آوری کنید. بنابراین باید به صورت مستمر از آیتم هایی که در دست دارید استفاده کرده و به نوعی یک چرخه در جریان بسازید تا جایگاه های شما هیچ وقت جای پر نداشته باشد. در هر دست، شما می توانید از 5 جایگاه یا به عبارت ساده تر، 5 آیتم مربوط به مهارت های خاص استفاده کنید. مدیریت این فهرست بر عهده شماست و این شما هستید که می توانید قبل از شروع بازی ها فهرست خود را مدیریت کنید و آیتم های مورد نیاز را در لیست قرار دهید. بازی ها به صورت رقابت های انفرادی است و دارای 4 مد اصلی می باشد. همه این بخش ها توسط گوگل پلی گیمز پشتیبانی شده و دستاوردهای داخل آن ها روی حساب کاربری تان ثبت می شود. از همین طریق، یک لیدربوردشیپ جهانی نیز ایجاد شده تا کاربران با کسب امتیازهای بهتر، برای رتبه بهتر در این لیدربوردها رقابت کنند. در طول بازی و با انجام مراحل آن می توانید امتیازهایی خاص از جمله طلا به دست بیاورید. با کمک طلا نیز قادر هستید تا 35 قابلیت بیشتر و یا تاکتیک های جدید خریداری کنید. در کل می توان گفت که Card Crawl یک بازی سرگرم کننده و رقابتی مخصوص افراد حرفه ای و گیمرهای سبک کارتی می باشد. پس اگر از این افراد نیستید و با بازی های کارتی و تخته ای رابطه خوبی ندارید، ممکن است Card Crawl برای شما خسته کننده باشد. این بازی زیبا همینک به همراه یک نسخه مود شده از بخش دانلود باکس اپلیکیشن یاب آماده دانلود می باشد. به نقل از سازنده بازی، هر دست از بازی به طور معمول 2 الی 3 دقیقه به طول می انجامد.

تغییرات نسخه ی v2.4 :

* اعمال تغییرات جزئی و رفع باگ ها



دانلود نسخه جدید و آخر TEPPEN

دانلود نسخه جدید و آخر TEPPEN

نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران