جدیدترین نسخه Password Manager Pro

دسته:

Password Manager Pro v7.2 – اپلیکیشن مدیریت و محافظت از پسوورد در اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 4.99 دلار

Password Manager Pro عنوان یک اپلیکیشن مدیریت و محافظت از رمز های عبور می باشد که توسط DroidApp BD توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. امروزه ما برای استفاده از خدمات بسیاری از وب سایت ها پیش از هر اقدامی باید فرم ثبت نام آن ها را پر کنیم. قاعدتا در این ثبت نام نیاز داریم که یک نام کاربری همراه با رمز عبوری خاص را تعیین کنیم. ما برای انتخاب یک پسوورد باید قواعدی را در نظر بگیریم. رمز عبور ما باید طول مناسبی داشته و از اعداد، حروف بزرگ، حروف کوچک و کاراکتر ها تشکیل شده باشد تا هیچ گاه اطلاعات مان به دست هکر ها نیفتد. متاسفانه بسیاری از کاربران برای جلوگیری از فراموشی رمز عبور هنگام عضویت در سایت ها و یا سرویس های مختلف از یک پسوورد واحد استفاده می کنند که این موضوع امنیت آن ها را بیشتر از گذشته به خطر می اندازد. دلیل این انتخاب را می توان فراموشی پسوورد های گوناگون دانست! اما یکی از بهترین روش ها برای داشتن پسوورد های مختلف بدون نگرانی از فراموش کردن شان استفاده از استارت اپ های مدیریت رمز عبور می باشد. بدون شک یکی از بهترین اپ های موجود در این زمینه را می توان Password Manager Pro دانست. این استارت اپ فوق العاده با داشتن یک سیستم رمز نگاری قدرتمند و غیر قابل نفوذ به شما عزیزان کمک می کند که از تمامی رمز های عبورتان در یک مکان خاص نگهداری کنید. هیچ گونه محدودیتی در وارد کردن پسوورد ها نبوده و این رمز ها هیچ گاه در اختیار کسی غیر از شما قرار داده نمی شود.

محافظت و مدیریت رمز های عبور توسط Password Manager Pro

اصلی ترین ویژگی این برنامه محافظت و مدیریت رمز های عبور شما عزیزان می باشد. شما کاربران محترم با نصب نرم افزار Password Manager Pro قادر خواهید بود که برای هر وب سایت و یا سرویسی که قصد استفاده از آن را دارید یک رمز عبور جداگانه ایجاد کرده و مطمئن باشید که هیچ گاه این پسوورد ها را فراموش نخواهید کرد. همراه با این پسوورد ها اطلاعات دیگری نیز ذخیره می شود که در میان آن ها می توان به نام کاربری و یا ایمیل ثبت نامی اشاره کرد. پس از وارد کردن رمز های عبور و ذخیره سازی آن ها در حافظه شما عزیزان می توانید برنامه را در دیگر دیوایس های هوشمند خود نصب کرده و اطلاعات را با دیگر اسمارت فون های تان همگام سازی کنید.

محافظت از پسوورد ها به کمک رمزنگاری AES-256

یکی از بهترین و ایمن ترین روش های رمزنگاری اطلاعات در سراسر جهان AES-256 می باشد. سازندگان برنامه Password Manager Pro با توجه به اهمیت بالای رمز های عبور استفاده از این سیستم رمزنگاری را انتخاب کرده اند. استفاده از این روش رمزنگاری اطمینان خاطری برای کاربران پسوورد منیجر پرو می باشد، زیرا حتی سازندگان نرم افزار نیز قادر به دسترسی اطلاعات ذخیره شده کاربران نیستند.

ساخت رمز های عبور قوی

گرچه ساخت پسوورد ها بسیار ساده و آسان است و تنها کافی است اصول و قواعدی را که در توضیحات اولیه به آن ها اشاره کردیم رعایت کنید، اما باز هم بسیاری از کاربران نمی توانند رمز های عبور قوی متناسب با نیاز های شان را ایجاد کنند. بدین منظور در برنامه Password Manager Pro یک تولید کننده پسوورد در اختیار کاربران قرار داده می شود. این ابزار داخلی کاربردی به شما عزیزان اجازه خواهد داد که به راحتی هر چه تمام تر و تنها در کسری از ثانیه یک رمز عبور قوی با تعداد کاراکتر های دلخواهتان را ایجاد نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Password Manager Pro اندروید :

  • محافظت از رمز های عبور در یک محیط واحد
  • استفاده از سیستم رمزنگاری AES-256 برای تضمین محافظت از اطلاعاتتان
  • نبود هیچ گونه محدودیتی در وارد کردن تعداد پسوورد ها
  • تولید کننده رمز های عبور قوی در تعداد کاراکتر های دلخواه تان
  • جلوگیری از ثبت هر گونه اسکرین شات
  • همگام سازی اطلاعات با دیگر اسمارت فون های اندرویدی کاربر
  • پشتیبانی از چندین زبان مختلف

اپلیکیشن Password Manager Pro با بهره مندی از مجموعه امکانات و قابلیت های امنیتی خود توسط توسعه دهنده اش با قیمت 4.99 دلار منتشر و امتیاز 4.3 از 5.0 را به وسیله کاربران گوگل پلی دریافت نموده است. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچ گونه محدودیتی در دسترسی به امکانات از وب سایت پر بازدید اپلیکیشن یاب دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 7.2

    • Minor bug fixes and performance upgrades.
    • Multiple Language Support.
    • New Ui and App logo.
    • User can search for records now.
    • Screenshot Protection.
    • No Annoying Ads.
دانلود نسخه جدید و آخر SafeInCloud

دانلود نسخه جدید و آخر SafeInCloud

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران