دانلود نسخه جدید Aprikola برای موبایل

دسته:

Aprikola Shapeless Icon Pack (Early Access) v1.24 – آیکون پک بدون شکل اندروید! نسخه خریداری شده برنامه با قیمت 0.99 دلار

گفته می شود که به طور متوسط هر کاربر بیش از 50 بار در روز، قفل گوشی خود را باز کرده و از امکانات و قابلیت های آن استفاده می کند. شاید این رقم در نگاه اول بسیار بالا و غیر واقعی به نظر بیاید، اما با کمی تامل در میزان امکانات و قابلیت های گوشی های امروزی مثل شبکه های اجتماعی، پیام رسان ها، انواع بازی ها و …. حتی این رقم کمتر از حد واقعی هم به نظر خواهد آمد. با توجه به این استفاده زیاد از گوشی، بسیار محتمل است که کاربر از ظاهر گوشی خود خسته شده و به دنبال تغییر آن باشد. خوشبختانه سیستم عامل اندروید به گونه ای ساخته شده است که به آسانی بتوان آن را شخصی سازی کرد و قسمت های مختلف رابط کاربری را تغییر داد. در ساخت اندروید، هدف طراحان، آسان سازی دسترسی به قسمت های مختلف گوشی بوده است و برای این کار، دسترسی راحت به برنامه ها به عنوان هدف اصلی انتخاب شده است. برای همین در قسمت های مختلف اندروید مثل هوم اسکرین، پنل نوتیفیکیشن ها، منوی برنامه ها و …. می توانیم آیکون برنامه ها را ببینیم. با توجه به استفاده فراوان از آیکون ها در رابط کاربری، بخش بزرگی از ظاهر سیستم عامل به آیکون ها اختصاص پیدا کرده است و این بدان معنی است که اگر آیکون ها را تغییر دهیم، می توانیم ظاهر سیستم عامل اندروید را به طور کل دگرگون کنیم. برای تغییر آیکون ها، نیازی به روت بودن دستگاه یا استفاده از روش های پیچیده نیست. تنها به یک لانچر و یک آیکون پک برای انجام این کار نیاز است. لانچر ها، قابلیت اعمال آیکون پک ها را فراهم می کنند و آیکون پک ها هم آیکون های جایگزین را در خود دارند. تا کنون آیکون پک های بسیاری را در اپلیکیشن یاب ارائه کرده ایم و امروز نیز با یک آیکون پک زیبای دیگر در خدمت شما هستیم. Aprikola Shapeless Icon Pack (Early Access) عنوان یک آیکون پک بدون شکل با طراحی خیره کننده و استفاده از رنگ های جذاب و چشم نواز، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Duke Design توسعه و با قیمت 0.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. تمامی آیکون هایی که در این مجموعه وجود دارند با دقت فراوان و صرف وقت زیاد طراحی شده اند تا بهترین کیفیت را داشته باشند. طراحی ها مطابق آخرین مد های طراحی نرم افزار صورت گرفته است و تا حد ممکن سعی شده است که آیکون ها ساده و مینیمال باشند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Aprikola Shapeless Icon Pack (Early Access) اندروید:

  • آیکون ها بدون شکل خاص هستند
  • طراحی مینیمال با استفاده از رنگ های جذاب و چشم نواز
  • ارائه آپدیت های هفتگی و اضافه شدن آیکون های بیشتر
  • استفاده از داشبورد Candybar

اپلیکیشن Aprikola Shapeless Icon Pack (Early Access) آیکون پکی جدید و تازه اما بسیار زیبا و حرفه ای است که به تازگی و به صورت پولی در گوگل پلی منتشر شده است. هم اکنون می توانید نسخه خریداری شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن یاب به صورت کاملا رایگان دریافت کنید. این برنامه به درخواست شما معرفی شده است.



  • تغییرات نسخه 1.7.5

    • 1. 25 new icons
    • 2. Many activity fixes
    • 3. Updated Candybar to v3.11.7
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود آخرین نسخه آیکون پک Paper Cut

دانلود آخرین نسخه آیکون پک Paper Cut

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران