دانلود نسخه آخر Regular Arcade

دسته:

Just A Regular Arcade v3.4 Mod – بازی آرکید-اکشن بسیار سرگرم کننده “یک آرکید معمولی” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول زیاد) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Just A Regular Arcade – یک آرکید معمولی یک بازی جذاب و بسیار جالب دیگر از استودیوی خلاق Cartoon Network آمریکایی است که مثل دیگر بازی های همین توسعه دهنده به شکل رایگان ساخته و عرضه شده و در گوگل پلی در دسترس بازیکنان اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته شده است. این بار هم برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی اقدام به معرفی و بررسی یک بازی دیگر برای شما عزیزان کرده و آخرین نسخه آن را به شکل رایگان در دو نسخه معمولی و مود تهیه و برای دانلود ارائه کرده ایم. استودیوی Cartoon Network به خاطر ساخت بازی های محبوبی مثل Ben 10: Up to Speed ، Super Slime Blitz – Gumball ، Soundtrack Attack ، Champions and Challengers ، Card Wars Kingdom و The Phantom Fable به شهرت زیادی دست پیدا کرده و به یکی از موفق ترین توسعه دهندگان بازی های موبایلی تبدیل شده است. سبک مشترک تمام بازی های این شرکت بازی سازی که در زمینه ساخت و انتشار کارتون و انیمیشن نیز فعالیت دارد با یک زبان طراحی خاص همراه است و به همین خاطر است که می توان گفت این طراحی به عنوان امضای کار این استودیوی بازی سازی شناخته می شود. بنابراین باید گفت که اگر پیش تر از این با دیگر بازی های این توسعه دهنده آشنا هستید، حتماً بازی Just A Regular Arcade نیز می تواند توجه شما را به خوبی جلب کند.

در بازی Just A Regular Arcade که به گفته سازنده در واقع یک پکیج از بازی های آرکید مختلف است، شما در حقیقت به مجموعه ای از بازی ها و مینی گیم های آرکید دسترسی دارید که هر کدام سبک خاص خود را داشته و غالباً حالت امتیازی دارند. Cartoon Network نام این مجموعه را Regular Show گذاشته و در آن چندین و چند عنوان بازی آرکید گوناگون گنجانده است. شخصیت های اصلی بازی شخصیت های Mordecai و Rigby هستند که عاشق بازی های ویدئویی و آرکید هستند. به همین خاطر آن ها به طور ناخواسته وارد دنیایی از بازی های آرکید می شوند و این بار به عنوان قهرمانان اصلی این بازی ها باید مراحل سخت و چالش برانگیزی را انجام دهند. در Just A Regular Arcade همانطور که گفته شد ملاک اصلی در تمام بازی ها و مینی گیم ها ثبت رکوردهای بهتر است. در این مجموعه بازی های گوناگونی وجود دارد و به خاطر تنوع سبک بازی ها شما می توانید مدت ها سرگرم شوید. طراحی های گرافیکی بازی مثل دیگر بازی های Cartoon Network با استایل کاملاً کارتونی و دو بعدی ساخته شده است و این طراحی فانتزی باعث می شود تا جذابیت بازی به نوبه خود به مراتب بیشتر شود. شخصیت پردازی های جالب، اتفاقات طنزآمیز، چالش های متعدد و … همگی باعث می شوند تا بازی Just A Regular Arcade انتخابی عالی برای هر کسی با هر سلیقه ای باشد. به منظور آشنایی بیشتر با این بازی می توانید ابتدا ویدئوی تریلر معرفی و تصاویر اسکرین شات را ببینید و سپس از طریق لینک های مستقیم اپلیکیشن یاب اقدام به دریافت این بازی کنید.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه com.turner.rigby را در Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.



  • تغییرات نسخه 3.4

    • Thanks for playing! Here's what's new:
    • -Bug fixes
    • -Performance improvements
    • -Privacy Policy updates
    • -Updated for new platform requirements
نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

نسخه جدید و آخر Modern Combat 5

نسخه جدید و آخر Modern Combat 5

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران