دانلود آخرین نسخه Flipboard

دسته:

Flipboard – Latest News, Top Stories & Lifestyle یکی از پرطرفدارترین، بروزترین و بهترین اپلیکیشن های اخبار و مقاله های روز جهان برای سیستم عامل اندروید می باشد که با نصب و داشتن آن برروی اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود می توانید به آخرین و بروزترین اخبار روز جهان دسترسی داشته باشید! این اپلیکیشن تمامی اخبار روز را در دسته بندی های مختلف و به صورت مرتب به همراه تصاویر با کیفیت بالا و ویدئوهای مربوط به آن به نمایش می گذارد و تجربه ی بهترین نرم افزار مجله ی خبری را در اندرویدفون شما به ارمغان می اورد! در برنامه بخشی نیز برای ذخیره ی اخبار مورد علاقه برای خواندن در زمان فراغت گنجانده شده است که به کاربران این امکان را می دهد به راحتی با یک دکمه ی تمامی اخبار و مقاله های دلخواه را به کالکشن اختصاصی خود بیفزایند. دسته بندی اخبار و مقاله ها در موضوع های مختلف، امکان جستجو و نمایش آخرین مطالب، امکان به اشتراک گذاری اخبار یا تصاویر در فیسبوک، توییتر، گوگل پلاس، اینستاگرام و غیره، امکان ذخیره مطالب و مطالعه در زمانی دیگر بصورت آفلاین، امکان ساخت حساب کاربری و دسترسی به بخش علاقه مندی ها نیز از ویژگی های کلی اپلیکیشن فلیپ بورد می باشد!

برخی از امکانات و قابلیت های Flipboard – Latest News, Top Stories & Lifestyle اندروید :

  • دسته بندی تمامی اخبارها در دسته بندی های مختلف از جمله ورزشی، سیاست، تکنولوژی، سلامت، تجارت و غیره
  • دارا بودن یک ویجت اختصاصی شیک برای قرار دادن در صفحه ی اصلی موبایل برای دسترسی سریه به اخبار
  • امکان ایجاد یک حساب کاربری در برنامه برای دسترسی به محتوای مورد علاقه خود و شبکه های اجتماعی
  • اتصال Flipboard به تا 12 شبکه اجتماعی برای فعالیت هایی نظیر اظهار نظر از جمله توییتر، فیسبوک، گوگل پلاس، یوتیوب، تامبلر، فلیکر، پانصد پیکسل، سینا و رنران
  • پشتیبانی از 15 زبان زنده ی دنیا برای نمایش اخبار بروز از جمله استرالیا، برزیل، کانادا ، چین، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، ایتالیا، ژاپن، کره ،هلند، اسپانیا، تایوان، ایالات متحده آمریکا

اپلیکیشن Flipboard – Latest News, Top Stories & Lifestyle تا به امروز 500 میلیون بار توسط کاربران دریافت گردیده و در صدر برترین برنامه های اخبار قرار دارد و دارای امتیاز 4.3 از 5.0 می باشد که ما امروز در اپلیکیشن یاب جدیدترین نسخه ی آن را برای شما قرار داده ایم و می توانید آن را با یک کلیک دریافت نمایید! تمام قابلیت های برنامه به صورت رایگان در دسترس اند و نیاز به کرک و هک شدن ندارد.



  • تغییرات نسخه 4.2.70

    • - Now with dark mode: We know you have been asking for it, and now the wait is over. To turn on dark mode, go to Settings under your Profile, then tap on Theme. Here, you can choose Light, Dark, or Use System Setting, which will adjust dark mode based on your phone’s system settings.
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

جدیدترین نسخه Snes9x EX+

جدیدترین نسخه Snes9x EX+

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران