دانلود برنامه اندروید Food Intolerances

دسته:

Food Intolerances v2.8 کسب اطلاعات درباره مواد موجود در هر ماده غذایی برای جلوگیری از دچار شدن به حساست ها نسخه خریداری شده برنامه با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی

بر خلاف سایر موجودات که بر اساس نظریه تکامل تولید مثل می کنند، انسان ها از زیر سلطه این نظریه خارج شده اند و تولید مثل آن ها بر اساس انتخاب طبیعی نیست و هر انسانی توانسته است ژن های خود را به نسل های بعدی منتقل کند. این قضیه باعث شده است که بر خلاف موجودات زنده دیگر که رژیم غذایی یکسان و بدن مشابه با هم نوعان خود دارند انسان ها دارای گوناگونی های فراوان در بدن و ویژگی های فیزیکی باشند. غذا یکی از مواردی است که باعث شده است انسان ها با یکدیگر تفاوت داشته باشند. بدن افراد مختلف به مواد غذایی به صورت متفاوتی واکنش نشان می دهد. حتما در اطراف خود کسانی را دیده اید که معده آن ها توانایی هضم یک یا چند ماده غذایی خاص را ندارد و با خوردن یک ماده غذایی خاص دچار مشکل می شوند. این عارضه با عموما با نام “عدم تحمل غذایی ” می شناسند. عدم تحمل غذایی و حساسیت به شدت رایج بوده و به نظر می رسد که در حال افزایش است. در حقیقت، تخمین زده شده است که حدود 20 درصد از جمعیت جهان ممکن است یک نوع عدم تحمل غذایی داشته باشند. تشخیص عدم تحمل غذایی و حساسیت ها به دلیل طیف وسیع علائم شان، می تواند سخت به نظر بیاید. مواد غذایی که ما انسان ها مصرف می کنیم، بسیار متنوع هستند و انواع مواد را در خود دارند، برای مثل یک میوه ممکن است انواع قند ها، فیبر و … داشته باشد که ما به یکی از این مواد حساس باشیم. بنابراین لازم است که از تمامی موارد غذایی که مصرف می کنیم به طور کامل مطلع باشیم و با سنجنش موادی که داخل هر میوه یا ماده غذایی است از دچار شدن به عارضه های عدم تحمل مواد غذایی جلوگیری کنیم. با جستجو در اینترنت می توان درباره تمامی این موراد اطلاعات خوبی به دست آورد اما با اپلیکیشنی که امروز خدمت شما معرفی می کنیم می توانید به آسانی و در یک جا به تمامی این اطلاعات دسترسی داشته باشید. Food Intolerances عنوان یک اپلیکیشن برای کسب اطلاعات درباره مواد غذایی مرسوم و میوه ها برای جلوگیری از دچار شدن به عارضه عدم تحمل مواد غذایی، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Baliza GmbH توسعه و با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه از عارضه های عدم تحمل هیستامین، ماستوسیتوز، سوء جذب فروکتوز، عدم تحمل سوربیتول، عدم تحمل آسپیرین، حساسیت به گلوتن، عدم تحمل لاکتوز یا رژیم کم FODMAP پشتیبانی می کند. این برنامه موفق به دریافت جوایز زیادی شده است از جمله Healthline – بهترین برنامه های تغذیه ای 2019، MeinAllergiePortal – جوایز قهرمانان دیجیتال سلامت 2018 و iMore – بهترین برنامه های تغذیه ای 2017.

اپلیکیشن Food Intolerances اطلاعات مفصلی درباره هر ماده غذایی ارائه می دهد و البته در هر مقاله نیز به منابع مختلف مثل ویکی پیدا لینک داده شده است تا بتوانید از این طریق به اطلاعات بیشتری نیز دسترسی داشته باشید. این برنامه برای کارکردن نیاز به داشتن اتصال به اینترنت ندارد . Food Intolerances با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.1 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت کند. هم اکنون می توانید نسخه خریداری شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن یاب به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 2.8

    • • There are several new foods in the database, including stevia, gluten-free oats and naan bread.
    • • We updated the information in the database and corrected some minor issues.
    • • We revised the info area in our app and greatly expanded the instruction manual.
    • • We reviewed the sucrose content of some foods.
    • • There are numerous additional detail improvements.
نسخه جدید و کامل QR BarCode

نسخه جدید و کامل QR BarCode

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران