دانلود CamToPlan Premium – اپلیکیشن اندازه گیری اشیاء با استفاده از دوربین اندروید

دسته:

CamToPlan – AR measurement / tape measure v3.4 اندازه گیری اشیاء و محیط با استفاده از گوشی اندرویدی و واقعیت افزوده نسخه پرمیوم و کامل برنامه تقدیم به شما

حتما برایتان پیش آمده که می خواستید طول چیزی را اندازه بگیرید اما وسایل اندازه گیری مثل متر، خط کش و … در اختیار نداشته اید. در چنین شرایطی معمولا افراد به تخمین طول اشیاء‌ و محیط می پردازند اما با اپلیکیشنی که امروز خدمت شما معرفی می کنیم، دیگر نیازی به این کار نیست، تنها با استفاده از گوشی هوشمند خودتان می تواند هر چیزی را که می خواهید، اندازه بگیرید. CamToPlan – AR measurement / tape measure عنوان یک اپلیکیشن برای اندازه گیری آسان طول و اندازه اشیاء‌ و محیط با استفاده از گوشی هوشمند و واقعیت افزوده، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Tasmanic Editions توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. کار با این برنامه بسیار آسان است. تنها کافی است برنامه را باز کرده و به سمت چیزی که می خواهید طول آن را بدانید، بگیرید. آن شی با استفاده از دوربین دستگاه به شما نمایش داده می شود. با لمس ابتدا و انتهای آن می توانید محدوده اندازه گیری را مشخص کنید تا برنامه با دقت و سرعت بالا اندازه را محاسبه کرده و به شما نمایش دهد. امکان اندازه گیری پیوسته نیز وجود دارد، برای مثال هنگامی که می خواهید دور تا دور یک پنجره را اندازه بگیرید یا محیط خانه را بسنجید، می توان نشانه های متعددی را روی محیط مشخص کنید تا این برنامه آن ها را به یکدیگر متصل کرده و محیط کلی را برایتان محاسبه کند. قدرت این اپلیکیشن از ARCore گوگل و یادگیری ماشینی می آید. بنابراین هر چه بیشتر کاربران از آن استفاده کنند، دقت آن بالاتر رفته و بهتر خواهد شد. توجه داشته باشید که عملکرد این برنامه به مقدار زیادی به دوربین شما و زاویه ای که دوربین در دستان شماست بر می گردد. شما با خیال راحت می توانید در عملیات اندازه گیری راه بروید و به نقطه هدف خود نزدیک شوید. امکان ساخت نقشه اتاق ها و نقشه کلی ساختمان یکی از قابلیت های بسیار کاربردی این برنامه است که آن را برنامه ای ایده آل برای معماران، نقشه کشان و کارکنان بخش ساخت و ساز می نماید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه CamToPlan – AR measurement / tape measure اندروید :

  • امکان اندازه گیری در واحد های اندازه گیری مختلف
  • امکان اندازه گیری طول، ارتفاع، عرض و یا هر شاخصه دیگر
  • ارائه نقشه کامل فضای اندازه گیری شده
  • دارای قابلیت اندازه گیری با دوربین گوشی و به صورت سه بعدی
  • مناسب برای نجارها، معمارها، مهندسان و دیگر افراد حرفه ای

اپلیکیشن CamToPlan – AR measurement / tape measure برنامه ای بسیار کاربردی برای تمامی دارندگان گوشی های هوشمند اندرویدی است. این برنامه در مواقع متعددی می تواند به کار شما آمده و شما را از ابزار های اندازه گیری بی نیاز کند. CamToPlan با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 3.9 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت کند. هم اکنون می توانید نسخه پرمیوم این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن یاب به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 3.4

    • No changelog was provided
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود نسخه آخر Sesame

دانلود نسخه آخر Sesame

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران