RO Radio Pro

دسته:

RO Radio Pro v6.4.2 رو رادیو پرو مخصوص دستگاه های هوشمند اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه با قیمت 5.49 دلار در گوگل پلی

بیش از صد سال است که رادیو در دنیای ما حضور دارد و همواره به عنوان رسانه ای پر طرفدار و محبوب مطرح بوده است. در ابتدای عرضه عمومی گیرنده های رادیو، استفاده از آن برای پخش موسیقی بسیار مرسوم بود. بعد ها اخبار و اطلاعیه ها هم از رادیو پخش شدند و زمینه ساخت برنامه های دیگر مثل برنامه های نمایشی و سرگرمی را ایجاد کردند. در نهایت رادیو ها به رسانه هایی کامل تبدیل شدند که با برنامه های متنوع خود می توانستند انواع اقشار مردم را راضی و سرگرم کنند. با به وجود آمدن اینترنت و ظهور گوشی های هوشمند، استفاده از رادیو، رونق خود را به میزان زیادی از دست داد و جای آن را شبکه های اجتماعی، یوتیوب و …. گرفتند. اما هنوز هم عده بسیاری هستند که به گوش دادن به رادیو علاقه دارند. مخصوصا رادیو هایی که به پخش موزیک می پردازند، طرفداران بسیاری دارند و خیلی از افراد روزانه چند ساعت به چنین رادیو هایی گوش می دهند. با وجود دسترسی همگانی به اینترنت و پایین آمدن هزینه آن، بسیاری از تولیدکنندگان برنامه های رادیویی از بستر اینترنت برای پخش برنامه های خود استفاده می کنند و علاقمندان تنها نیاز به یک برنامه مخصوص برای دریافت شبکه های رادیویی دارند، تا کنون برنامه های مختلفی برای این کار خدمت شما معرفی کرده ایم. امروز هم با یک برنامه دیگر در خدمت شما هستیم که به رادیو های رومانی اختصاص دارد. RO Radio Pro عنوان یک اپلیکیشن برای دریافت و پخش رادیو های اینترنتی رومانی، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Crystal Missions توسعه و با قیمت 5.49 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه بسیاری از ویژگی های مفید را ارائه می دهد که از جمله آن ها می توان به نمایش اطلاعات موسیقی، تایمر خواب و ایجاد ایستگاه های منتخب اشاره کرد. این برنامه همچنین قابلیت استفاده به صورت یک ساعت زنگی رادیویی را هم دارد و می توان با آن آلارم های مختلفی را تنظیم کرد و هر صبح با پخش رادیو از خواب بیدار شد. برای دسترسی آسان تر به برنامه و کنترل پخش آن، یک ویجت کامل هم به آن ضمیمه شده است. رابط کاربری برنامه زیباست و با استفاده از تم های مختلف می توان آن را زیبا تر هم کرد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه RO Radio Pro اندروید:

  • یک برنامه عالی برای دسترسی به رادیو های رومانی
  • رابط کاربری زیبا با پشتیبانی از تم های مختلف
  • بدون هیچ نوعی از تبلیغات
  • داری یک ویجت برای دسترسی آسان تر به برنامه و کنترل آن
  • نمایش اطلاعات کامل موسیقی در حال پخش
  • قابل استفاده به صورت یک ساعت زنگی کامل

اپلیکیشن RO Radio Pro برنامه ای عالی برای علاقه مندان به موسیقی رومانیایی است که با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز عالی 4.9 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه خریداری شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپ مارکت به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 6.4.2

    • Improved notification design, stability of the application.
Hungama

Hungama

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران