نسخه آخر و کامل Scythe برای موبایل

دسته:

Scythe: Digital Edition v1.9.44 – بازی تخته ای و استراتژیکی “داس” برای اندروید نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 8.99 دلار تقدیم به شما تست شده با اجرای آفلاین

Scythe: Digital Edition – داس: نسخه دیجیتالی یکی دیگر از بازی های تخته ای استودیوی معروف و سرشناس Asmodee Digital سازنده بازی های محبوبی مثل Talisman ، Splendor ، Pandemic: The Board Game ، Carcassonne و Terraforming Mars است که در سبک تخته ای و استراتژیکی عرضه شده است. اپلیکیشن یاب این بار هم به محض انتشار این بازی در گوگل پلی نسخه خریداری شده و پولی آن را برای اولین بار در ایران تهیه و به شکل رایگان برای دانلود ارائه کرده است. اگر با استودیوی فرانسوی Asmodee Digital آشنا باشید و بازی های عرضه شده توسط آن را بشناسید حتماً می دانید که این شرکت بازی سازی تمرکز اصلی خود را روی ساخت و بازسازی بازی های کلاسیک بورد گذاشته و تا کنون چندین بازی تخته ای قدیمی را به شکل بازی های دیجیتالی بازسازی کرده است. بازی Scythe: Digital Edition نیز درواقع یکی از همین بازی هاست که این استودیو آن را به شکل یک بازی ویدئویی توسعه داده است. Scythe: Digital Edition ابتدا برای پلتفرم ویندوز PC به انتشار رسید و بعد از دو سال، نسخه موبایلی آن نیز ساخته و طراحی شد. در این بازی شما با یک دنیای خاص رو به رو هستید و مأموریت های شما به چیزهای حرفه ای و چالش برانگیزی مربوط است.

داستان بازی Scythe: Digital Edition اقتباسی از یک سناریوی جنگی در دهه 1920 میلادی در قاره اروپا است. طبق داستان، جنگ های مختلفی که در این قاره صورت گرفته بود اگرچه به نظر می رسد به پایان رسیده، اما خاکسترهای این جنگ همچنان داغ بوده و آماده سوزاندن سرزمین های زیادی است. بعد از گذشت چند سال و با شکل گیری هرچه بیشتر دنیای مدرن در قالب انقلاب های صنعتی، این قاره در حال تحول زیادی است. یک کمپانی بزرگ به نام The Factory که در یکی از شهرهای مستقل فعالیت دارد، اقدام به ساخت ابزارها و سلاح های جنگی مدرن کرده و حالا این کمپانی و محصولاتش تبدیل به چیزهایی شده اند که کشورهای مختلف برای به دست آوردن آن ها دندان تیز کرده اند. همین مسئله جرقه ای برای جنگی بزرگ تر را می زند. شما در نقش یکی از پادشاهی های این سرزمین ها، می بایست خود را برای جنگ هایی سخت آماده کنید. کلیت بازی Scythe: Digital Edition به شکل نبردهای استراتژیکی دنبال می شود. برای کسب موفقیت در این بازی خبری از صحنه های اکشن یا عکس العمل های جنگی نیست و شما باید با تاکتیک، استراتژی و راه های مشابه در این جنگ ها شرکت کنید. برای اینکه این حس و حال در بازی بیشتر باشد، استودیوی Asmodee Digital از المان های زیادی از بازی های تخته ای در Scythe: Digital Edition استفاده کرده است. این بازی با قیمت 8.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده است اما شما می توانید آخرین نسخه آن را به شکل خریداری شده و رایگان از سرورهای اپلیکیشن یاب دانلود کنید و یک بازی حرفه ای و متفاوت را در دستگاه اندرویدی تان تجربه کنید.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.asmodeedigital.scythe را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.9.44

    • انتشار اولین نسخه نهایی و کامل بازی برای اندروید
نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

دانلود PewDiePie’s Pixelings - بازی استراتژیکی جالب پیودی پای: دنیای پیکسلی

دانلود PewDiePie’s Pixelings - بازی استراتژیکی جالب پیودی پای: دنیای پیکسلی" اندروید دیتا

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران