دانلود نسخه آخر Horizon

دسته:

Horizon v1.2.1 Mod – بازی رکوردی فوق العاده زیبا و محبوب افق مخصوص اندروید نسخه معمولی نسخه مود (الماس نامحدود) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Horizon – افق از محبوب ترین و اعتیاداورترین بازیهای آرکید – تفننی از استودیوی بازیسازی مطرح و نام آشنای کچاپ – Ketchapp برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و با هزاران دانلود از پردانلودترین بازیهای دسته بندی خودش به شمار می رود که ما امروز جدیدترین نسخه اش را به همراه مود با پول بی نهایت برای دانلود عرضه کرده ایم و پیش روی شماست. همانطور که از عنوان بازی مشخص است، گیم پلی اصلی رکوردزنی و کسب امتیاز بالاست و شما باید با دوام بیشتر بالاترین امتیاز را کسب کنید! کشتی فضایی تان را در دنیایی به حرکت درآورید که اصلا قابل پیش بینی نیست و هر لحظه ممکن است به موانع خاصی برخورد کنید! برخی از موانع ثابت اند، اما برخی نیز حالت پویا و حرکتی دارند و قادرند به یکباره به شما برخورد کنند. ؛ برخی از موانع به صورت یهویی از حالت ثابت خارج می شوند و شما به هیچ عنوان نمی توانید پیش بینی این اتفاق را داشته باشید، اما خوب همه این ها باعث شده تا با یک بازی مهیج و خاص روبرو باشید! در همان اجرای اولیه محو گرافیک دوست داشتنی بازی می شوید و سپس موسیقی فوق العاده اش چاشنی این گرافیک می شود و یک گیم پلی خارق العاده را می سازد ؛ پس از ان کنترل لمسی بازی به شما این امکان را می دهد تا سفینه را به آسان ترین شکل ممکن هدایت کنید! در طول مسیرتان اکس پی و دیگر دستاوردها را جمع آوری کنید و از ان ها برای باز کردن آیتم ها و لول آپ استفاده بکنید! اگر از دوستداران بازیهای استودیوی کچاپ هستید به هیچ وجه هورایزن را از دست ندهید!

بازی Horizon تا به امروز 1 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز خوب 4.4 از 5.0 را کسب کند که هم اکنون جدیدترین آپدیت اش به همراه مود برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شما قرار دارد! از ویژگی های کلی بازی می توان به مواردی چون شامل بودن صدها مرحله خاص، امکان لول آپ و رسیدن به بالاترین امتیاز، باز کردن قفل ده ها سفینه مختلف، باز کردن ردهای مختلف، گرافیک فوق العاده، صداگذاری مهیج و ساخت فوق العاده اش اشاره کرد! شما می توانید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی دوست داشتنی Horizon را مشاهده کنید و در آخر اگر مایل بودید با یک کلیک ان را از سرورهای پرسرعت اپلیکیشن یاب دانلود بکنید.

تغییرات نسخه ی V1.2.1 :

* اضافه شدن کنترلر جدید بهینه سازیهای مختلف .



نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

دانلود نسخه آخر Sky Roller

دانلود نسخه آخر Sky Roller

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران