دانلود Traffix - بازی شبیه سازی جالب و پرطرفدار ترافیکس" اندروید مود

دسته:

Traffix v7.1 Mod – بازی شبیه سازی جالب و سرگرم کننده ترافیکس مخصوص اندروید نسخه پولی نسخه پولی/مود (باز بودن همه کارت ها) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Traffix – ترافیکس یک بازی زیبا و هیجان انگیز در سبک بازی های شبیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی Traffix InfinityGames.io با قیمت 2.99 دلار منتشر شده است. همه از ترافیک متنفرند، اما اکنون شما آن را کنترل و مدیریت می کنید! Traffix یک بازی کم حجم و بسیار ساده در مورد کنترل ترافیک است و تنها کاری که باید بکنید این است که چراغ های راهنمایی را مدیریت کنید. گیمر هایی که با بازی های Flight Control و Mini Metro آشنا هستند ارتباط خوبی با این بازی برقرار می کنند. ماجرا از این قرار است : شما باید حرکت ماشین ها و ترافیک را زیر نظر بگیرید و نگذارید ترافیک ایجاد شود چراکه اگر ماشین ها پشت یکدیگر بمانند رانندگان عصبانی می شوند! زاویه دید بازی از بالا به پایین است که به شما اجازه می دهد کنترل کاملی بر ترافیک داشته باشید. برای اینکه به یک ماشین ها اجازه حرکت دهید تنها کافی است یک بار روی صفحه نمایش دستگاه تان ضربه بزنید تا چراغ زرد شود، پس از اینکه یک ماشین عبور کرد رنگ چراغ به صورت خودکار قرمز می شود و اجازه عبور ماشین های دیگر را نمی دهد. برای صادر کردن اجازه عبور تمام ماشین ها به جای یک بار ضربه زدن، دو بار روی صفحه نمایش دستگاه تان ضربه بزنید تا چراغ سبز شود و تمام ماشین ها حرکت کنند. حالا اگر بخواهید عبور و مرور را متوقف کنید تنها کافی است یک بار روی صفحه نمایش دستگاه تان ضربه بزنید تا چراغ به رنگ قرمز در آمده و ماشین ها متوقف شوند. اگر ماشین ها با یکدیگر تصادف کنند باید با سوآیپ کردن آنها را به سرعت از مسیر خارج کنید تا روی هم انباشته نشوند و ترافیک ایجاد نکنند.

در بازی Traffix بیش از ۳۰ مرحله وجود دارد و هرچه بیشتر در بازی پیشروی می کنید مکانیسم جدیدی به چالش ها اضافه می شود اما قاعده کلی بازی تغییر پیدا نمی کند. اگر بیش از ۱۰ تصادف در بازی رخ بدهد گیم آور می شوید و باید مرحله را مجدداً آغاز کنید. در ابتدا ممکن است این بازی آسان به نظر برسد و فکر کنید امکان ندارد در هر مرحله ۱۰ بار تصادف کنید اما وقتی با قطار، هواپیما، کامیون، و جاده های دوطرفه و تو در تو مواجه شوید متوجه می ‌شوید که این بازی چقدر می تواند استرس زا باشد. اگر هیچ تصادفی در مرحله بازی اتفاق نیافتد و هیچ راننده ای عصبانی نشود آن مرحله با امتیاز ۳ ستاره به پایان می رسد. یک حالت دیگر به نام “Chaos Mode” نیز در بازی وجود دارد که اگر بتوانید آن را آزاد کنید ماشین های پلیس نیز به بازی اضافه می شوند. گرافیک بازی چشم نواز است و محیط آن طراحی بی نظیر مینیمالیستی دارد. روند بازی از سرعت خوبی برخوردار است و یک تجربه فوق العاده را برای بازیکنان به ارمغان می آورد. کنترل های بازی بسیار ساده هستند و تمام عملکرد های بازی تنها با ضربه زدن و سوآیپ کردن روی صفحه نمایش انجام می‌ شود. Traffix امتیاز 4.3 از 5.0 را گوگل پلی به خود اختصاص داده و تیم اپلیکیشن یاب نسخه نهایی و خریداری شده این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار داده است. در انتهای همین مطلب می توانید ویدئو معرفی و تصاویر اسکرین شات مربوط به گیم پلی بازی را مشاهده کنید تا با این بازی بیشتر آشنا شوید و در صورت تمایل آن را از سرور های ما دانلود کنید. امیدوارم از این بازی لذت ببرید!

تغییرات نسخه v7.1 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی



نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

آخرین نسخه شبیه سازی RCT Touch

آخرین نسخه شبیه سازی RCT Touch

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران