دانلود آخرین نسخه Poly Bridge

دسته:

Poly Bridge v1.2.2 Full – بازی شبیه سازی جالب و زیبای پل سازی اندروید قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی – نسخه خریداری شده و کامل برای شما تست شده با اجرای آفلاین

همیشه بازیهایی که با مهندسی و خلاقیت بازیکن سر و کار دارند، جالب توجه بوده اند ؛ از محبوب ترین و قدیمی ترین بازیهای مهندسی می توان به Bridge Constructor اشاره کرد که با میلیون ها فروش از نام آشنا ترین بازیهای شبیه سازی به شمار می رود! در این راستا، امروز قصد معرفی یک بازی شبیه سازی و مهندسی فوق العاده زیبا را داریم که قرار است خلاقیت تان را بیازماید! Poly Bridge بازی جدید، فوق العاده و خاص در سبک بازی های شبیه سازی و پل سازی از استودیوی Dry Cactus Limited برای اندروید است که ساعت ها پیش با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی عرضه شد و مثل همیشه اولین نسخه کامل اش برای اولین بار در ایران برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! بازی Poly Bridge فاصله بین سرگرمی را با فیزیک دقیق و شبیه سازی پر می کند! از چوب، فولاد و آهن، با کابل و پیستون های هیدرولیک برای ساخت پل های معلق استفاده کنید! شما حتی می توانید رمپ های جهشی طراحی کنید! آیا اتومبیل هایتان با خیال آسوده از روی رودخانه عبور می کنند و یا آنچه شما ساخته اید آن ها را به مرگ در اعماق سرد رودخانه خواهد کشاند!؟ با به کار گیری خلاقیت خود و البته استفاده از مهندسی تان پل هایی مستحکم را بسازید تا وسایل نقلیه با سلامت از ان ها عبور کنند!

بازی Poly Bridge بیش از 100 مرحله منحصر به فرد را شامل می شود که می توانید ان ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و از داشتن یک بازی بی نظیر لذت ببرید! بازی Poly Bridge در ابتدا برای سیستم عامل ویندوز عرضه شده بود و حالا شاهد انتشار نسخه اندرویدی ان هستیم، امده است تا کاربران دارنده دستگاه های اندرویدی را به وجد بیاورد! آن را امتحان کنید و نقدی زیبا از ان برای دوستان در بخش نقد و بررسی این صفحه ارسال کنید!

توجه : در نسخه مود بازی براحتی و آسان برنده می شوید!

تغییرات نسخه V1.2.2 :

* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی – معرفی و عرضه برای اولین بار در ایران .



نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

آخرین نسخه شبیه سازی RCT Touch

آخرین نسخه شبیه سازی RCT Touch

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران