نسخه جدید و آخر Castle Raid برای اندروید

دسته:

Castle Raid v1.9.2 Mod – بازی آرکید سرگرم کننده حمله به قلعه مخصوص اندروید نسخه معمولی نسخه مود (الماس بی نهایت حذف تبلیغات) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Castle Raid نام یک بازی در ژانر آرکید است که توسط استودیو بازی سازی VOODOO برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی خوش نام و آوازه VOODOO یکی از حرفه ای ترین و کاربلد ترین استودیو های بازی سازی در مارکت اندروید است که پیش از این هم بازی های فوق العاده ای مثل Captain TNT ، Ball Blast ، Gear Race 3D ، Sky Roller ، Helix Jump ، را برای گیمر ها عرضه کرده است و با ده ها بازی و میلیون ها دانلود کارنامه بازی سازی درخشان و موفقی را در مارکت اندروید به خودش اختصاص داده است. Castle Raid هم یکی از بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده از این استودیو بازی سازی است که توانسته با یک گیم پلی هیجان انگیز و عالی، تجربه یونیک و منحصر به فرد دیگری را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. مانند اکثر بازی های VOODOO، این بازی هم یک بازی موبایلی با گیم پلی ساده و مکانیزم های آسان است و برای تمام رده های سنی و تمام سلیقه ها مناسب می باشد. این بازی، تا لحظه نگارش این متن، بیش از 10.000.000 بار فقط در مارکت اندروید دانلود شده است و یک بازی بسیار محبوب و پرطرفدار است. این بازی فضای گرافیکی و صداگذاری های آنچنان خارق العاده ای ندارد، مکانیزم های گیم پلی آن فقط به سوآیپ کردن خلاصه می شود، هیچ خط داستانی حماسی و درگیر کننده ای ندارد، اما با همین سادگی اش آنقدر اعتیاد آور و سرگرم کننده است که می تواند در هر دور از گیم پلی ساعت ها شما را سر جای تان میخکوب کند!

Castle Raid اساساً یک بازی استراتژیک و دفاع از قلعه است که ساده سازی شده. در هر مرحله از بازی، شما وظیفه دارید به کمک سربازان تان به قلعه دشمنان حمله کنید و تمام سربازان دشمنان را بکشید و قلعه آنها را تصرف کنید و به تصاحب خودتان در بیاورید. شما باید با سوآیپ کردن راه سربازان تان را از میان علفزار ها باز کنید تا سربازان تان بتوانند مسیر درست را پیدا کنند و به دشمنان حمله کنند. هیچ بخش آموزشی خاصی هم در بازی وجود ندارد و شما باید با آزمون و خطا یاد بگیرید که چگونه بهترین راه را برای سربازان تان باز کنید تا بیشترین سربازان بتوانند به دشمنان حمله کنند و آنها را در یک حمله مهلک و سنگین به یکباره بکشند. روی هم رفته،‌ باید گفت این بازی را به راحتی می توان یاد گرفت و آن را بارها و بارها بازی کرد و سرگم شد. ارزش تکرار پذیری Castle Raid بسیار بالا است و این بازی قطعاً می تواند جای خودش را برای مدت ها در میان بازی های مورد علاقه شما باز کند. Castle Raid توانسته امتیاز 3.7 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست بیاورد و تیم اپلیکیشن یاب قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : در نسخه مود بازی ؛ کمی الماس بدست بیاورید تا شاهد بی نهایت شدن الماس تان باشید!



  • تغییرات نسخه 1.9.2

    • Performance improvements and new Powers for the army
نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

دانلود نسخه آخر Sky Roller

دانلود نسخه آخر Sky Roller

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران