نسخه جدید و آخر Apktool M برای اندروید

دسته:

Apktool M v2.4.0-211024 (2021102401) – اپلیکیشن ویرایش فایل ها Apk در اندروید نسخه نهایی و کامل برنامه تقدیم شما عزیزان

Apktool M عنوان یک اپلیکیشن بی نظیر و کاربردی برای ویرایش فایل های apk می باشد که توسط یک تیم حرفه ای طراحی و در اختیار کاربران اندروید قرار داده شده است. برنامه های اندرویدی نیز همانند هر نرم افزار دیگری در هر سیستم عاملی کد نویسی شده و متناسب با مهارت توسعه دهنده از کد های پیشرفته ای در آن ها استفاده می شود. برخی از توسعه دهندگان برای جلوگیری از دسترسی به کد های خود به هر طریقی تلاش می کنند که دسترسی به آن ها را مسدود ساخته و نگذارند که دیگر علاقه مندان به برنامه نویسی اندروید به آن ها دسترسی پیدا کنند. در هر صورت همان گونه که می دانید در دنیای این سیستم عامل هیچ چیزی با محدودیت رو به رو نیست و تنها با اندکی جست و جو می توانید نیاز های خود را به سادگی هر چه تمام تر برطرف سازید. ما بار ها و بار ها دیده ایم که علاقه مندان به کد نویسی اندروید تلاش می کنند که تغییراتی را در سورس برنامه های مورد نظرشان ایجاد کرده و آن ها را به نوعی تغییر دهند! به همین دلیل در این پست تصمیم داریم شما را با یک اپ مهندسی معکوس آشنا کنیم. Apktool M برنامه ای بدون نقص برای دیکامپایل کردن برنامه های اندرویدی بوده و دسترسی به سورس نرم افزار های نصب شده را برای کاربران فراهم می کند. نکته قابل توجه، فعال سازی و استفاده از آن در محیط همین سیستم عامل است. یعنی شما برای مشاهده کد های نوشته شده نیازی به استفاده از سیستم عامل های مختلفی نداشته و می توانید آن ها را در گوشی هوشمند خود مشاهده کنید.

Apktool M حرفه ای ترین ابزار در دسترس برای ویرایش فایل های apk در اندروید

اگر نگاهی به سیستم عامل های مختلف علل خصوص ویندوز داشته باشید، با مجموعه ابزار و نرم افزار های متنوعی رو به رو می شوید که توسط آن ها می توان به کد نویسی اندروید پرداخته و یا اینکه فایل های نصبی یا همان installer ها را معکوس کرد. اما نکته ای که باید بگوییم عدم دسترسی داشتن به چنین ابزار گسترده ای در خود سیستم عامل اندروید می باشد. با این حال یکی از بهترین گزینه های موجود برای ایجاد تغییرات در فایل های نصبی برنامه ها و یا بازی های اندرویدی Apktool M می باشد که بدون هیچ گونه محدودیتی نیاز های اصلی ما را با حدود بسیار بالایی برطرف می کند.

ویرایش فایل های apk در دو حالت مختلف

کاربران برنامه Apktool M می توانند فایل های apk را در دو حالت مختلف ویرایش کرده و تغییراتی را در آن ها ایجاد کنند. یکی از پر طرفدار ترین حالت های موجود، ویرایش سریع برنامه ها می باشد. با انتخاب گزینه quick edit شما عزیزان قادر به ایجاد تغییراتی در نام برنامه، نام پکیج، ورژن، بیلد نامبر و امضای شخصی خواهید بود. با این وجود ویرایش، پس از دیکامپایل کردن بسیار گسترده تر بوده و می توانید به کد های خاص دسترسی پیدا کنید. نکته دیگر که توجه ما را به خودش جلب می کند، دسترسی پیدا کردن به کد های جاوا منبع می باشد که در نوع خود بی نظیر بوده و نیاز بسیاری از برنامه نویس ها را به آسانی برطرف می کند.

ای پی کی تولز دنیایی از امکانات گوناگون

امکانات و ویژگی هایی که در برنامه Apktool M ارائه می شود تنها به توضیحات فوق محدود نشده و کاربران می توانند به ویژگی های خاص دیگری نیز دسترسی داشته باشند. اولین نکته ای که باید به آن اشاره کنیم، پشتیبانی این استارت اپ از انواع فرمت فایل های نصبی است که در میان آن ها می توان به apk، apks و xapk اشاره کرد. دومین ویژگی موجود پشتیبانی نرم افزار از 100 زبان مختلف دنیا می باشد، که متناسب با زبان گوشی هوشمندتان، زبان برنامه نیز تنظیم خواهد شد. و در آخر یکی از پر طرفدار ترین امکانات موجود Antisplit می باشد که توسعه دهندگان و علاقه مندان به اندروید می توانند استفاده ویژه ای از آن داشته باشند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Apktool M اندروید :

  • بهترین گزینه برای دسترسی پیدا کردن به سورس و کد منبع فایل های نصبی اندروید
  • پشتیبانی از انواع فرمت های فایل های نصبی نظیر apk، apks و xapk
  • پشتیبانی از 100 زبان مختلف در سراسر جهان
  • قابلیت بی نظیر Antisplit
  • ایجاد و افزودن امضای شخصی خود به فایل های نصبی
  • حالتی برای ویرایش سریع فایل ها و ایجاد تغییرات جزئی در آن ها
  • استخراج فایل نصبی برنامه های مورد علاقه خود
  • عدم نیاز به دسترسی روت

اپلیکیشن Apktool M با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی گوناگون یکی از بهترین گزینه های موجود برای علاقه مندان به کد نویسی اندروید به شمار می رود. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه این استارت اپ کاربردی و محبوب را از سرور های پر سرعت وب سایت اپلیکیشن یاب دریافت نموده و بدون هیچ گونه محدودیتی به ویرایش فایل های نصبی بپردازید.



  • تغییرات نسخه 2.4.0-211024

    • - improved resource decompilation;
    • - improved smali navigation from the editor;
    • - bug fixes and minor improvements;
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود نسخه جدید Bundle برای موبایل

دانلود نسخه جدید Bundle برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران