دانلود پزشکی و سلامت Speech Assistant

دسته:

Speech Assistant AAC v5.7.6 – اپلیکیشن تبدیل متن به گفتار برای افرادی اوتیسمی در اندروید! نسخه مود و کامل برنامه به ارزش 6.99 دلار

Speech Assistant AAC عنوان یک اپلیکیشن فوق العاده تبدیل متن به گفتار برای افراد دارای اختلالات گفتاری می باشد که توسط ASoft . nl توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. انسان ها ممکن است در طول زندگی شان دچار مشکلاتی شوند؛ مشکلات و بیماری هایی که زندگی آن ها را به طور کامل تحت تاثیر قرار می دهد. برخی از انسان ها نیز، از بدو تولد با مشکلاتی خاص به دنیا می آیند که پزشکان به طور مستمر در تلاش هستند که این بیماری ها و مشکلات جسمانی و ذهنی را از بین برده تا هر انسانی شانس یک زندگی شاد را داشته باشد. به هر حال در بین برخی از افرادی که دچار کمبود های جسمانی و یا ذهنی هستند، ما شاهد اختلالات گفتاری نیز هستیم. این نوع اختلال برای این دسته از افراد بسیار آزار دهنده است، زیرا نیاز است که برای تفهیم برخی از مسائل به اطرافیان خود آن ها را بار ها و بار ها تکرار کنند. شما می توانید رایج ترین حالت این نوع از اختلالات گفتاری را در کودکان اوتیسمی و یا سندروم دان مشاهده کنید. به هر حال همانند همیشه تکنولوژی به کمک این افراد آمده و تلاش کرده است که آن ها را به زندگی عادی بازگرداند. توسعه دهندگان با تکیه بر سخت افزار و توانایی بالای اسمارت فون های اندرویدی تا به کنون اپ های متنوعی را در این زمینه معرفی کرده اند که یکی از بهترین و برترین آن ها را می توان Speech Assistant AAC دانست. همان گونه که از عنوان پست نیز می توان متوجه شد، این استارت اپ برای ان دسته از افرادی طراحی شده است که اختلالات گفتاری داشته و نمی توانند به درستی صحبت کنند. هر آن چیزی که برای یک بیان ساده و روان به آن نیاز است در این نرم افزار در دسترس افراد نیازمند قرار دارد تا بتوانند همانند سایر انسان ها یک زندگی عادی داشته باشند.

Speech Assistant AAC برنامه ای برای رفع نیاز افرادی که اختلالات گفتاری دارند

برنامه Speech Assistant AAC بدون شک یکی از بهترین گزینه های موجود در ارتباط با رفع مشکلات و اختلالات گفتاری می باشد. شاید با خود بگویید که این برنامه به چه شکلی عمل می کند!؟ توسعه دهندگان این استارت اپ، آن را به یک موتور قدرتمند متن به گفتار مجهز کرده اند که به راحتی هر نوع متنی را به صدا تبدیل می کند. تنها کافی است تا این دسته از عزیزان متن های مورد نظرشان را نوشته و یا اینکه اطرافیان شان متن هایی را برای آن ها آماده کنند تا در صورت نیاز تنها با یک اشاره متن مورد نظر به طور کامل و واضح پخش شود.

نوشتن آسان و سریع پیام ها!

یکی از مشکلاتی که گاها در افراد دارای اختلالات گفتاری مشاهده می شود، لرزش دست ها و عدم داشتن کنترل کامل بر روی آن ها می باشد. این دسته از افراد اگر بخواهند متنی را به وسیله کیبورد های عادی اسمارت فون یادداشت کنند ممکن است که ساعت ها طول بکشد! به همین دلیل توسعه دهنده برنامه Speech Assistant AAC ابزاری خاص را برای این عزیزان در نظر گرفته اند. کیبورد اختصاصی این استارت اپ، فونت ها را تا حد ممکن بزرگ نشان داده تا افراد دچار اختلال بتوانند در سریع ترین زمان ممکن پیام های خود را نوشته و ذخیره نمایند. علاوه بر این یک حالت پیشنهاد کلمات به صورت پیش فرض فعال می باشد که در این حالت تنها با وارد کردن یک کلمه، پر طرفدار ترین کلمات و یا متن ها نمایش داده می شوند.

دسته بندی آسان متن ها و پیام ها

شما عزیزان در برنامه Speech Assistant AAC می توانید به آسانی هر چه تمام تر متن ها و پیام های نوشته شده را در گروه هایی مختلف دسته بندی کنید. این کار کمک می کند تا بتوان دایره واژگان و یا تعداد پیام ها را روز به روز افزایش داده و افراد دچار اختلال هر نوع خواسته ای که دارند را به راحتی بیان کنند. هر آن چیزی که تصورش را می کنید در این برنامه قابل شخصی سازی بوده و متناسب با نیاز های خود قادر به تغییرشان خواهید بود.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Speech Assistant AAC اندروید :

  • گزینه ای مناسب برای برقراری ارتباط با افراد دچار اختلالات گفتاری
  • موتور داخلی تبدیل متن به گفتار، برای بیان خواسته ها تنها با یک اشاره!
  • ایجاد گروه های بسیاری زیادی از متن ها و کلمات برای برقراری ارتباط هر چه بهتر
  • صفحه کلید داخلی، همراه با فونت هایی بزرگ برای نوشتن آسان پیام ها
  • حالت حدس کلمه برای تکمیل کردن سریع متن های تان
  • گزینه ای برای شخصی سازی قسمت های متنوع برنامه
  • اتصال نرم افزار به کیبورد های بلوتوثی و اختصاص کلید های میانبر به پیام ها

اپلیکیشن Speech Assistant AAC با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع در زمینه رفع اختلالات گفتاری افراد توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 6.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.5 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه این برنامه را بدون هیچ گونه محدودیتی در دسترسی به امکانات از وب سایت اپلیکیشن یاب دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 5.7.6

    • Small improvements
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود نسخه جدید My Tracker برای اندروید

دانلود نسخه جدید My Tracker برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران